kr vs. RV
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
kr vs. RV
Witam po wczorajszych oględzinach dołu od KR okazał się wielka kupą, panewka sie obruciła na 1 i 4 cylindrze, wał szmelc;/. Sam blok na pierwszy rzuta oka jest oki dzis jedzie do pomierzenia.
Teraz moje pytanie bo jestem jeszcze w posiadaniu silnika RV i czy jest szansa jakoś zaadaptowac dół RV z górą od KR tak żeby to wszysko miało rece i nogi?? czy są jakieś znaczące róznice w układzie wałowo-korbowo-tłokowym miedzy RV a KR??
Bardzo prosze o odpowiedź ponieważ robota staneła i nie iwem co dalej robić.
Teraz moje pytanie bo jestem jeszcze w posiadaniu silnika RV i czy jest szansa jakoś zaadaptowac dół RV z górą od KR tak żeby to wszysko miało rece i nogi?? czy są jakieś znaczące róznice w układzie wałowo-korbowo-tłokowym miedzy RV a KR??
Bardzo prosze o odpowiedź ponieważ robota staneła i nie iwem co dalej robić.
Ostatnio zmieniony wt cze 30, 2009 08:03 przez GrzesWY, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
Jest trochę różnic.
Przede wszystkim RV nie ma natrysku na denko tłoka, po drugie nie ma odmy w bloku (trzeba odme jakoś z pokrywy zaworow wyprowadzać), pompy oleju są nico inne. Tłoki byś musiał przełozyć. Zasadniczo reszta pasuje po zaslepieniu dziury po aparacie zaplonowym i sprawdzeniu czy na pewno kolka wałków pośrednich pomp oleju są takie same.
Ja bym wzial blok z KRa i zapodał do niego wał z tego RV. Korbowody muszą być z KRa bo są drążone i doprowadzają olej do sworznia. Tłoki muszą zostać z KRa.
Przede wszystkim RV nie ma natrysku na denko tłoka, po drugie nie ma odmy w bloku (trzeba odme jakoś z pokrywy zaworow wyprowadzać), pompy oleju są nico inne. Tłoki byś musiał przełozyć. Zasadniczo reszta pasuje po zaslepieniu dziury po aparacie zaplonowym i sprawdzeniu czy na pewno kolka wałków pośrednich pomp oleju są takie same.
Ja bym wzial blok z KRa i zapodał do niego wał z tego RV. Korbowody muszą być z KRa bo są drążone i doprowadzają olej do sworznia. Tłoki muszą zostać z KRa.
Ostatnio zmieniony wt cze 30, 2009 08:13 przez bugalon, łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4306
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
tylko wal z rv reszte musisz dac z kr
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4306
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
tym samym co 2e od kr toffic
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4306
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
2e ma tulejke pod wiekszy sworzen.... 

Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości