Pomocy po remoncie coś puka
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- clocover
- Mały gagatek
- Posty: 108
- Rejestracja: pt wrz 28, 2007 23:00
- Lokalizacja: Plewiska/Poznań
- Kontakt:
Pomocy po remoncie coś puka
Witam zrobiłem mały remont VR-a czyli nowe pierścienie regeneracja głowicy (nowe zawory, nowe prowadnice zaworów, nowe gumki, nowe samo regulatory) nowe uszczelki i uszczelniacze olej valvoline VR1 racing 10w 60 i po przejechaniu 200 km coś zaczęło pukać co prawda rozrząd idealnie nie pasuje na 3 tłokach od przedniej szyby ciśnienie 12 bar a na tym od zderzaka 9 bar. Pytanie pierwsze czy przez ten rozrząd mogło się coś pogiąć urwać itp. i czy można jeździć na tak ustawionym rozrządzie czy trzeba na mus nowy łańcuch( w planach jest wymiana łańcucha ale $$) a jak tak to lepiej w którą stronę lepiej był przestawiony??
Druga sprawa jest dużo oleju w przepustnicy i na niektórych kanałach dolotowych przypuszczam że jest to spowodowane tym że ten zaworek przepuszcza w obie strony jak w niego dmucham
Druga sprawa jest dużo oleju w przepustnicy i na niektórych kanałach dolotowych przypuszczam że jest to spowodowane tym że ten zaworek przepuszcza w obie strony jak w niego dmucham
Ostatnio zmieniony pn gru 14, 2009 14:29 przez clocover, łącznie zmieniany 2 razy.
PIERWSZE WOZIDŁO MKII viewtopic.php?f=87&t=154692" onclick="window.open(this.href);return false;
Ex VR-SEX viewtopic.php?p=3282307#3282307" onclick="window.open(this.href);return false;
Był EKONOMICZNY PASSAT B4 1.9TDI
Jest Passat B5 FL
Ex VR-SEX viewtopic.php?p=3282307#3282307" onclick="window.open(this.href);return false;
Był EKONOMICZNY PASSAT B4 1.9TDI
Jest Passat B5 FL
podejrzewam ze zawory sie spotkały z tłokami na rzedzie od zderzaka proponował bym dać ząb do przodu troche pojezdzic i zmierzyc cisnienie ponownie jezeli spadki beda tak duze to niestety chyba zawory beda krzywe
ja u siebie nie mam tego zaworka bo sie rozleciał ale w przepustnicy mam sucho ale po remoncie to moze tak byc poki sie nie ułoży wszystko
ja u siebie nie mam tego zaworka bo sie rozleciał ale w przepustnicy mam sucho ale po remoncie to moze tak byc poki sie nie ułoży wszystko
Ostatnio zmieniony sob gru 05, 2009 19:10 przez Jesionvr6, łącznie zmieniany 1 raz.
rozrząd masz na 100% źle ustawiony, a w jakich okolicach zaczęło pukać??
Stary VR viewtopic.php?t=149702
- clocover
- Mały gagatek
- Posty: 108
- Rejestracja: pt wrz 28, 2007 23:00
- Lokalizacja: Plewiska/Poznań
- Kontakt:
że źle ustawiony mam to wiem ale lepiej nie chce pasować łańcuch musi być rozciągnięty ale przed remontem wyglądało to tak samo i stwierdziłem że skoro nic się nie pogięło to pomyślałem że przez zimę jeszcze wytrzymie i nie wiem czy puka bo rozrząd nie jest idealnie ustawiony czy cos innego się upierdoliło. A puka jak stoję przed ałtem do góry z prawej strony. A jak tłok spotkał się z zaworami to dlaczego wcześniej się nie spotkały.mmaniek8 pisze:rozrząd masz na 100% źle ustawiony, a w jakich okolicach zaczęło pukać??
W poniedziałek zdejme miske i jak nic tam nie wypatrze to trzeba bedzie głowice zdjąć
PIERWSZE WOZIDŁO MKII viewtopic.php?f=87&t=154692" onclick="window.open(this.href);return false;
Ex VR-SEX viewtopic.php?p=3282307#3282307" onclick="window.open(this.href);return false;
Był EKONOMICZNY PASSAT B4 1.9TDI
Jest Passat B5 FL
Ex VR-SEX viewtopic.php?p=3282307#3282307" onclick="window.open(this.href);return false;
Był EKONOMICZNY PASSAT B4 1.9TDI
Jest Passat B5 FL
A co tu ma miska do gadania, jak ustawiłeś wał też do to na pewno walą zawory o tłoki. Znajomy zrobił to samo dokładnie i trzy gary straciły ciśnienie. Wykręć napinacz olejowy, popuść wałek od jego strony, znaczy przekręć nim żeby łańcuch nie przeskoczył, a żeby zrobił się luz, druga osoba niech weźmie klucz i delikatnie przekręć źle ustawionym wałkiem o tego jednego zęba, a ty w tym czasie łańcuch podnoś żeby nie blokował. Zalej olejaka olejem i wkręć. Potem rozrusznikiem kręć i patrz i słuchaj. Potem ustawiasz wał na zero, i sprawdzasz wałki. Ot tyle filozofii. Znajomy jak mnie nie było to kilka razy przestawiał rozrząd, a i tak tłukło bo zawory nie domykały się.
