Nierówna praca 2e
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Nierówna praca 2e
Witam.Posiadam autko z silnikiem 2e , które coraz to bardziej zaczyna działać mi na nerwy a ręce mi już opadają.Więc postanowiłem poprosić was , doświadczonych ludzi o porade gdyż dopiero się uczę mechaniki.
Problem jest taki , że samochód czy jest zimny czy ciepły chodzi strasznie nierówno , silnik tak szarpie że aż buda się trzęsie.Występuje to na gazie i na benzynie.Na gazie podregulowałem to zapłonem przyspieszając go ale autko wogóle słabo reaguje na zapłon na benzynie praktycznie niema różnicy czy kręce w lewo czy w prawo aparatem. Autko na benzynie strasznie kopci na czarno pali bardzo dużo , śmierdzi sadzą i siarką a świece po takim chodzeniu wyglądają jak górnicy.Samochód niereaguje też na odpięcie podciśnien , gdzie kiedyś reagował i to bardzo.
Co zrobiłem w kierunku pozbycia się usterki , która nadal mnie prześladuje;
kable Wn , palec , kopółka świece , sprawdzenie rozrządu , sprawdzenie ciśnienia, sprawdzenie kroka i przepływomierza , tps też sprawdzony.Połozyłem nowe przewody od podciśnien . Zapłon ustawiony na lampe, wymieniłem sonde, sprawdziłem pompe paliwową.
Dodam że zaczeło to się dziać kiedy stał przez weekend na deszczu i kiedy zaczełem nim jeżdzić zaczął strzelać i kiedy wyregulowałem zapłon na słuch było dobrze aż pewnego dnia mi podczas jazdy zgasł , odpalił bez problemu tylko zaczął raczkować i to bardzo mocno...Od czasu kiedy zaczął tak robić mineło już sporo z 2 miesiące , przeleciałem nim też trase i to sporą wieć przepalenie też nic niedało...prosze was o porade bo naprawde niewiem juz co mam robić...I gdzie ręce włożyć
Problem jest taki , że samochód czy jest zimny czy ciepły chodzi strasznie nierówno , silnik tak szarpie że aż buda się trzęsie.Występuje to na gazie i na benzynie.Na gazie podregulowałem to zapłonem przyspieszając go ale autko wogóle słabo reaguje na zapłon na benzynie praktycznie niema różnicy czy kręce w lewo czy w prawo aparatem. Autko na benzynie strasznie kopci na czarno pali bardzo dużo , śmierdzi sadzą i siarką a świece po takim chodzeniu wyglądają jak górnicy.Samochód niereaguje też na odpięcie podciśnien , gdzie kiedyś reagował i to bardzo.
Co zrobiłem w kierunku pozbycia się usterki , która nadal mnie prześladuje;
kable Wn , palec , kopółka świece , sprawdzenie rozrządu , sprawdzenie ciśnienia, sprawdzenie kroka i przepływomierza , tps też sprawdzony.Połozyłem nowe przewody od podciśnien . Zapłon ustawiony na lampe, wymieniłem sonde, sprawdziłem pompe paliwową.
Dodam że zaczeło to się dziać kiedy stał przez weekend na deszczu i kiedy zaczełem nim jeżdzić zaczął strzelać i kiedy wyregulowałem zapłon na słuch było dobrze aż pewnego dnia mi podczas jazdy zgasł , odpalił bez problemu tylko zaczął raczkować i to bardzo mocno...Od czasu kiedy zaczął tak robić mineło już sporo z 2 miesiące , przeleciałem nim też trase i to sporą wieć przepalenie też nic niedało...prosze was o porade bo naprawde niewiem juz co mam robić...I gdzie ręce włożyć
Nierówna praca 2e
Właśnie cewki niepatrzałem ciężki temat do zdobycia , mogę mieć taka ale od abf tylko pytanie czy pasuje?I jak sprawdzić czy cewka dobrze pracuje?
Co to jest ten czujnik spalania stukowego?I gdzie on jest ?Jak go sprawdzić?
Co to jest ten czujnik spalania stukowego?I gdzie on jest ?Jak go sprawdzić?
Nierówna praca 2e
http://allegro.pl/oryg-cewka-zapl-vw-au ... 62732.html" onclick="window.open(this.href);return false; ja tą kupiłem.. tyle że trochę kosztuje, a nie wiesz czy to na pewno to.. załatw taką na podmianę..
czujnik spalania przykręcony jest do bloku silnika z przodu koło wskaźnika oleju..poszukaj po forum jest trochę tego jak sprawdzić... u mnie był kabelek urwany.. trzeba było zlutować i jest ok..
czujnik spalania odpowiada za ustawienie wyprzedzenie zapłonu..
tu masz coś http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=198286" onclick="window.open(this.href);return false;
czujnik spalania przykręcony jest do bloku silnika z przodu koło wskaźnika oleju..poszukaj po forum jest trochę tego jak sprawdzić... u mnie był kabelek urwany.. trzeba było zlutować i jest ok..
czujnik spalania odpowiada za ustawienie wyprzedzenie zapłonu..
tu masz coś http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=198286" onclick="window.open(this.href);return false;
Ostatnio zmieniony ndz lis 04, 2012 21:08 przez zbyszegk, łącznie zmieniany 1 raz.
Nierówna praca 2e
poszukaj w intercarsie w katalogu do czego podchodzą takie czujniki (czy są takie same)
Nierówna praca 2e
Ale podejrzewasz , że to to może być przyczyną ten czujnik?On może takie rzeczy robić?
Nierówna praca 2e
Byłem u elektromechanika i koles powiedział że niemam gniazda.Dlatego szukam poomacku...
Nierówna praca 2e
toledo 1L 93rok. Załatwiłem ten czujnik włożyłem i nic kompletnie...ani gorzej ani lepiej.Szlag mnie już trafia mam go dość ...
Nierówna praca 2e
kurcze wróżenie z fusów.. wiem że cewka nie lubi wilgoci ale niech się wypowie ktoś inny, specjalistów od 2e troche na forum jest...
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Nierówna praca 2e
supli, zajrzyj na regulator ciśnienia paliwa - (ma nie mieć benzyny w wężyku podciśnieniowym). Zajrzyj na przepływomierz, głównie chodzi o to czy nie ociera mu się klapka skrzywiona od jakiego wystrzału. Zapłon ustaw jak ma być bo nie dojdziesz do usterki jeśli będzie mocno przestawiony. Teraz bedzie cięzko ustawić przy nierównych obrotach, ale chociaż mniej więcej lampą.
Póki co myślenie o trudnych do zdiagnozowania usterkach elektrycznych odłóż na potem, nie ta epoka - stary prosty digi bez młotka nie podchodź. Cewke fakt podmień - pasuje każda z gniazdem 3 stykowym z aut z grupy vw z tego okresu, rozrząd też do sprawdzenia
Póki co myślenie o trudnych do zdiagnozowania usterkach elektrycznych odłóż na potem, nie ta epoka - stary prosty digi bez młotka nie podchodź. Cewke fakt podmień - pasuje każda z gniazdem 3 stykowym z aut z grupy vw z tego okresu, rozrząd też do sprawdzenia
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Nierówna praca 2e
Jutro wytne katalizator jeszcze i to będzie ostatnia rzecz jaka może być do zrobienia jak nie to do żyda
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość