Problem z wolnymi obrotami

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

BigJohn31
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 167
Rejestracja: wt lut 16, 2010 22:43
Lokalizacja: Wejherowo

Problem z wolnymi obrotami

Post autor: BigJohn31 » ndz sie 08, 2010 17:49

Witam, mam golfa 3 1.8 benzyna 75 km, Od 2 tygodni mam problem, auta na wolnych obrotach zaczyna jakby się dusić i gaśnie, czasami na wolnych obroty same zaczynają szybko rosnąć i spadać. Myślałem że to wina filtrów - wymieniłem więc filtr paliwa i powietrza. Paliwo w filtrze paliwa było tak ciemne, że nie wiem kiedy ten filtr był zmieniany - kompletny syf. Nie pomogło to. Znajomy mechanik spojrzał i sprawdził przewody wysokiego napięcia, wg niego auto 'przerywało' i wina tkwi po stronie przewodów , kopułki oraz 'palucha' - wymieniłem więc również te rzeczy. Niestety problem nadal się pojawia, tylko na wolnych obrotach. Inny znajomy twierdzi że mam zapchany gaźnik przez syf z paliwa, nie wiem nie znam się na tym a nie chce znowu wywalić nie potrzebnie kasy. Mam pytanie do WAS co może być przyczyną i gdzie jej szukać ???



Morton;]

Problem z wolnymi obrotami

Post autor: Morton;] » pn sie 09, 2010 22:48

może dysza wolnych obrotów się przytkała :jezor: albo podstawka gaźnika podociskaj poruszaj filtr powietrza i posluchaj co sie dzieje :grin:



macosmail
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: czw lis 15, 2007 18:33
Lokalizacja: Olsztyn

Problem z wolnymi obrotami

Post autor: macosmail » śr sie 11, 2010 22:36

Tam jest monomotronic, a nie gaźnik. Jak tylko na wolnych obrotach to może być nieszczelność dolotu (podstawka), czujnik temp. niebieski, TPS, regulator ciśnienia. Od tego trzeba by zacząć.


Macos

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Problem z wolnymi obrotami

Post autor: Paweł Marek » śr sie 11, 2010 22:58