mk4 gwint Eibach Pro-Street
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
- szakulvip
- Gadatliwa bestia
- Posty: 603
- Rejestracja: pt sty 02, 2009 23:09
- Lokalizacja: WP
- Auto: Audi a4 b8
- Kontakt:
mk4 gwint Eibach Pro-Street
Koledzy,
Kupiłem zawieszenie gwintowane Eibach Pro-Street używka, jeździło po niemczech. Ktoś z forumowiczów jeździł na gwincie tej marki? Strasznie twarde? Powybijam plomby? Jakie opinie?
Kupiłem zawieszenie gwintowane Eibach Pro-Street używka, jeździło po niemczech. Ktoś z forumowiczów jeździł na gwincie tej marki? Strasznie twarde? Powybijam plomby? Jakie opinie?
mk4 gwint Eibach Pro-Street
przednie kolumny są zbudowane na grubym tłoczysku, przykładowo zawias KW, Koni posiada tłoczysko "chude" w granicach 20~22mm
- szakulvip
- Gadatliwa bestia
- Posty: 603
- Rejestracja: pt sty 02, 2009 23:09
- Lokalizacja: WP
- Auto: Audi a4 b8
- Kontakt:
mk4 gwint Eibach Pro-Street
zapłaty za gwint jeszcze nie dokonałem, mogę się wycofać. Zastanawiałem się nad kupnem nówki MTS od kolegi Mapeta, wpadł mi pod rekę ten zestaw Eibach, nie wiem co wybrać teraz Dziennie robie 70km do pracy, który lepiej nadaje się do codziennej jazdy tj. bardziej komfortowy ?
mk4 gwint Eibach Pro-Street
komfort na gwincie hehe, chcesz latać nisko musi być twardo, marka Eibach mówi sama za siebie i MTS'a nie ma co do tego porównywać, na pewno Eibach będzie o wiele lepiej wybierał nierówności w porównaniu do taniego zawiasu, sam po przesiadce z Ta technixa na KW V1 stwierdziłem że auto się o wiele lepiej prowadzi jest sztywniejsze, jak chcesz mieć w miarę miękko to polecam bardziej gwint z regulacją twardości
- szakulvip
- Gadatliwa bestia
- Posty: 603
- Rejestracja: pt sty 02, 2009 23:09
- Lokalizacja: WP
- Auto: Audi a4 b8
- Kontakt:
Re: mk4 gwint Eibach Pro-Street
dzięki kolego Szczep za info
Czy może ktoś z forumowiczów ma jeszcze jakies informacje na temat zestawu gwint Eibach jak w temacie?
Czy może ktoś z forumowiczów ma jeszcze jakies informacje na temat zestawu gwint Eibach jak w temacie?
- Dj Darecki
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2252
- Rejestracja: ndz maja 14, 2006 18:08
- Lokalizacja: NEB-raska
- Kontakt:
mk4 gwint Eibach Pro-Street
Jak ktoś rozbierał gwint H&Ra na grubym tłoczysku to pewnie się zdziwił , że tak na prawdę tłoczysko jest dużo mniejszeszczep pisze:przednie kolumny są zbudowane na grubym tłoczysku, przykładowo zawias KW, Koni posiada tłoczysko "chude" w granicach 20~22mm
Pewnie tak samo wygląda ten gwint po rozebraniu .
Nie zamieniaj tego gwintu za MTSa , nie ta półka .
Do gwintu przyzwyczaisz się , najwyżej zmień dentystę
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252216][size=142][b][u]>>>VR6 US Mexicanos<<<[/size][/b][/u][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]
[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]
[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]
- szakulvip
- Gadatliwa bestia
- Posty: 603
- Rejestracja: pt sty 02, 2009 23:09
- Lokalizacja: WP
- Auto: Audi a4 b8
- Kontakt:
mk4 gwint Eibach Pro-Street
przesyłam link do wygranej aukcji
http://allegro.pl/eibach-pro-street-gol ... 30497.html" onclick="window.open(this.href);return false;
co sądzicie po opisie sprzedającego? warto wykładać kaske? wybierałbym się osobiscie odebrac, na co zwrócić uwagę przy odbiorze?
gwint jest załozony jeszcze na borze, czy jak wjade na stacje diagnostyczną to w przypadku gwintu da się dokładnie określić stan zestawu, głównie skutecznośc amorków? czy to będzie miarodajny wynik?
http://allegro.pl/eibach-pro-street-gol ... 30497.html" onclick="window.open(this.href);return false;
co sądzicie po opisie sprzedającego? warto wykładać kaske? wybierałbym się osobiscie odebrac, na co zwrócić uwagę przy odbiorze?
gwint jest załozony jeszcze na borze, czy jak wjade na stacje diagnostyczną to w przypadku gwintu da się dokładnie określić stan zestawu, głównie skutecznośc amorków? czy to będzie miarodajny wynik?
- rudy
- Łowca rarytasów :-)
- Posty: 2377
- Rejestracja: wt sty 26, 2010 13:07
- Lokalizacja: Księży Lasek/NSZ
- Kontakt:
mk4 gwint Eibach Pro-Street
Jeżeli masz wymienione elementy gumowe w zawieszce powinno dobrze wskazać ile na stacji diagnostycznej masz procent zużycia zawieszki
Sprawdź ile było przed i po założeniu gwintu
Gdzieś było o sprawdzeniu amorów tylko nie pamiętam jak to się odbywało
Jak coś to mnie poprawcie
Sprawdź ile było przed i po założeniu gwintu
Gdzieś było o sprawdzeniu amorów tylko nie pamiętam jak to się odbywało
Jak coś to mnie poprawcie
MK3 Variant ROLLING STONES almost "Yachting" ??
Parę części na sell >>http://tablica.pl/oferty/uzytkownik/GSsf/<<
Parę części na sell >>http://tablica.pl/oferty/uzytkownik/GSsf/<<
- PIOTREK 86
- Grupa Tomaszowska
- Posty: 497
- Rejestracja: czw kwie 06, 2006 22:48
- Lokalizacja: Niewiadów okolice Tomaszowa Maz
- Kontakt:
mk4 gwint Eibach Pro-Street
co do sprawdzenia amorkow sportowych raczej nie bedzie to za wiarygodne,sa twardsze wiec wynik bedzie zawyzony...
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=477830
- Dj Darecki
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2252
- Rejestracja: ndz maja 14, 2006 18:08
- Lokalizacja: NEB-raska
- Kontakt:
mk4 gwint Eibach Pro-Street
Nie , tylko wycieki i korozjeszakulvip pisze: czy jak wjade na stacje diagnostyczną to w przypadku gwintu da się dokładnie określić stan zestawu, głównie skutecznośc amorków?
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252216][size=142][b][u]>>>VR6 US Mexicanos<<<[/size][/b][/u][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]
[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]
[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]
mk4 gwint Eibach Pro-Street
przy wylanym wkładzie KW w moim przypadku stacja diagnostyczna wykazała 84% skuteczności tłumienia
mk4 gwint Eibach Pro-Street
Który.. Rzecz gustuszakulvip pisze:który lepiej nadaje się do codziennej jazdy tj. bardziej komfortowy ?
Co do tego Pro-Street'a to osobiście uznałbym go za twardy zawias..
Znajomy swego czasu miał u siebie w MK4 MTS'a i zamienił na Pro-Street'a - jemu odpowiadał, ale ja przy codziennych dojazdach do roboty dostałbym szału jeżdżąc na takim zawiasie (a do roboty mam ok. 13-15km)..
. . . . . . . . . . MOJA BYŁA GOLFINA . . . . . . . . . . . . . MOJA OBECNA JETTA . . . . . . . . . .
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości