Montaż komputera FIS
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- TDIfan
- Gadatliwa bestia 
- Posty: 903
- Rejestracja: pn cze 16, 2008 09:38
- Lokalizacja: Kościerzyna / pomorskie
- Kontakt:
Witam
czy do takiego licznika 1J0 920 842C
http://allegro.pl/item1060289296_liczni ... y_fis.html
podejdą tarcze od licznika SE? jesli tak jakie warunki muszą być spełnione?
			
									
									czy do takiego licznika 1J0 920 842C
http://allegro.pl/item1060289296_liczni ... y_fis.html
podejdą tarcze od licznika SE? jesli tak jakie warunki muszą być spełnione?
tarcze se podejda bez problemu, wystarczy powiedziec sprzedajacaemu jaki chce sie miec softTDIfan pisze:Witam
czy do takiego licznika 1J0 920 842C
http://allegro.pl/item1060289296_liczni ... y_fis.html
podejdą tarcze od licznika SE? jesli tak jakie warunki muszą być spełnione?

pozdrawiam
Cześć
http://allegro.pl/item1031733758_vw_bor ... nzyna.html
To jest immo2 + can?
Żeby to podłączyć dokupuje manetki, jadę do np. http://www.autofan.bielsko.pl/index.php?str=1 i wszystko działa ( potrafią pin zczytać, kodować kluczyki itd. )? Czy potrzebuję jeszcze jakieś czujniki?
			
									
									http://allegro.pl/item1031733758_vw_bor ... nzyna.html
To jest immo2 + can?
Żeby to podłączyć dokupuje manetki, jadę do np. http://www.autofan.bielsko.pl/index.php?str=1 i wszystko działa ( potrafią pin zczytać, kodować kluczyki itd. )? Czy potrzebuję jeszcze jakieś czujniki?
Takwallec pisze:To jest immo2 + can?
Jeśli nie masz mfa to musisz dokupić manetki, jak nie masz climatronik a chcesz temperaturę na fisie to jeszcze czujnik temperatury w zderzak.
Jesteś z Bielska prawda ?
Grzana multifunkcja, FIS, Delta 6 + USB w łokciu, Fotochrom z kompasem, Pikowana deska, PDC 
ThermoTop E, Xen, Gwint, 312 heble, Thule, mało mocy, dużo rdzy i trochę zadrapań...
						ThermoTop E, Xen, Gwint, 312 heble, Thule, mało mocy, dużo rdzy i trochę zadrapań...
Mój licznik to 1J0920 806G... Wnioskując po poście grega mam CAN i immo3. Więc myślę, że dało by radę wsadzić jakieś zegary z fis'em albo 1/2 fis'a. Mam rację, czy żyję w jakimś błędzie?   
 
Jeszcze takie pytanie... Zna może ktoś z was mechanika etc. w opolskim lub śląskim, który byłby w stanie założyć nowe zegary i sprawić żeby działały??
			
									
									 
 Jeszcze takie pytanie... Zna może ktoś z was mechanika etc. w opolskim lub śląskim, który byłby w stanie założyć nowe zegary i sprawić żeby działały??
- 
				greg
z ciekawości - może głupie, ale nie zadziała wstecz na immo2 po adaptacji ?greg pisze:tylko
 dziękować, nie miałem jeszcze organoleptyczniej przyjemności spróbowania takiej zamiany.
 dziękować, nie miałem jeszcze organoleptyczniej przyjemności spróbowania takiej zamiany.
					Ostatnio zmieniony śr cze 09, 2010 06:18 przez owies, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									Grzana multifunkcja, FIS, Delta 6 + USB w łokciu, Fotochrom z kompasem, Pikowana deska, PDC 
ThermoTop E, Xen, Gwint, 312 heble, Thule, mało mocy, dużo rdzy i trochę zadrapań...
						ThermoTop E, Xen, Gwint, 312 heble, Thule, mało mocy, dużo rdzy i trochę zadrapań...
Witam wszystkich.
To mój pierwszy post na forum więc proszę o wyrozumiałość 
 
Posiadam golfa z 2002/2003 z licznikiem 1J0920806G (PIN znany).
 
I nabyłem VDO 1J5920826C (PIN znany).
 
Przeczytałem cały ten temat i wiele innych na forum jednak mam kilka pytań:
1. Z tego co wyczytałem w tych licznikach jest IMMO3, więc aby dopasować klucze będę musiał zapodać nowe pastylki, czy da radę na poprzednich?
2. Nowy licznik ma na godzinie 12-tej 100km/h a stary 130km/h, muszę modyfikować eprom nowego licznika, które linie, jak, może jest gotowy wsad?
3. W golfie mam klimatronic, czy na nowym liczniku będzie od razu pokazywało temperaturę, czy muszę coś dodatkowo podłączać?
4. Czy dopasowanie nowego licznika to:
17-->11 PIN nowych zegarów-->10-->50 PIN starych zegarów,
oraz czy po takim zabiegu zostanie przepisany numer PIN i numer nadwozia z ECU do nowych zegarów?
Z góry dziękuję.
			
									
									To mój pierwszy post na forum więc proszę o wyrozumiałość
 
 Posiadam golfa z 2002/2003 z licznikiem 1J0920806G (PIN znany).

I nabyłem VDO 1J5920826C (PIN znany).

Przeczytałem cały ten temat i wiele innych na forum jednak mam kilka pytań:
1. Z tego co wyczytałem w tych licznikach jest IMMO3, więc aby dopasować klucze będę musiał zapodać nowe pastylki, czy da radę na poprzednich?
2. Nowy licznik ma na godzinie 12-tej 100km/h a stary 130km/h, muszę modyfikować eprom nowego licznika, które linie, jak, może jest gotowy wsad?
3. W golfie mam klimatronic, czy na nowym liczniku będzie od razu pokazywało temperaturę, czy muszę coś dodatkowo podłączać?
4. Czy dopasowanie nowego licznika to:
17-->11 PIN nowych zegarów-->10-->50 PIN starych zegarów,
oraz czy po takim zabiegu zostanie przepisany numer PIN i numer nadwozia z ECU do nowych zegarów?
Z góry dziękuję.
bedzie odrazu .. przynajmniej u mnie tak bylo .. nawet bez kodowania nowego licznika .. ja przezucalem na zapalonym silniku w celu sprawdzenia czy nowe zegary dzialaja .. i odrazu temp. sie pokazala , plus na zegarach sa polowkiwacek1972 pisze:3. W golfie mam klimatronic, czy na nowym liczniku będzie od razu pokazywało temperaturę, czy muszę coś dodatkowo podłączać?
 hhehe
 hhehe reszty niestety nie pomoge bo przekladke robil mi greg ale mysle ze :
nie bedziesz musial miec nic nowego bo ja robilem tego samego swap'a tylko w TDI i zadnych nowych pastylek nie pamietamwacek1972 pisze:1. Z tego co wyczytałem w tych licznikach jest IMMO3, więc aby dopasować klucze będę musiał zapodać nowe pastylki, czy da radę na poprzednich?

pozdro
ex: MK4 245 km/460nm
						Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 98 gości







