Wysokie obroty na rozgrzanym silniku 1.4 16v
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Wysokie obroty na rozgrzanym silniku 1.4 16v
Witam
Mam problem z obrotami w mk4, silnik 1.4 16v (bodajże AKQ). W aucie jest lpg.
Auto odpala bez problemu, obroty są w miarę ok (tzn. lekko falują 800-900) dopóki silnik się nie nagrzeje.
Jak dostanie 90st, obroty wskakują na 1400 - 1600.
Podejrzewałem czujnik temperatury, wymieniłem i bez rezultatu. Problem zarówno na gazie i benzynie.
Prośba o pomoc, gdzie może leżeć problem. Nie chciałbym oddawać auta w ciemno do mechaników
Mam problem z obrotami w mk4, silnik 1.4 16v (bodajże AKQ). W aucie jest lpg.
Auto odpala bez problemu, obroty są w miarę ok (tzn. lekko falują 800-900) dopóki silnik się nie nagrzeje.
Jak dostanie 90st, obroty wskakują na 1400 - 1600.
Podejrzewałem czujnik temperatury, wymieniłem i bez rezultatu. Problem zarówno na gazie i benzynie.
Prośba o pomoc, gdzie może leżeć problem. Nie chciałbym oddawać auta w ciemno do mechaników
Wysokie obroty na rozgrzanym silniku 1.4 16v
Przepustnica wyczyszczona? Zajrzyj do świec czy oleju niema w srodku!
Wysokie obroty na rozgrzanym silniku 1.4 16v
Poczytałem o przepustnicy i od tego zacznę. Dzięki
Niestety ale zaczyna się robić coraz gorzej, na zimnym obroty falują 800-1400, jak się nagrzeje potrafi zawiesić się nawet na 1800.
Niestety ale zaczyna się robić coraz gorzej, na zimnym obroty falują 800-1400, jak się nagrzeje potrafi zawiesić się nawet na 1800.
Wysokie obroty na rozgrzanym silniku 1.4 16v
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=42114" onclick="window.open(this.href);return false; tu masz FAQ.Sprawdz jeszcze egr.
Re: Wysokie obroty na rozgrzanym silniku 1.4 16v
Koledzy odkopię troszkę temat, a nie chcę zakładać nowego.
Silnik 1.4 16v. Jakiś czas temu wymiana świec, filtra oleju, oleju, filtra powietrza.
W sobote odpalam vwóz, a tu rybka, za 4 razem przytrzymalem go dłużej,dodatkowo wciskając gaz i odpalil, ale napewno nie palił na wszystkie gary, do tego bialo niebieski dym z rury,smród i obroty ok 1500.
Dzisiajaj to samo z rtm, że odpalil od kopa, ale obroty znów wysokie,spadły dopiero pi jakiejś minucie.
Przepustnicy czyściutka,bo sprawdzałem przy wymianie świec.
Nie mam na chwilę obecną możliwości podpięcia pod komputer,bowiem nie mam juz kabla,muszę zamówić, ale do tego czasu może Wy mi jakoś pomożecie.
Silnik 1.4 16v. Jakiś czas temu wymiana świec, filtra oleju, oleju, filtra powietrza.
W sobote odpalam vwóz, a tu rybka, za 4 razem przytrzymalem go dłużej,dodatkowo wciskając gaz i odpalil, ale napewno nie palił na wszystkie gary, do tego bialo niebieski dym z rury,smród i obroty ok 1500.
Dzisiajaj to samo z rtm, że odpalil od kopa, ale obroty znów wysokie,spadły dopiero pi jakiejś minucie.
Przepustnicy czyściutka,bo sprawdzałem przy wymianie świec.
Nie mam na chwilę obecną możliwości podpięcia pod komputer,bowiem nie mam juz kabla,muszę zamówić, ale do tego czasu może Wy mi jakoś pomożecie.
Wysokie obroty na rozgrzanym silniku 1.4 16v
Masz wypadanie zapłonu i stąd te dymienie. Musiałbyś sprawdzić czy np. nie zalewa ci paliwem którejś świecy. Przepustnicę jak sprawdzałeś czy jest czysta? Uchylałeś klapkę ręcznie do pełnego otwarcia?
Re: Wysokie obroty na rozgrzanym silniku 1.4 16v
Wykręcić świece i tak je zobaczyć ?marcin7x5 pisze:Masz wypadanie zapłonu i stąd te dymienie. Musiałbyś sprawdzić czy np. nie zalewa ci paliwem którejś świecy. Przepustnicę jak sprawdzałeś czy jest czysta? Uchylałeś klapkę ręcznie do pełnego otwarcia?
Przepustnice otwierałem ciagnąć za linkę z tyłu, otwierałem chyba na maxa, tego nie pamiętam :/
Wysokie obroty na rozgrzanym silniku 1.4 16v
Świece wykręcasz i patrzysz czy jest sucha i w kolorze szaro popielatym czy tez mokra i cała w sadzy. Co do przepustnicy to sprawdź czy zamyka ja dokładnie tzn czy w momencie zamknięcia jest jeszcze luz na lince.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości