Są dwie uszczelki kolektora ssącego w 2 na gaźniku Pierburg

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

kks21
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: pn paź 08, 2007 22:52
Lokalizacja: Kętrzyn
Kontakt:

Są dwie uszczelki kolektora ssącego w 2 na gaźniku Pierburg

Post autor: kks21 » sob paź 27, 2007 23:05

:goof: Bo mam problem otóż gasnie mi na wolnych obrotach i nie rowno pracuje i slyszalem ze trzeba wymien ic uszczelke kolektora ssącego a widzialem ze tam sa dwie takie uszczelki jedna co idzie na kolektory i jedna na gaznik jakos tak wiec ktora mam wymienic zeby rowno pracował??? prosze o pomoc


KĘTRZYN

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz paź 28, 2007 09:31

Ze słyszałeś że tak może być to jeszcze za mało żeby się od razu brać za wymianę (uszczelka pod kolektorem, podstawka pod gaźnik). Weź palny dezodorant, pryśnij pod spód gaźnika na pracującym silniku, obroty wzrosną to masz niesczelność, nie wzrosną to przyczynajest inna, pewnie w samym gaźniku.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Maćkooo
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2032
Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post autor: Maćkooo » ndz paź 28, 2007 12:56

Paweł Marek pisze:przyczynajest inna, pewnie w samym gaźniku.
Witam
Dokładnie tak , przyczyna gasnieica i falowania obrotów jest gaźnik. Można także podczas falowania obrotów docisnąć gaźnik do dołu. Jeśli obroty skoczą to podstawa pod gaźnikiem jest niedobra.


Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D

http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related

Awatar użytkownika
szwendak
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: sob lut 03, 2007 15:14
Lokalizacja: TORUN
Kontakt:

Post autor: szwendak » ndz paź 28, 2007 13:10

Przeczytaj sobie to: http://www.gaznik.pl/opis_pierburg_28-30_2ee.html
Tam masz kształty i numer podstawy gaźnika.


110 TYŚ. I MKNIEMY DALEJ!!!

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Google Adsense [Bot] i 67 gości