Pozdrawiam
Sprzęgło do silnika 2.3v5
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Sprzęgło do silnika 2.3v5
Mam pytanie. Czy ma ktoś dojście do tanich
części do VW Golfa. Potrzebuje sprzęgła do silnika 2.3 V5. Ale mam jeszcze pytanie czy w takim silniku jest koło dwu masowe? Bo już sam nie wiem kogo słuchać, co fachowiec to większa łajza. Dlatego proszę o radę, co mam kupić żeby sprzęgło było kompletne i chodziło tak jak powinno, bo niestety zaczęło się ślizgać. Chyba chodzi o sprzęgło bo niby biegi wchodzą normalnie płynnie, ale czasami jak dodaje gwałtownie gazu w przedziale obrotów od ok 2000 do 3000 to wskazówka obrotomierza idzie do góry, a samochód nie jedzie, dopiero po chwili przyśpiesza, a jak powoli dodaje gazu to idzie ładnie, na wyższych obrotach ten efekt jest prawie nie odczuwalny, więc tak mi się wydaje, że chodzi o sprzęgło ale mogę się mylić. Z góry dzięki za pomoc.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Sprzęgło sprzęgłem - ale może wystarczy jego regulacja- ewentualnie wymiana łożyska oporowego.
http://www.czesci24.pl/szczegoly/231585 ... _zamachowe więc na 100% masz dwu-masa u siebie.
http://www.czesci24.pl/szczegoly/231585 ... _zamachowe więc na 100% masz dwu-masa u siebie.
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
- italiano_83
- V.I.P.

- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
Z opisu wynika, że masz upalone sprzęgło, skoro podczas gwałtownego przyspieszania obroty rosną a samochód nie przyspiesza... Jeśli masz dwumasowe koło zamachowe i jest ono "zdrowe" to nie ma sensu go wymienić... wystarczy zestaw .. tarcza docisk łożyskoBLast pisze:Mam pytanie. Czy ma ktoś dojście do tanichczęści do VW Golfa. Potrzebuje sprzęgła do silnika 2.3 V5. Ale mam jeszcze pytanie czy w takim silniku jest koło dwu masowe? Bo już sam nie wiem kogo słuchać, co fachowiec to większa łajza. Dlatego proszę o radę, co mam kupić żeby sprzęgło było kompletne i chodziło tak jak powinno, bo niestety zaczęło się ślizgać. Chyba chodzi o sprzęgło bo niby biegi wchodzą normalnie płynnie, ale czasami jak dodaje gwałtownie gazu w przedziale obrotów od ok 2000 do 3000 to wskazówka obrotomierza idzie do góry, a samochód nie jedzie, dopiero po chwili przyśpiesza, a jak powoli dodaje gazu to idzie ładnie, na wyższych obrotach ten efekt jest prawie nie odczuwalny, więc tak mi się wydaje, że chodzi o sprzęgło ale mogę się mylić. Z góry dzięki za pomoc.
...Haki pisze:ale może wystarczy jego regulacja
jak ma upalone sprzęgło to nic nie wyreguluje
- Borys
- V.I.P.

- Posty: 3319
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
- Lokalizacja: KOLONIA
- Auto: VR6T
- Kontakt:
Re: Sprzęgło do silnika 2.3v5
BLast pisze:Mam pytanie. Czy ma ktoś dojście do tanichczęści do VW Golfa. Potrzebuje sprzęgła do silnika 2.3 V5. Ale mam jeszcze pytanie czy w takim silniku jest koło dwu masowe? Bo już sam nie wiem kogo słuchać, co fachowiec to większa łajza. Dlatego proszę o radę, co mam kupić żeby sprzęgło było kompletne i chodziło tak jak powinno, bo niestety zaczęło się ślizgać. Chyba chodzi o sprzęgło bo niby biegi wchodzą normalnie płynnie, ale czasami jak dodaje gwałtownie gazu w przedziale obrotów od ok 2000 do 3000 to wskazówka obrotomierza idzie do góry, a samochód nie jedzie, dopiero po chwili przyśpiesza, a jak powoli dodaje gazu to idzie ładnie, na wyższych obrotach ten efekt jest prawie nie odczuwalny, więc tak mi się wydaje, że chodzi o sprzęgło ale mogę się mylić. Z góry dzięki za pomoc.
Pozdrawiam
wstaw koło zmachowe od VR6 12v starego do tego nowe sprzegło od vr6 12v i raz na zawsze problem zniknie
Hm to czy dwumas jest do roboty też to okaże się dopiero po rozebraniu samochodu, wiadomo, że fajnie by było go też wymienić ale jest on pierońsko drogi, więc jak nie będzie potrzeby to nie będę pewnie go wymieniał, a jak niestety będzie trzeba też koniecznie go zrobić to wymienię bo innej rady nie będzie. Rozumiem, że też niema się co bawić w używane części bo to się chyba mija z celem i tylko i wyłącznie nowe...
Zrób tak jak napisał kolega Borys i zapomnisz o sprzęgle w aucie.BLast pisze:Hm to czy dwumas jest do roboty też to okaże się dopiero po rozebraniu samochodu, wiadomo, że fajnie by było go też wymienić ale jest on pierońsko drogi, więc jak nie będzie potrzeby to nie będę pewnie go wymieniał, a jak niestety będzie trzeba też koniecznie go zrobić to wymienię bo innej rady nie będzie. Rozumiem, że też niema się co bawić w używane części bo to się chyba mija z celem i tylko i wyłącznie nowe...
W używki nie baw się i nie myśl nawet - bo za jakiś czas problem odezwie się ponownie.
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
Hm, ale to pewnie drogo wyjdzie, jak to części od VR6 ? Czy się mylę?Haki pisze:Zrób tak jak napisał kolega Borys i zapomnisz o sprzęgle w aucie.BLast pisze:Hm to czy dwumas jest do roboty też to okaże się dopiero po rozebraniu samochodu, wiadomo, że fajnie by było go też wymienić ale jest on pierońsko drogi, więc jak nie będzie potrzeby to nie będę pewnie go wymieniał, a jak niestety będzie trzeba też koniecznie go zrobić to wymienię bo innej rady nie będzie. Rozumiem, że też niema się co bawić w używane części bo to się chyba mija z celem i tylko i wyłącznie nowe...![]()
W używki nie baw się i nie myśl nawet - bo za jakiś czas problem odezwie się ponownie.
Taniej jak za dwu masa - bo będziesz miał normalne sprzęgło to raz - tańsze i trwalsze.BLast pisze:Hm, ale to pewnie drogo wyjdzie, jak to części od VR6 ? Czy się mylę?Haki pisze:Zrób tak jak napisał kolega Borys i zapomnisz o sprzęgle w aucie.BLast pisze:Hm to czy dwumas jest do roboty też to okaże się dopiero po rozebraniu samochodu, wiadomo, że fajnie by było go też wymienić ale jest on pierońsko drogi, więc jak nie będzie potrzeby to nie będę pewnie go wymieniał, a jak niestety będzie trzeba też koniecznie go zrobić to wymienię bo innej rady nie będzie. Rozumiem, że też niema się co bawić w używane części bo to się chyba mija z celem i tylko i wyłącznie nowe...![]()
W używki nie baw się i nie myśl nawet - bo za jakiś czas problem odezwie się ponownie.
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
BLast,
A jaką masz średnice tarczy?
Jak chcesz nowe i taniej niż w aso to zajrzyj tu http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=257194
A jaką masz średnice tarczy?
Jak chcesz nowe i taniej niż w aso to zajrzyj tu http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=257194
www.proturbo.com.pl
Podobno mam dokładnie 219mm, bynajmniej po symbolu silnika AGZ tam mi gościu powiedział w serwisie VW, bo go zapytałem o to jaka jest średnica bo nie wiem czy jest 220 czy 230, więc wychodzi na to, że 220mm, chociaż nie wiem czy mu "wierzyć" bo jakiś nie gramotny był ten koleś, "fachowiec"daniel1d pisze:BLast,
A jaką masz średnice tarczy?
Jak chcesz nowe i taniej niż w aso to zajrzyj tu http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=257194
Czyli mówicie, że najlepiej będzie założyć to koło zamachowe od MK3 VR6 12v i od tego samego modelu nowe sprzęgło i żeby już nie bawić się w dwu mas i sprzęgło oryginalnie dedykowane do tego mojego silnika?
Ostatnio zmieniony ndz sty 03, 2010 10:21 przez BLast, łącznie zmieniany 2 razy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 64 gości




