Strona 1 z 2
Szalejacy obrotomierz
: czw cze 24, 2010 17:24
autor: MaSa_Golf
Zalozylem zegary z obrotkiem do polo 1.9D (silnik przelozony z mk3)
problem polega na tym, ze po dopaleniu na biegu jalowym obrotomierz faluje miedzy 2700 a 2900 obr/min (zarowno wskazowka jak i cyfrowy) a po lekkim dodaniu gazu szafa sie zamyka

zegary zostaly sprawdzone w innym golfie i wszystko z nimi jest ok
nie jest podpiety impulsator, a alternator jest z benzynhy, czy ma to jakies znaczenie??
: czw cze 24, 2010 17:44
autor: Rafał 21
MaSa_Golf pisze:impulsator
MaSa_Golf pisze:nie jest podpiety impulsator, a alternator jest z benzynhy, czy ma to jakies znaczenie??
MaSa_Golf, aż mi brak słów taki wyjadacz
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=328938 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=282117
: czw cze 24, 2010 18:02
autor: MaSa_Golf
Rafał 21, ja wiem gdzie jest impulsator w skrzyni

temat jest o źle dzialajacym OBROTOMIERZU
o impulsatorze napisalem tylko w takim sensie, czy jego brak moze miec wplyw na zle dzialajacy obrotomierz

: czw cze 24, 2010 20:10
autor: Rafał 21
temat jest o źle dzialajacym OBROTOMIERZU
MaSa_Golf, no to super!

Ale poczytaj sobie tu bo nie można wsadzać byle czego
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=19062 Są różnice w rocznikach itp.
: pt cze 25, 2010 02:00
autor: TheBiSHoP
jaki jest numer tych zegarów ?
: pt cze 25, 2010 14:22
autor: MaSa_Golf
na zegarach sa numery :
1HO.919.860.F
SW: 4.2 LAYOUT 3.0 INDEX 14
616.063.3042
01.03.95
Kontrolle: 0912
PM: 115
SNr:0995161511
: pt cze 25, 2010 22:46
autor: Maślak
no ale przecie obrotek w dieslu jest od altka z wyjscia W w TDI jest z ECU a w benzynie od cewki, a jak ty masz altek od benzyny a zegary od diesla hmmm, nie bedzie działać poprawnie. MAM RACJE PANOWIE?? jak nie prosze mnie poprawic
: pt cze 25, 2010 22:58
autor: MaSa_Golf
w altku od benzyny jest wyjscie W dajace sygnal na obrotomierz, i jest ono pociagniete prosto do zegarow (sam ciagnalem ten kabelek

)
: pt cze 25, 2010 23:06
autor: Maślak
to ciekawe, ale według mnie jak założysz altka od diesla i podłączysz ten swój kabelek wszystko bedzie działało jak malina. takie jest moje zdanie, musiałbys podmienic altek na próbe, jedyne wyjscie zeby to wykluczyc
: pt cze 25, 2010 23:18
autor: MaSa_Golf
z tego co patrze po ETCE, to altek jest chyba uniwersalny, czesc ma wypisane podanie modelu tylko benzyne, czesc tylko diesel, ale wiekszosc ma wpisane i silniki diesla i benzynowe
: pt cze 25, 2010 23:38
autor: TheBiSHoP
Wyjście w to wyjście w nie ma znaczenia do czego dedykowany jest alternator. Alternator może być uszkodzony.
: pt cze 25, 2010 23:57
autor: MaSa_Golf
a co mozesz napisac o liczniku, po tych numerach, powinien byc dobry do zwyklego diesla??
czy to prawda ze liczniki z widocznymi bialymi kontrolkami inaczej liczyly impulsy obrotomierza niz te z calym czarnym paskiem?? (tak wyczytalem na forum)
: sob cze 26, 2010 00:21
autor: TheBiSHoP
Generalnie po numerach licznik jest do AAZ'ta czyli ok. To co piszesz o kontrolkach to chodzi o to, że nowsze liczniki raczej będą do TDI (czyli przystosowane do sygnału z ECU) Czy te nowsze są też w wersji do zwykłych diesli to nie wiem.
: sob cze 26, 2010 01:06
autor: MaSa_Golf
ten co mam to jest wlasnie ta "nowsza" wersja, z czarnym calym paskiem