Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
		
	 
	
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
	Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
			
		
		
			- 
				
								Adamm							
- V.I.P.
  
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Adamm » pn lip 16, 2007 00:12
			
			
			
			
			ossol pisze:Ale to nie trzeba cos pompy wyregulowac czy cos??
jedyne co musisz ustawic to rozrzad i kat wtrysku
mular pisze:Ale co koledzy moglo pasc w tej pompie ze tak od razu padla?
walek, sprezyny
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM??  --> napisz do mnie 
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
						 
		 
				
		
		 
	 
	
					
		
	
			
		
		
			- 
				
																			 ossol
- Nowicjusz
  
- Posty: 16
- Rejestracja: ndz kwie 08, 2007 20:18
- Lokalizacja: Szczecin
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: ossol » pn lip 16, 2007 00:17
			
			
			
			
			No rozrzad to nie problem ale kat wtrysku??? To cos trudnego??
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Adamm							
- V.I.P.
  
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Adamm » pn lip 16, 2007 00:21
			
			
			
			
			jak masz vaga to kwestia odpalenia auta ( na 3 poluzowaych srubach pompy) i ruszania nia tak aby ustawic prawidlowy kat - pikus 

Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM??  --> napisz do mnie 
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 ossol
- Nowicjusz
  
- Posty: 16
- Rejestracja: ndz kwie 08, 2007 20:18
- Lokalizacja: Szczecin
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: ossol » pn lip 16, 2007 00:25
			
			
			
			
			no to troche mnie podniosles na duchu! Czyli w ostatecznosci nie beda to az tak potezne sumy! Ale i tak jestem mysli ze jutro uda mi sie cos zdzialac:)
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Adamm							
- V.I.P.
  
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Adamm » pn lip 16, 2007 00:27
			
			
			
			
			przedewszystkim obejrzyj po zdjeciu nastawnika jak to tam wyglada
kurcze szkoda ze jutro do slupska jade a nie jak ostatnio do stargardu bo bym zajrzał do Ciebie
			
									
									
		
		
				Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM??  --> napisz do mnie 
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 ossol
- Nowicjusz
  
- Posty: 16
- Rejestracja: ndz kwie 08, 2007 20:18
- Lokalizacja: Szczecin
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: ossol » pn lip 16, 2007 00:53
			
			
			
			
			No to wielka szkoda!
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 DANIEL LHR
- Gadatliwa bestia
  
- Posty: 520
- Rejestracja: czw cze 07, 2007 00:28
- Lokalizacja: hrubieszów
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: DANIEL LHR » pn lip 16, 2007 14:31
			
			
			
			
			ja  bym  stawiał   na  nastawnik  ,bo  w  pompie  nie  ma  sie  co zepsuc  tak  z  dnia  na  dzien   to  nie  vp44 .Chyba  ze    jezdzisz   na  orężadzie
niezaszkodziło  by  tez  zajrzec   do  elektrozaworu  odcinajacego  paliwo 
  moze  sie  ci jeszcze   zrobilo  zwarcie  w  chipie-oporniku?
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								damcio151							
- Mistrz KieroVWnicy
  
- Posty: 9190
- Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
- Lokalizacja: Koszalin
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: damcio151 » pn lip 16, 2007 14:33
			
			
			
			
			DANIEL LHR pisze:a bym stawiał na nastawnik ,bo w pompie nie ma sie co zepsuc tak z dnia na dzien to nie vp44 .Chyba ze jezdzisz na orężadzie
niezaszkodziło by tez zajrzec do elektrozaworu odcinajacego paliwo
moze sie ci jeszcze zrobilo zwarcie w chipie-oporniku?
czy wiesz jakie przeciążenia musi znieść pompa przy dawce paliwa pewnie 1.x 

  bardzo duże ,więc mogło popsuć się to co napisał 
Adamm,
					Ostatnio zmieniony pn lip 16, 2007 14:39 przez 
damcio151, łącznie zmieniany 1 raz.
									
 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 DANIEL LHR
- Gadatliwa bestia
  
- Posty: 520
- Rejestracja: czw cze 07, 2007 00:28
- Lokalizacja: hrubieszów
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: DANIEL LHR » pn lip 16, 2007 15:35
			
			
			
			
			obciązenia  pompy  sa   troche   wieksze  , ale  bez  przesady.     bardziej   obciązyło  by  tą  pompe     załozenie      wtrysków   np  od  ASV   o  wyzszym   cisnieniu  otwarcia
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								damcio151							
- Mistrz KieroVWnicy
  
- Posty: 9190
- Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
- Lokalizacja: Koszalin
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: damcio151 » pn lip 16, 2007 15:39
			
			
			
			
			DANIEL LHR pisze:obciązenia pompy sa troche wieksze , ale bez przesady. bardziej obciązyło by tą pompe załozenie wtrysków np od ASV o wyzszym cisnieniu otwarcia
przy tak dużej dawce pompa dostaje konkretnie po dupie ....
DANIEL LHR pisze:bardziej obciązyło by tą pompe załozenie wtrysków np od ASV o wyzszym cisnieniu otwarcia
w to wątpie
 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 ossol
- Nowicjusz
  
- Posty: 16
- Rejestracja: ndz kwie 08, 2007 20:18
- Lokalizacja: Szczecin
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: ossol » sob wrz 08, 2007 18:24
			
			
			
			
			Odkrecilem nastawnik i sie okazalo ze na nastawniku jest uciety ten bolec ktory wchodzi w otwor na walku w pompie! Nie wiem dlaczego sie tak stalo no ale coz...
Teraz musze kupic nowa pompe! Mam mozliwosc kupienia pompy od B4 z 1994r za 450zl 
Tylko ze ona ma okragla kostke ale tez na 10pinow! Czy to jest jakas roznica?? I czy warto kupowac tak stara pompe??
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Adamm							
- V.I.P.
  
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Adamm » sob wrz 08, 2007 21:25
			
			
			
			
			nie kupuj od audi bo moze byc tam stary nastawnik (potencjometryczny) bo do 94 roku dawali stare
jednak Ci urwalo ta kulke ;/
znalazla sie gdzies w pompie?
daj mi znac na gg to pogadamy cos Ci poradze i sie dogadamy
			
									
									
		
		
				Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM??  --> napisz do mnie 
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
			
	
		
	
	
	
		Kto jest online
		Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 42 gości