wtryskiwacze
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
wtryskiwacze
Proszę miłych kolegów o poradę - dla laika , od niedawna jestem szczęśliwym posiadaczem II 1,6 . Problem to wilgotna okolica jednego wtryskiwacza ,która powiększa sie o okolice drugiego i dodatkowo nasiliło się pęcherzykami ropy na krawedzi pokrywy zaworowej.
Czy należy dokręcic wtryskiwacze lub wymienic podkładki , czy to można bez pomocy mechanika i oprzyrządowania (rozbieranie , składanie) .Podchodzę do tego b. ostrożnie - proszę o radę a może warto rozwinąć temat wtryskiwaczy.
A może to inna przyczyna.
			
									
									Czy należy dokręcic wtryskiwacze lub wymienic podkładki , czy to można bez pomocy mechanika i oprzyrządowania (rozbieranie , składanie) .Podchodzę do tego b. ostrożnie - proszę o radę a może warto rozwinąć temat wtryskiwaczy.
A może to inna przyczyna.
- 
				greg
 
więc wilgotne najczęściej jest od nieszczelnośći - zużycia wężyków łączących wtryskiwacze i dlatego już zaczynają być mokre dwa wtryski. Dotknij wężyka łączącego wilgotne wtryski - jak będziesz miał mokre od ropy palce - wymień wężyk - kupujesz ok 15-20 cm wężyka ten ściągasz na siłę z wtrysków i nakładaszn nowy
			
									
									z twego opisu wsnioskuje że masz poprostu źle dokręcone a nie zajeżdżone 
 nie odczuwasz żeby gorzej palił zbierał się itp ?pomacaj okolice wtryskiwacza 
			
									
									tomekzG pisze:Sprawdz sobie przewody przelewowe te parciane (- nie metalowe) często leci właśnie z nich
i odpowiednio napraw. Jeśli jednak brak zaczyna być mocy to może to być ale nie musi problem z wtryskamigreg pisze:Dotknij wężyka łączącego wilgotne wtryski - jak będziesz miał mokre od ropy palce - wymień wężyk - kupujesz ok 15-20 cm wężyka ten ściągasz na siłę z wtrysków i nakładaszn nowy
Był passat jest volvo i jeden i drugi ma  w znaczku V
						- 
				greg
 
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 86 gości


