golf III

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
mariusz514
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 142
Rejestracja: wt maja 05, 2009 12:18
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

golf III

Post autor: mariusz514 » pt kwie 23, 2010 18:08

Panowie mam takie pytanie , czy odkręcając tylne amortyzatory ,muszę pózniej jechać do jakiejś stacji i coś ustawiać??? czy przykręcam je z powrotem i szmigam???



Awatar użytkownika
PIOTREK 86
Grupa Tomaszowska
Grupa Tomaszowska
Posty: 497
Rejestracja: czw kwie 06, 2006 22:48
Lokalizacja: Niewiadów okolice Tomaszowa Maz
Kontakt:

Post autor: PIOTREK 86 » pt kwie 23, 2010 18:16

zakladasz i smigasz tak jak napisales :bigok:



Awatar użytkownika
mariusz514
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 142
Rejestracja: wt maja 05, 2009 12:18
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Post autor: mariusz514 » pt kwie 23, 2010 18:20

o to fajnie :grin: wielkie dzięki kolego :bigok: a sporo roboty jest przy odkręcaniu?



Awatar użytkownika
Marcin TDI
-Diesel Power-
-Diesel Power-
Posty: 887
Rejestracja: pn wrz 07, 2009 02:45
Lokalizacja: okolice dabrowy gorniczej
Kontakt:

Post autor: Marcin TDI » pt kwie 23, 2010 20:33

mariusz514, zalezy jak beda szly sroby przy odkrecaniu. zeby wyciagnac amortyzator to trzeba odkrecic dwie sroby. od dolu co jest mocowane do belki i od gory . i to wszystko. a i jeszcze masz 4 sroby od kola do odkrecenia


MK4 Variant viewtopic.php?f=89&t=562077" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
mariusz514
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 142
Rejestracja: wt maja 05, 2009 12:18
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Post autor: mariusz514 » pt kwie 23, 2010 20:56

to za wiele nie ma tych śrub, no ciekawe jak będzie szło dawno nie były chyba odkręcane :crazy: wielkie dzięki chłopaki za pomoc a jeszcze jedno jakie narzędzia będą potrzebne? klucz 17 jest od odkręcenia amortyzatorów? klucz od kół i lewarek



Awatar użytkownika
Marcin TDI
-Diesel Power-
-Diesel Power-
Posty: 887
Rejestracja: pn wrz 07, 2009 02:45
Lokalizacja: okolice dabrowy gorniczej
Kontakt:

Post autor: Marcin TDI » pt kwie 23, 2010 21:00

od dolu bedziesz potrzebowal dwie 17 albo 19. a od gory to ci nie powiem bo nie pamietam.


MK4 Variant viewtopic.php?f=89&t=562077" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
ksieciunio000000
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 176
Rejestracja: śr sie 05, 2009 19:31
Lokalizacja: Prudnik
Kontakt:

Post autor: ksieciunio000000 » pn kwie 26, 2010 21:07

kolego na dole masz klucz 17 albo 19 i na górze masz chyba 13 lub 14 i jakis malutki zeby przytrztmac lage amorka jest to chyba 6 ale jak złapiesz kombinerkami to też dasz rade:)


...Nie dogonisz mojej fury,wachaj dym z wydechowej rury...


_________________________________________
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3323058&highlight=#3323058

Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » śr kwie 28, 2010 08:34

3 i 4 punkt regulaminu!


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Zablokowany

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości