kr vs. RV

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

GrzesWY
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: wt sty 15, 2008 17:57
Lokalizacja: warszawa

kr vs. RV

Post autor: GrzesWY » wt cze 30, 2009 07:59

Witam po wczorajszych oględzinach dołu od KR okazał się wielka kupą, panewka sie obruciła na 1 i 4 cylindrze, wał szmelc;/. Sam blok na pierwszy rzuta oka jest oki dzis jedzie do pomierzenia.
Teraz moje pytanie bo jestem jeszcze w posiadaniu silnika RV i czy jest szansa jakoś zaadaptowac dół RV z górą od KR tak żeby to wszysko miało rece i nogi?? czy są jakieś znaczące róznice w układzie wałowo-korbowo-tłokowym miedzy RV a KR??
Bardzo prosze o odpowiedź ponieważ robota staneła i nie iwem co dalej robić.
Ostatnio zmieniony wt cze 30, 2009 08:03 przez GrzesWY, łącznie zmieniany 1 raz.



bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » wt cze 30, 2009 08:11

Jest trochę różnic.

Przede wszystkim RV nie ma natrysku na denko tłoka, po drugie nie ma odmy w bloku (trzeba odme jakoś z pokrywy zaworow wyprowadzać), pompy oleju są nico inne. Tłoki byś musiał przełozyć. Zasadniczo reszta pasuje po zaslepieniu dziury po aparacie zaplonowym i sprawdzeniu czy na pewno kolka wałków pośrednich pomp oleju są takie same.

Ja bym wzial blok z KRa i zapodał do niego wał z tego RV. Korbowody muszą być z KRa bo są drążone i doprowadzają olej do sworznia. Tłoki muszą zostać z KRa.
Ostatnio zmieniony wt cze 30, 2009 08:13 przez bugalon, łącznie zmieniany 1 raz.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

GrzesWY
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: wt sty 15, 2008 17:57
Lokalizacja: warszawa

Post autor: GrzesWY » wt cze 30, 2009 08:14

a jeśli bym przełozył wał i korby z RV a tłoki i blok zostawił z KR??



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4306
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » wt cze 30, 2009 10:12

tylko wal z rv reszte musisz dac z kr


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » wt cze 30, 2009 13:44

a czym konkretnie się różnią korby z KRa od powiedzmy PFa?? Bo te drugie też są drążone, sworzeń ten sam, czop pod panewki też..



GrzesWY
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: wt sty 15, 2008 17:57
Lokalizacja: warszawa

Post autor: GrzesWY » wt cze 30, 2009 14:37

własnie dobre pytanie czym sie te korby tak wogóle róznią??...... albo czym się róznią miedzy PG a KR ??



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4306
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » wt cze 30, 2009 16:29

tym samym co 2e od kr toffic


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

GrzesWY
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: wt sty 15, 2008 17:57
Lokalizacja: warszawa

Post autor: GrzesWY » wt cze 30, 2009 17:44

blok wrócił z pomierzenia.................. i jest jedna wielka kupa, wał krzywy korby krzywe blok tez;/ a miało być tak pięknie;/



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » wt cze 30, 2009 22:34

evolution pisze:tym samym co 2e od kr
hmmm 2E ma większy sworzeń i dłuższe korby, PF ma taki sam sworzeń jak KR i długość (chyba) tę samą.... kurde coś mi nie gra...



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4306
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » śr lip 08, 2009 10:06

2e ma tulejke pod wiekszy sworzen.... :helm:


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » śr lip 08, 2009 11:47

no tak ale KR i RV ma ten sam, drąże temat bo kiedyś porównywałem korby 16V do 8V i nie znalazłem żadnych istotnych różnic :bigok: Oczywiście obie korby drążone



ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości