
problem z wycieraczkami w MK2 - pomocy!!
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
problem z wycieraczkami w MK2 - pomocy!!
Mam taki problem z wycieraczkami z przodu ze strasznie wolno chodzą. Nie pomogła zmiana piór. Nie wiem co jest. Moze silniczki już do wymiany?? A może menetka jest już uszkodzona i słabo zwiera czy coś? POMOCY!! Bedą punkty za każdą pomoc!!pozdro! 
			
									
									
- Paweł NPI
- ... 
- Posty: 1821
- Rejestracja: ndz sty 15, 2006 13:55
- Lokalizacja: OLSZTYN / Ruciane-Nida VWarmińsko-mazurskie
Dokładnie napewno już na ośkach się powycierały!! Rozbierz i dobrze wyczyść i nasmaruj i będzie napewno dobrze. Dodatkowo nasmaruj wszystkie ruchome połączenia.
			
									
									[url=http://www.ilespala.pl/podsumowanie/426][img]http://www.ilespala.pl/obrazek/426/3/1[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]
						[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]
witam,wycieraczki zdejmuje sie kluczemm 10 a nie 13diux pisze:Witam! dokładnie tak zdejmij wycieraczki (klucz 13) wyjmij zabezpieczenie wyciagnij i wyczysc.Sprawdz przy silniczku czy dochodzi masa i stałe zasilanie bo impulsowe dochodzi skoro rusza.
 wczoraj odnawialam to wiem..posmaruj wd 40 jak nie pomoze to rozkrec manetki ..
 wczoraj odnawialam to wiem..posmaruj wd 40 jak nie pomoze to rozkrec manetki ..pozdrawiam
- t-tas
- Gadatliwa bestia 
- Posty: 720
- Rejestracja: pt wrz 23, 2005 23:48
- Lokalizacja: Brzezia Łąka-Wrocław
- Kontakt:
co do klucza jakim odkręcamy wycieraczki to chyba zalerzy to od rocznika-w mk1 napewno będzie to klucz 10 ale w trzech mk2 w jakich rozbierałem wycieraczki byłe na klucz 13 ,może starsze mk2 mają na 10( ja robiłem mk2 z 1989 roku)
			
									
									mk1- wycofany ze służby- stoi jak ikarusy w kącie zajezdni
PASSAT- silnik- dół PF, reszta 2E powered by BLOS - nadal w służbie
						PASSAT- silnik- dół PF, reszta 2E powered by BLOS - nadal w służbie
Witam jak odłączysz silniczek od ramion i ramiona chodzą letko to albo łożyska ślizgowe silnika albo komutator ma letkie zwarcia między listkami albo sprawdz jeszcze przekaznik nr 8 mogą być styki podpalone 
[ Dodano: 14 Lip 2006 12:41 ]
sprawdz czy jak włączysz wycieraczk to ten przekaznik nie robi sie gorący
			
									
									[ Dodano: 14 Lip 2006 12:41 ]
sprawdz czy jak włączysz wycieraczk to ten przekaznik nie robi sie gorący
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 90 gości