- OLI88
- Grupa Świętokrzyska
- Posty: 865
- Rejestracja: śr sie 22, 2007 14:38
- Lokalizacja: okolice kielc
- Kontakt:
[ Dodano: Pon 07 Gru, 2009 ]
to ja juz ci powiem ze nic nie wypatrzysz tylko od razu sciagaj glowiceclocover pisze:W poniedziałek zdejme miske i jak nic tam nie wypatrze to trzeba bedzie głowice zdjąć
widze ze mowa o mnie to sie podziele tym co zastalem po zdjeciu glowicy jak zle zlozylem rozrzadTAZ pisze:Znajomy zrobił to samo dokładnie
Ostatnio zmieniony pn gru 07, 2009 16:44 przez OLI88, łącznie zmieniany 1 raz.
Jestes pewien ze to stuka z silnika? U mnie po wymianie przewodow zaplonowych tez zaczelo regularnie stukac po rozgrzaniu , wydawalo sie ze to w gorze silnika a okazalo sie ze przy
zdejmowaniu filtra powietrza za mocno pociagnalem za elektrozawor odpowietrzania zbiornika , z elektrozaworu zsunela sie rurka i jak nie miał polaczenia ze zbiornikiem tylko z atmosfera to tak stukal (elektrozawor)
zdejmowaniu filtra powietrza za mocno pociagnalem za elektrozawor odpowietrzania zbiornika , z elektrozaworu zsunela sie rurka i jak nie miał polaczenia ze zbiornikiem tylko z atmosfera to tak stukal (elektrozawor)
Ostatnio zmieniony pn gru 07, 2009 21:17 przez O213, łącznie zmieniany 1 raz.
- clocover
- Mały gagatek
- Posty: 108
- Rejestracja: pt wrz 28, 2007 23:00
- Lokalizacja: Plewiska/Poznań
- Kontakt:
Przestawiliśmy ten rozrząd i na każdym tłoku ciśnienie kreci się w okolicach 12bar więc raczej zawory są całe i lekko odpala jedzie ciągnie ładnie ale cos słabiej ale puka u góry. Możliwe żeby nowe samo regulatory zaworów jeszcze się nie napełniły?OLI88 pisze:kolega napisal ze przejechal 200km tak ze nie chce wiedziec co z jego glowica
Ostatnio zmieniony wt gru 08, 2009 01:36 przez clocover, łącznie zmieniany 2 razy.
PIERWSZE WOZIDŁO MKII viewtopic.php?f=87&t=154692" onclick="window.open(this.href);return false;
Ex VR-SEX viewtopic.php?p=3282307#3282307" onclick="window.open(this.href);return false;
Był EKONOMICZNY PASSAT B4 1.9TDI
Jest Passat B5 FL
Ex VR-SEX viewtopic.php?p=3282307#3282307" onclick="window.open(this.href);return false;
Był EKONOMICZNY PASSAT B4 1.9TDI
Jest Passat B5 FL
- clocover
- Mały gagatek
- Posty: 108
- Rejestracja: pt wrz 28, 2007 23:00
- Lokalizacja: Plewiska/Poznań
- Kontakt:
Nie był o ząbek przestawiony(źle ustawiony) coraz mniej słychać i to ewidentnie do góry w głowicy obsłuchaliśmy go słuchawkami i na silniku nie słychać nic tylko na głowicy. A zawory raczej się nie pogioły bo by niemiał takiego ciśnienia na tłokach i brakowało by mu mocy a idzie lepiej niż przed remontem. Jak do końca tygodnia nie przestanie pukać to rozbiorę go i będę szukał przyczyny.TAZ pisze:Możliwe choć raczej obstawiam rozrząd. Zmienialiście go na nowy ??
PIERWSZE WOZIDŁO MKII viewtopic.php?f=87&t=154692" onclick="window.open(this.href);return false;
Ex VR-SEX viewtopic.php?p=3282307#3282307" onclick="window.open(this.href);return false;
Był EKONOMICZNY PASSAT B4 1.9TDI
Jest Passat B5 FL
Ex VR-SEX viewtopic.php?p=3282307#3282307" onclick="window.open(this.href);return false;
Był EKONOMICZNY PASSAT B4 1.9TDI
Jest Passat B5 FL
Ja piszę o nowych łańcuchach, nowych ślizgach i nowym napinaczu olejowym. Oli miał też bula jak mało kto bo mu się napinacz nie napełniał olejem i wałki nie szły jak trzeba i delikatnie zawory pukały o tłoki. Można to szybko sprawdzić. Zdejmujesz dekiel głowicy i kręcisz rozrusznikiem. Jak między wałkami łańcuch będzie telepał, załamywał się czy wibrował to na pewno olejak albo nie ma ciśnienia albo jest popsuty i trzeba go wymienić.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość