Dziwny problem z wolnymi obrotami 9A + Digifant I
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- qbejs
- Ma gadane
- Posty: 216
- Rejestracja: wt paź 31, 2006 11:47
- Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
- Kontakt:
Dziwny problem z wolnymi obrotami 9A + Digifant I
Siema,
Mam dziś taki nietypowy przypadek bo przeważnie spotykałem się z zupełnie odwotną sytuacją niż aktualna.
Pacjent :
9A po kapitalce, totalna seria, wąski kolektor, zaplon ori, wymieniony silniczek krokowy na nowy gdyż stary nie działał. Założony Digi I, soft od PG, wtryski zielone, reg. cis. paliwa z PG, dolot z puszką, krokowiec bierze powietrze spod maski ( nie z dolotu jak jest w serii ). Copot 400Ohm, niebieski czujnik 200Ohm przy 90*C wody. Switche sprawne. Nie diagnozowałem lambdy, bo nie miałem jak ani gdzie. Przepustnica nie uchylona na śrubie.
Obajw :
Mamy świeży, nowy krokowiec ( coprawda zamiennik z allegro ale działa na bank ). Poprzednio był patent jak u mnie czyli zamiast krokowca śruba od lpg i ustawione obroty na 1000rpm. Po założeniu nowego krokowca, wszystko jest git dopóki silnik się choć trochę nie rozgrzeje. Na zimnym 1050rpm, gdy wskazówka od wody dochodzi do 70stC samochód traci wolne obroty. Po założeniu spowrotem śruby problem znika i silnik sobie radzi.
Ma ktoś jakiś pomysł ? Bo ja przeważnie spotykałem się z sytuacją że na zimnym nie ma wolnych a na cieplym są. Nie mam za bardzo jak się teraz zabrać za diagnostykę, ale jak będę miał chwilę to wolę mieć już kilka gotowych pomysłów.
Mam dziś taki nietypowy przypadek bo przeważnie spotykałem się z zupełnie odwotną sytuacją niż aktualna.
Pacjent :
9A po kapitalce, totalna seria, wąski kolektor, zaplon ori, wymieniony silniczek krokowy na nowy gdyż stary nie działał. Założony Digi I, soft od PG, wtryski zielone, reg. cis. paliwa z PG, dolot z puszką, krokowiec bierze powietrze spod maski ( nie z dolotu jak jest w serii ). Copot 400Ohm, niebieski czujnik 200Ohm przy 90*C wody. Switche sprawne. Nie diagnozowałem lambdy, bo nie miałem jak ani gdzie. Przepustnica nie uchylona na śrubie.
Obajw :
Mamy świeży, nowy krokowiec ( coprawda zamiennik z allegro ale działa na bank ). Poprzednio był patent jak u mnie czyli zamiast krokowca śruba od lpg i ustawione obroty na 1000rpm. Po założeniu nowego krokowca, wszystko jest git dopóki silnik się choć trochę nie rozgrzeje. Na zimnym 1050rpm, gdy wskazówka od wody dochodzi do 70stC samochód traci wolne obroty. Po założeniu spowrotem śruby problem znika i silnik sobie radzi.
Ma ktoś jakiś pomysł ? Bo ja przeważnie spotykałem się z sytuacją że na zimnym nie ma wolnych a na cieplym są. Nie mam za bardzo jak się teraz zabrać za diagnostykę, ale jak będę miał chwilę to wolę mieć już kilka gotowych pomysłów.
VW Corrado 2.0 16V@GT2871r || www.shineclinic.pl -> Detaling, Valeting, Smart Repair, Zmiana koloru PlastDip !
Re: Dziwny problem z wolnymi obrotami 9A + Digifant I
a jak bym lambde sprawdził, podpiąc voltomierz i zobaczyć co sie dzieje na wolnych jak sie rozgrzeje, może trzeba copotem ruszyć
-
- Forum Master
- Posty: 1533
- Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
Re: Dziwny problem z wolnymi obrotami 9A + Digifant I
Za ubogo ma na wolnych dlatego kaszle, daj copot 550-600 ohm, powinno byc . Albo swithe zle dzialaja, tak jak masz tez sie dzieje jak silniczek za duzo powietrza dostarcza , przez co ma zza malo paliwa. No jak bym to widzial to bym mogl cos doradzic a tak na odleglosc qpa...
Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213
Dziwny problem z wolnymi obrotami 9A + Digifant I
spawacz większa rezystancja+> mniej paliwa
qbejs krokowiec w ogóle działa?? na zimnym jak odepniesz wtyczke to jest różnica?
qbejs krokowiec w ogóle działa?? na zimnym jak odepniesz wtyczke to jest różnica?
-
- Forum Master
- Posty: 1533
- Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
Re: Dziwny problem z wolnymi obrotami 9A + Digifant I
A no masz racje , zamieszalem. Jakby mial jakis analizator to dalo by cos rade wymyslec, albo probowac po wskazaniu sondy a raczj po jej napiecu regulowac.
Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213
- qbejs
- Ma gadane
- Posty: 216
- Rejestracja: wt paź 31, 2006 11:47
- Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
- Kontakt:
Dziwny problem z wolnymi obrotami 9A + Digifant I
Toffic, krokowiec działa - jest różnica. Lambda działa dobrze. Toffic pytanie do Ciebie, Digi zamyka krokowca po osiągnięciu temp. roboczej ? Wtedy pomogło by uchylenie przepustnicy.
VW Corrado 2.0 16V@GT2871r || www.shineclinic.pl -> Detaling, Valeting, Smart Repair, Zmiana koloru PlastDip !
- qbejs
- Ma gadane
- Posty: 216
- Rejestracja: wt paź 31, 2006 11:47
- Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
- Kontakt:
Dziwny problem z wolnymi obrotami 9A + Digifant I
Podziękować w weekend testy :]
VW Corrado 2.0 16V@GT2871r || www.shineclinic.pl -> Detaling, Valeting, Smart Repair, Zmiana koloru PlastDip !
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości