Obrotomierz po swapie 2.0 ADY na 2.8 vr6 24v AYL
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Obrotomierz po swapie 2.0 ADY na 2.8 vr6 24v AYL
Witam.
Borykam sie z podlaczeniem obrotomierza. Pacjent golf mk3 2.0 ADY 115ps swap na 2.8 24V vr6 AYL. W 2.0 obrotomierz jest z ecu, w vr6 24v po linii can. Jest gdzieś w ecu interesujący mnie sygnał?
Borykam sie z podlaczeniem obrotomierza. Pacjent golf mk3 2.0 ADY 115ps swap na 2.8 24V vr6 AYL. W 2.0 obrotomierz jest z ecu, w vr6 24v po linii can. Jest gdzieś w ecu interesujący mnie sygnał?
Obrotomierz po swapie 2.0 ADY na 2.8 vr6 24v AYL
lysyfm, bylo przerabiane na forum.. na pewno zegary z vr6 i jakas tam przerobka, nie pamietam dokladnie.. pytaj turpika na vwzone to wszystko Ci powie i przerobi licznik..
Re: Obrotomierz po swapie 2.0 ADY na 2.8 vr6 24v AYL
znalazłem
Wystarczy pin 37 z ecu 2.8 vr6 24v AYL połączyć z obrotkiem (pin 10 licznika) bez żadnych przeróbek wskazuje. Jeżeli nie masz wyprowadzenia na kabel z pinu 37, włóż drucik ze spawarki w ten pin ciasno i zaklej przed dostaniem się wody. Wskazuje - nie wiem jakie jest przekłamanie jeszcze. Dodam że działa tylko w wypadku liczników mk3, które pobierają sygnał obrotów z ECU (np.2.0 ADY 115ps). Pozostałe diesle(sygnał obrotów z alternatora) i benzyny (sygnał obrotów z cewki) trzeba wykonać dzielnik sygnału, albo przerobić układ w liczniku. W razie pytań, jak skonstruować dzielnik by obrotek działał na sygnale orginalnym z ecu - walcie na priv.
SWAPUJCIE, uczcie się, nie dajcie się naciągać
Wystarczy pin 37 z ecu 2.8 vr6 24v AYL połączyć z obrotkiem (pin 10 licznika) bez żadnych przeróbek wskazuje. Jeżeli nie masz wyprowadzenia na kabel z pinu 37, włóż drucik ze spawarki w ten pin ciasno i zaklej przed dostaniem się wody. Wskazuje - nie wiem jakie jest przekłamanie jeszcze. Dodam że działa tylko w wypadku liczników mk3, które pobierają sygnał obrotów z ECU (np.2.0 ADY 115ps). Pozostałe diesle(sygnał obrotów z alternatora) i benzyny (sygnał obrotów z cewki) trzeba wykonać dzielnik sygnału, albo przerobić układ w liczniku. W razie pytań, jak skonstruować dzielnik by obrotek działał na sygnale orginalnym z ecu - walcie na priv.
SWAPUJCIE, uczcie się, nie dajcie się naciągać
Obrotomierz po swapie 2.0 ADY na 2.8 vr6 24v AYL
lysyfm, pin 37 w sterowniku od ayla nie "istnieje" jako tako, wiec nie bardzo wiem jak mogles cokolwiek z tego pinu wyciagnac ;> podlacz vcds'a i sprawdz czy obroty na blacie i w vcds'ie sie pokrywaja, bo wydaje mi sie Twoje podejscie baaardzo optymistyczne
Obrotomierz po swapie 2.0 ADY na 2.8 vr6 24v AYL
Pokrycie wygląda lipnie. Obrotomierz wychodzi daleko poza skalę. Czas pobawić się z sygnałem
Obrotomierz po swapie 2.0 ADY na 2.8 vr6 24v AYL
lysyfm, nie chce mowic, a nie mowilem hehe.. dzialaj dzialaj
Obrotomierz po swapie 2.0 ADY na 2.8 vr6 24v AYL
Zazwyczaj przewody ze sterownika silnika idące do klimy maja sygnał analogowy obrotomierza , kolor przewodu zielono brązowy . Sprawdź czy masz go .
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Obrotomierz po swapie 2.0 ADY na 2.8 vr6 24v AYL
Na pinie 37 wskazuje obroty, ale pokryte prawidłowo tylko do około 1200. Gdy vcds pokazuje ok 4000, obrotomierz obkręca się praktycznie.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości