1.3 benz. Wiele problemów,sama nie dam rady.Panowie help
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
1.3 benz. Wiele problemów,sama nie dam rady.Panowie help
Witam.
Jestem posiadaczką Golfa II 1.3 benzyna `90r od sierpnia 2011.
Na początku wszystko było ok. Gdy nastała jesień samochód zaczął kaprysić niemiłosiernie. Stopniowo zaczyna się tylko powiększać skala problemu.
-Pierwszy był wydech, ale sobie poradziłam, zostało mi parę szpilek w bloku ale piękne oczka i mechanik zrobił wszystko pół darmo. Dodatkowo pozbyłam się łączenia między dwururką a katalizatorem, przespawali mi łączenie chyba od skody. Jak na razie się sprawdza nie ma z tym problemu.
-Ale później było tylko gorzej. Zaczęło się od tego, że pływa na obrotach okropnie po lekkim nagrzaniu i przejechaniu paru kilometrów. Nie jest to uszczelka pod wtryskiem, nie bierze lewego powietrza. Nic innego mi do głowy nie przyszło. Następnie zaczął tracić moc przy zmianie biegu na niskich prędkościach i obrotach. Po wciśnięciu pedału do ziemi odblokowuje się i wyrywa do przodu.
-Ostatnio także wymieniłam akumulator na nowy Centry. Tamte problemy zostały ale pojawił się nowy. Po przejechaniu 5km zgasł mi centralnie na torach tramwajowych i zdechł totalnie. Zepchnęłam, zostawiłam w cholerę. Wieczorem odpalił z klem po 3 minutach podłączenia. Przejechał 1km, zgasiłam go i znowu padaka. Przy każdej próbie odpalenia tracił chęci. Przy pomocy mądrego urządzenia zwanego miernikiem sprawdziłam akumulator i było ok 12 czegoś tam (sory jestem babą nie pamiętam nazw ) ale po 2 próbach odpalenia spadło do 4 później było tylko gorzej.
Podejrzewam, że to może być wina alternatora który nie doładowuję. Przymierzam się do wymiany regulatora napięcia tak na początek, później alternator. Ale znowu nie wiem jak się zabrać do wymiary regulatora i czy sobie sama poradzę.
Jest też parę problemów z elektryką np. nie mam długich na stałe tylko chwilowe. Nawiew działa tylko na 3, a lampa wstecznego raz działa raz nie.
Jestem posiadaczką Golfa II 1.3 benzyna `90r od sierpnia 2011.
Na początku wszystko było ok. Gdy nastała jesień samochód zaczął kaprysić niemiłosiernie. Stopniowo zaczyna się tylko powiększać skala problemu.
-Pierwszy był wydech, ale sobie poradziłam, zostało mi parę szpilek w bloku ale piękne oczka i mechanik zrobił wszystko pół darmo. Dodatkowo pozbyłam się łączenia między dwururką a katalizatorem, przespawali mi łączenie chyba od skody. Jak na razie się sprawdza nie ma z tym problemu.
-Ale później było tylko gorzej. Zaczęło się od tego, że pływa na obrotach okropnie po lekkim nagrzaniu i przejechaniu paru kilometrów. Nie jest to uszczelka pod wtryskiem, nie bierze lewego powietrza. Nic innego mi do głowy nie przyszło. Następnie zaczął tracić moc przy zmianie biegu na niskich prędkościach i obrotach. Po wciśnięciu pedału do ziemi odblokowuje się i wyrywa do przodu.
-Ostatnio także wymieniłam akumulator na nowy Centry. Tamte problemy zostały ale pojawił się nowy. Po przejechaniu 5km zgasł mi centralnie na torach tramwajowych i zdechł totalnie. Zepchnęłam, zostawiłam w cholerę. Wieczorem odpalił z klem po 3 minutach podłączenia. Przejechał 1km, zgasiłam go i znowu padaka. Przy każdej próbie odpalenia tracił chęci. Przy pomocy mądrego urządzenia zwanego miernikiem sprawdziłam akumulator i było ok 12 czegoś tam (sory jestem babą nie pamiętam nazw ) ale po 2 próbach odpalenia spadło do 4 później było tylko gorzej.
Podejrzewam, że to może być wina alternatora który nie doładowuję. Przymierzam się do wymiany regulatora napięcia tak na początek, później alternator. Ale znowu nie wiem jak się zabrać do wymiary regulatora i czy sobie sama poradzę.
Jest też parę problemów z elektryką np. nie mam długich na stałe tylko chwilowe. Nawiew działa tylko na 3, a lampa wstecznego raz działa raz nie.
- Łuki_79
- Forum Master
- Posty: 1694
- Rejestracja: ndz lut 21, 2010 19:59
- Lokalizacja: *̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡__|̲̲̲͡͡͡▫ ̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡__ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡* wieś w POS
1.3 benz. Wiele problemów,sama nie dam rady.Panowie help
Za
udzielimy pomocy w kwestiiKasiekG pisze:piękne oczka
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=194246" onclick="window.open(this.href);return false;KasiekG pisze:jak się zabrać do wymiary regulatora
1.3 benz. Wiele problemów,sama nie dam rady.Panowie help
Czy z resztą problemó da radę coś zaradzić?
- Łuki_79
- Forum Master
- Posty: 1694
- Rejestracja: ndz lut 21, 2010 19:59
- Lokalizacja: *̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡__|̲̲̲͡͡͡▫ ̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡__ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡* wieś w POS
1.3 benz. Wiele problemów,sama nie dam rady.Panowie help
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=189806" onclick="window.open(this.href);return false;KasiekG pisze:Nawiew działa tylko na 3
http://www.google.pl/custom?domains=for ... cof=&hl=pl" onclick="window.open(this.href);return false;KasiekG pisze:lampa wstecznego raz działa raz nie.
P.S Na samym dole strony masz wyszukiwarkę - wpisuj problem i tematów do czytania full
Re: 1.3 benz. Wiele problemów,sama nie dam rady.Panowie help
Nie wiem czy ze mną jest coś nie tak ale wpisuję, szukam, szukam i szukam. i nie mogę znaleźć dokładnej odpowiedzi. Może źle formułuje swój problem. Lepiej wpisywać pojedyncze słowa czy całe zagadnienie?
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
1.3 benz. Wiele problemów,sama nie dam rady.Panowie help
Zanim wymienisz akumulator sprawdź napięcie ładowania - zmierz napięcie na akumulatorze na zapalonym silniku i włączonych światłach - powinno być coś w granicach 13,8-14,5V. Jeżeli tak jest, to nie ma sensu wymieniać regulatora, bo wszystko jest ok.
Co do świateł długich to jeżeli krótkie działają bez problemu, a długie tylko mrugają to wina leży w manetce.
Nawiew - przegrzany bezpiecznik termiczny w wentylatorze - należy wymienić bezpiecznik - ewentualnie wiatrak - szybciej i prościej (oczywiście jak się ma taki na wymianę).
Światła wsteczne - tutaj trzeba by posprawdzać, bo przyczyn może by wiele - może coś nie łączyć, może być uszkodzony włącznik świateł itp.
Problem z traceniem mocy - tutaj to ciężko na odległość ocenić - może być np. problem z czujnikiem położenia przepustnicy, ale niekoniecznie.
Skąd jesteś? Możesz zapytać kogoś z twojej okolicy - może ktoś pomoże.
Co do świateł długich to jeżeli krótkie działają bez problemu, a długie tylko mrugają to wina leży w manetce.
Nawiew - przegrzany bezpiecznik termiczny w wentylatorze - należy wymienić bezpiecznik - ewentualnie wiatrak - szybciej i prościej (oczywiście jak się ma taki na wymianę).
Światła wsteczne - tutaj trzeba by posprawdzać, bo przyczyn może by wiele - może coś nie łączyć, może być uszkodzony włącznik świateł itp.
Problem z traceniem mocy - tutaj to ciężko na odległość ocenić - może być np. problem z czujnikiem położenia przepustnicy, ale niekoniecznie.
Skąd jesteś? Możesz zapytać kogoś z twojej okolicy - może ktoś pomoże.
-
- Użytkownik
- Posty: 370
- Rejestracja: pt wrz 30, 2011 22:38
1.3 benz. Wiele problemów,sama nie dam rady.Panowie help
ten regulator napięcia to kosztuje jakieś 20 zł.. wymiana prosta ale trzeba uważać żeby nie połamać tych szczotek:D
komplet bezpieczników to jakieś 4 zł
mogą to być końcówki wtrysków. można też sprawdzić przewody świece,
komplet bezpieczników to jakieś 4 zł
mogą to być końcówki wtrysków. można też sprawdzić przewody świece,
1.3 benz. Wiele problemów,sama nie dam rady.Panowie help
Jestem z Warszawy ale żaden wielki znawca nie może mi powiedzieć co jest. Sama już nie mam siły i po prostu go odstawiłam, liczę na innych, że przyjadą, podwiozą. Poczekamy aż będzie cieplej i może zaczniemy coś zrobić. Niby żadna z tych spraw nie jest jakaś dramatyczna ale jak to się wszystko zaczęło nawarstwiać to mi ręce opadają... Będę się zastanawiać i zgłaszać po pomoc po mrozach. Postaram się też kupić te wszystkie rzeczy, termik, to od długich itp jak sama nie dam rady to będę pisać dziękuję wszystkim za porady. Na pewno jeszcze nie jednokrotnie będę tu pisać
Pozdrawiam,
Kaśka.
Pozdrawiam,
Kaśka.
Re: 1.3 benz. Wiele problemów,sama nie dam rady.Panowie help
witam mogę ci pomóc w sprawie nadmuchu na 100% jest to płytka w silniczku , koszt mały okolo 30 zł , znajduje się ona z prawej strony przy nogach pasażera , mało roboty , wymiana bardzo łatwa, napewno sobie poradzisz pozdrawiam
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=452639" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 5 gości