z czego tloki do 9a
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- Much77
- Gadatliwa bestia
- Posty: 693
- Rejestracja: śr sie 30, 2006 18:23
- Lokalizacja: Lubliniec
- Kontakt:
z czego tloki do 9a
takie pytanie
z czego pasuja tloki do 9a?
czy z ABFa podejda?
czy 9a dmuchniety na 0.9 bara musi juz byc kuty czy powinien wytrzymac?
pytam bo przy takim doladowaniu popekaly tloki
z czego pasuja tloki do 9a?
czy z ABFa podejda?
czy 9a dmuchniety na 0.9 bara musi juz byc kuty czy powinien wytrzymac?
pytam bo przy takim doladowaniu popekaly tloki
Co to za golf tak wsciekle szoł?????
mkII edition one ABF significant addiction
viewtopic.php?f=160&t=181274" onclick="window.open(this.href);return false;
mkII edition one ABF significant addiction
viewtopic.php?f=160&t=181274" onclick="window.open(this.href);return false;
- Much77
- Gadatliwa bestia
- Posty: 693
- Rejestracja: śr sie 30, 2006 18:23
- Lokalizacja: Lubliniec
- Kontakt:
nie hamowany
okolo 220-230
szukalem na szukajce jakiegos info na temat tych tlokow ale nic nie moge znalezc
moze pasuja z jakigos innego vaga
okolo 220-230
szukalem na szukajce jakiegos info na temat tych tlokow ale nic nie moge znalezc
moze pasuja z jakigos innego vaga
Co to za golf tak wsciekle szoł?????
mkII edition one ABF significant addiction
viewtopic.php?f=160&t=181274" onclick="window.open(this.href);return false;
mkII edition one ABF significant addiction
viewtopic.php?f=160&t=181274" onclick="window.open(this.href);return false;
- smokatsu84
- Użytkownik
- Posty: 267
- Rejestracja: wt sty 18, 2005 10:08
- Lokalizacja: Gdansk/PO
- Kontakt:
http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=72071
i tutaj może coś będzie
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=201778
i tutaj może coś będzie
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=201778
Sprzedam tłokorozdzielacz z falą z pompy 11mm
- smokatsu84
- Użytkownik
- Posty: 267
- Rejestracja: wt sty 18, 2005 10:08
- Lokalizacja: Gdansk/PO
- Kontakt:
- Much77
- Gadatliwa bestia
- Posty: 693
- Rejestracja: śr sie 30, 2006 18:23
- Lokalizacja: Lubliniec
- Kontakt:
i klapnie to do 9a?smokatsu84 pisze:Korby od KR/PL plus tłoki 2E, AGG, ABA, ABT
Co to za golf tak wsciekle szoł?????
mkII edition one ABF significant addiction
viewtopic.php?f=160&t=181274" onclick="window.open(this.href);return false;
mkII edition one ABF significant addiction
viewtopic.php?f=160&t=181274" onclick="window.open(this.href);return false;
- smokatsu84
- Użytkownik
- Posty: 267
- Rejestracja: wt sty 18, 2005 10:08
- Lokalizacja: Gdansk/PO
- Kontakt:
no wiec nie wiem tylko gdybam
Wydaje mi się że można zapikować tłoki od np 2E/ABA do 9A ale trzeba zrobić pod frezowania na zawory w 16v i wtedy będzie niskie CR , no to krótsze korby od KR/PL plus w/w tłoki bez frezowania powinno być ok
Takie moje kombinowanie, może ktoś bardziej ogarnięty potwierdzi
Myślę że Toffic mógłby dorzucić swoje trzy grosze
Wydaje mi się że można zapikować tłoki od np 2E/ABA do 9A ale trzeba zrobić pod frezowania na zawory w 16v i wtedy będzie niskie CR , no to krótsze korby od KR/PL plus w/w tłoki bez frezowania powinno być ok
Takie moje kombinowanie, może ktoś bardziej ogarnięty potwierdzi
Myślę że Toffic mógłby dorzucić swoje trzy grosze
Ostatnio zmieniony wt lut 23, 2010 23:51 przez smokatsu84, łącznie zmieniany 1 raz.
Nie do końca P&P (i nie mam na myśli tylko podfrezowań) ale wszystko da radesmokatsu84 pisze:Korby od KR/PL plus tłoki 2E, AGG, ABA, ABT
Dobrze myślę ?
jaki stopień sprężania był??Much77 pisze:czy 9a dmuchniety na 0.9 bara musi juz byc kuty czy powinien wytrzymac?
pytam bo przy takim doladowaniu popekaly tloki
- smokatsu84
- Użytkownik
- Posty: 267
- Rejestracja: wt sty 18, 2005 10:08
- Lokalizacja: Gdansk/PO
- Kontakt:
Mocowanie tłoka do korbów ? Zdaje się 1 mm różnicytoffic pisze:(i nie mam na myśli tylko podfrezowań
Ewentualnie jeszcze wał z 2E/ABF plus korby i tłoki z 9A ?
Ostatnio zmieniony śr lut 24, 2010 00:10 przez smokatsu84, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
Nie wiem jak tłoki z 9A mogą popękać przy 220 koniach. Dla mnie to jest niemozliwe o ile zostało wszystko złożone porządnie (podfrezowanie i odpowiedni stopień sprężania jak Toffic napisal).
Te tłoki spokojnie wytrzymają więcej niż 1 bar przy odpowiednim złożeniu silnika. Pęknięcia mogę sobie wyobrazić tylko wtedy gdy posklada taki zestaw totalny laik. Co znaczy dla mnie tyle:
1. Założyć przypadkowe turbo do 9A
2. Dmuchnąć bezmyślnie w motor bez zastanowienia nad AFR i EGT
3. Patrzeć co się dzieje z nadzieją że się udało.
Jeśli zrobione jest tak:
1. Odprężyć motor z dokładnym wiliczeniem stopnia sprężania
2. Dołożyć odpowiednio dobraną turbinę po dokładnym wyliczeniu planowanego doładowania z charakterystki kompresora
3. Dostosować układ paliwowy do zwiększonego zapotrzebowania silnika na benzynę
4. Wystroić wtrysk dostosowując jego jego pracę do nadciśnień.
To nie ma prawa sie nic spartolić i tłoki na bank nie pękną.
Acha, no i tłoki z S2 pasują tylko do silników 1.8 16V. Czy z 2E podejdą do 9A po przefrezowaniu nie wiem. Nigdy nie bawilem się w rzezbę z silnikami 8V.
Te tłoki spokojnie wytrzymają więcej niż 1 bar przy odpowiednim złożeniu silnika. Pęknięcia mogę sobie wyobrazić tylko wtedy gdy posklada taki zestaw totalny laik. Co znaczy dla mnie tyle:
1. Założyć przypadkowe turbo do 9A
2. Dmuchnąć bezmyślnie w motor bez zastanowienia nad AFR i EGT
3. Patrzeć co się dzieje z nadzieją że się udało.
Jeśli zrobione jest tak:
1. Odprężyć motor z dokładnym wiliczeniem stopnia sprężania
2. Dołożyć odpowiednio dobraną turbinę po dokładnym wyliczeniu planowanego doładowania z charakterystki kompresora
3. Dostosować układ paliwowy do zwiększonego zapotrzebowania silnika na benzynę
4. Wystroić wtrysk dostosowując jego jego pracę do nadciśnień.
To nie ma prawa sie nic spartolić i tłoki na bank nie pękną.
Acha, no i tłoki z S2 pasują tylko do silników 1.8 16V. Czy z 2E podejdą do 9A po przefrezowaniu nie wiem. Nigdy nie bawilem się w rzezbę z silnikami 8V.
Ostatnio zmieniony śr lut 24, 2010 00:10 przez bugalon, łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości