Szarpie 1.8T AGU

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
baczekbb
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: śr cze 20, 2012 18:54
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Szarpie 1.8T AGU

Post autor: baczekbb » śr wrz 11, 2013 17:47

Witam

Od jakiegoś czasu mam pewien problem. Jakieś 3 tyg temu auto zaczęło mi strasznie szarpać - odpiąłem przepływomierz i szarpanie ustało. Kupiłem nowy oryginalny przepływomierz i wszystko działało jak należy (zrobiłem trasę Polska-Chorwacja i z powrotem). Dzisiaj zauważyłem, że co jakiś czas znowu mi szarpnie, raz nawet samochód mi zgasł, vag wykazał błędy:

2 Faults Found:
00561 - Mixture Adaptation
14-10 - Adaptation Limit (Add) Exceeded - Intermittent
16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low
P0102 - 35-10 - - - Intermittent


Z góry dziękuje za pomoc



Awatar użytkownika
VWaldini81
LDZ
LDZ
Posty: 308
Rejestracja: śr lis 24, 2010 16:20
Lokalizacja: ŁDZ

Szarpie 1.8T AGU

Post autor: VWaldini81 » śr wrz 11, 2013 21:11

Skasowałeś błędy, pojeździłeś i czy wróciły one?
Przepływkę jak wymieniłeś na nową ori to nie powinno z nią być problemu.


Obrazek

Awatar użytkownika
baczekbb
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: śr cze 20, 2012 18:54
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Szarpie 1.8T AGU

Post autor: baczekbb » śr wrz 11, 2013 22:25

Skasowałem i szarpie co jakiś czas, tak co kilka/kilkanaście km i błędy powracają



Awatar użytkownika
marcin7x5
_
_
Posty: 8886
Rejestracja: śr lut 23, 2011 13:14

Szarpie 1.8T AGU

Post autor: marcin7x5 » czw wrz 12, 2013 10:40

Sprawdż wiązkę elektryczną od przepływki do sterownika. Byc może jest gdzies słaby styk.



Awatar użytkownika
VWaldini81
LDZ
LDZ
Posty: 308
Rejestracja: śr lis 24, 2010 16:20
Lokalizacja: ŁDZ

Szarpie 1.8T AGU

Post autor: VWaldini81 » czw wrz 12, 2013 12:05

baczekbb pisze:16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low
Tu sprawdź tak jak kolega wyżej pisze.
marcin7x5 pisze:Sprawdż wiązkę elektryczną od przepływki do sterownika.
Co do 00561 to:
czyszczenie przepustnicy i wymiana siatki(elastyczne złącze tłumika) u mnie pomogło.


Obrazek

Awatar użytkownika
baczekbb
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: śr cze 20, 2012 18:54
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Szarpie 1.8T AGU

Post autor: baczekbb » czw wrz 12, 2013 14:39

Tą siatkę (plecionkę) wymieniłem miesiąc temu bo była dziurawa - jednak błąd sondy dalej wyskakuje. A możliwe że mam zapchany katalizator?



Awatar użytkownika
Brzozka
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: śr maja 22, 2013 19:03

Re: Szarpie 1.8T AGU

Post autor: Brzozka » pn wrz 16, 2013 21:11

A w jakim zakresie obrotów jest to szarpanie ??



Awatar użytkownika
baczekbb
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: śr cze 20, 2012 18:54
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: Szarpie 1.8T AGU

Post autor: baczekbb » wt wrz 17, 2013 12:51

Samochód zgasł jak był na biegu jałowym tzn miał ok 800-900 obrotów. Czasem zdarza się lekkie przygasanie, gdy załączą się wentylatory. A szarpanie występuje również przy niskich obrotach - za każdym razem zdarzyło mi się to podczas ruszania z jedynki.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk4 (1997 - 2005)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości