Za co odpowiada przekaźnik świec żarowych podgrzewania ciecz

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » sob sty 12, 2008 19:38

janek822 pisze:w kablach coś pokopane? przecież same sie nie pokopały
tego Ci nie powiem ... na poprzedniej stronie masz schemat więc możesz sprawdzić
może jakiś czujnik szaleje :?: przeczyść styki od alternatora



Awatar użytkownika
janek822
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 405
Rejestracja: ndz lip 09, 2006 04:48
Lokalizacja: Śląsk(K-ck)
Kontakt:

Post autor: janek822 » sob sty 12, 2008 19:43

może jakiś czujnik szaleje :?: przeczyść styki od alternatora
przeczyszcze ale nie wydaje mi sie aby alternator miał coś do tego


chip+216(made in mirass) = około 130PS/290NM narazie :)

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » sob sty 12, 2008 19:43

janek822 pisze:przeczyszcze ale nie wydaje mi sie aby alternator miał coś do tego
hehe spróbować nie zaszkodzi ;)



Awatar użytkownika
janek822
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 405
Rejestracja: ndz lip 09, 2006 04:48
Lokalizacja: Śląsk(K-ck)
Kontakt:

Post autor: janek822 » sob sty 12, 2008 19:46

masz może ten schemat po polsku z etki?

a jeszcze pytanko ty jak robiłeś manualne sterowanie to na jaki czas załanczasz te świece?


chip+216(made in mirass) = około 130PS/290NM narazie :)

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » sob sty 12, 2008 19:48

janek822 pisze:masz może ten schemat po polsku z etki?
nie mam po polsku ... ten schemat i opis mam dzięki uprzejmości vossa
voss pisze:J360 i 359 wiadomo przekazniki

wszystkie piny przy J359/360

1 i 3 - ecu nie daje sygnalu grzania = +12V (przez cewki przekaznika)
- ecu daje sygnal = massa

2 - zaplon wlaczony = +12V

RV - duze grzanie 2 swiece
Gk male grzanie 1 Swieca
30 - +12V caly czas
janek822 pisze:a jeszcze pytanko ty jak robiłeś manualne sterowanie to na jaki czas załanczasz te świece?
na kilka minut ( 2-4)
Ostatnio zmieniony sob sty 12, 2008 19:48 przez damcio151, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
janek822
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 405
Rejestracja: ndz lip 09, 2006 04:48
Lokalizacja: Śląsk(K-ck)
Kontakt:

Post autor: janek822 » sob sty 12, 2008 19:50

ponowne dzięki, jak na coś nowego trafie to sie podziele

[ Dodano: 13 Sty 2008 12:01 ]
problem zażegnany, po wymianie ECU na nowszy trzeba było zamienić pin 26 z 48


chip+216(made in mirass) = około 130PS/290NM narazie :)

Awatar użytkownika
matisim
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2650
Rejestracja: pt lip 10, 2009 00:53
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Re:

Post autor: matisim » pn paź 18, 2010 13:09

janek822 pisze:tak, ale jak go rozebrać on jest zalany jakimś plastikiem, nie chce go uszkodzić w środku, mam tą obudowe połamać?

tak to wygląda
Obrazek

mały odkop :grin:

ale mam pytanie czy ten przekaźnik na zdjęciu wyżej to jest ten w komorze silnika?

w moim mk3 wygląda to troche dziwnie:

Obrazek

jest ta puszka, a w niej dwa miejsca na przykręcenie kabla, do jednego miejsca jest przykręcony tak jak powinien a drugi jest poprostu piołączony kablem- zmostkowane jest, czy to tak ma być?



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Za co odpowiada przekaźnik świec żarowych podgrzewania ciecz

Post autor: damcio151 » pn paź 18, 2010 17:16

matisim pisze:ale mam pytanie czy ten przekaźnik na zdjęciu wyżej to jest ten w komorze silnika?
tak
matisim pisze:jest ta puszka, a w niej dwa miejsca na przykręcenie kabla, do jednego miejsca jest przykręcony tak jak powinien a drugi jest poprostu piołączony kablem- zmostkowane jest, czy to tak ma być?
nie, jeden do jednej świecy, drugi do dwóch ... tam są 2 oddzielne przekaźniki



Awatar użytkownika
matisim
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2650
Rejestracja: pt lip 10, 2009 00:53
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Za co odpowiada przekaźnik świec żarowych podgrzewania ciecz

Post autor: matisim » wt paź 19, 2010 10:14

czyli nie powinny być połączone i mam pogrzebane coś? ten kabel który jest przykręcony to jest czerwony i gruby i pewnie tak jakby miało być, a drugi skąd i jaki ma być?



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Za co odpowiada przekaźnik świec żarowych podgrzewania ciecz

Post autor: damcio151 » wt paź 19, 2010 10:21

jeden przewód ( grubszy ) idzie do dwóch świec
drugi przewód ( cieńszy ) idzie do jednej świecy
łącznie są 3 świece
przewody nie mogą być zmostkowane, w zależności od temp. ECU ustala czy ma grzać 1, 2, czy 3 świece
przecież masz to wszystko w tym temacie



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 42 gości