Co to za część/element ???

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
tomaszvw
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: pt wrz 07, 2007 14:39
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: tomaszvw » czw paź 18, 2007 21:55

Calkiem prawdopodobne,zeby nie obciazac zbytnio alternatora jest dany rezystor na halogeny. Zalacza Ci sie wentylator na chlodnicy jak sie za bardzo nagrzeje ? ja bym to obstawial.


Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo, na pewno to zepsujesz.

Awatar użytkownika
dygac
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 204
Rejestracja: czw lut 01, 2007 23:52
Lokalizacja: Pisz
Kontakt:

Post autor: dygac » czw paź 18, 2007 22:07

Wentylator działa bez zarzutu, więc to raczej nie to.


[img]http://images24.fotosik.pl/46/b1f4807d10125b17.jpg[/img]
i MK3 US w duecie

hasiek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: pn lut 19, 2007 01:25
Lokalizacja: Lublin

Post autor: hasiek » pn paź 22, 2007 00:48

To jest opornik szeregowy do wtryskiwacza. Bez tego silnik powinien chodzić (ale nie musi ) może się skrócić żywotność wtryskiwacza.



Awatar użytkownika
dygac
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 204
Rejestracja: czw lut 01, 2007 23:52
Lokalizacja: Pisz
Kontakt:

Post autor: dygac » pn paź 22, 2007 17:42

a co jeśli wtryskiwaczy jest 6szt. :jezor: stosowany jest wówczas dla ogółu ?

Pozdrawiam :bigok:
dygac


[img]http://images24.fotosik.pl/46/b1f4807d10125b17.jpg[/img]
i MK3 US w duecie

hasiek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: pn lut 19, 2007 01:25
Lokalizacja: Lublin

Post autor: hasiek » wt paź 23, 2007 00:58

Z reguły w ukłdach wtrysku wielopunktowego wtryskiwacze zasilane są jednym przewodem napięciowym i podłączane równolegle. Sterowanie ze sterownika silnika jest z reguły masą realizowane w różny sposób. Mogą być włączane wszystkie jednocześnie, parami, albo każdy oddzielnie.



Awatar użytkownika
dygac
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 204
Rejestracja: czw lut 01, 2007 23:52
Lokalizacja: Pisz
Kontakt:

Post autor: dygac » wt paź 23, 2007 20:08

qrcze coraz bardziej zaczyna mi to pasować :otepienie: czy ktoś z użytkowników VRek może potwierdzić tę informację. Szukałem dziś wtyczki do której mógłbym podłączyć ten opornik ale żadnej wolnej nie widziałem. Może przy przekładce ktoś to dobrze "zamaskował"
Silnik pracuje bez najmniejszych problemów.


Pozdrawiam :bigok:
dygac


[img]http://images24.fotosik.pl/46/b1f4807d10125b17.jpg[/img]
i MK3 US w duecie

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 125 gości