

Moderatorzy: dan124, powalla, VIP
Powodów jest duzo więcej,może to być słaby akumultaor nie chodzi że zużyty tylko ma za mało Ah,za słaby alternator,słaba masa przy silniku lub wzmacniaczu,średnica przewodów za mała..D1_PITER pisze:Także ja obstawiam, że to wina braku kondensatora, aku mam nowe.
O chwilowej wydolności prądowej akumulatora nie świadczy jego pojemność wyrażana w Ah tylko jego prąd zwarciowy wyrażany w A, najczęściej w nawiasie. Górują w tej dziedzinie akumulatory typowo dieslowskie które mają potężny prąd zwarciowy/rozruchowy.daniel1d pisze:[może to być słaby akumultaor nie chodzi że zużyty tylko ma za mało Ah
Słaba masa przy silniku nic nie ma do rzeczy - NIC. Do rzeczy to ma ta masa co łączy akumulator z karoserią i ona może być za cienka. Jednak w moim przypadku nie ma to żadnego znaczenia ponieważ i plus i minus mam pociągnięty do wzmacniacza dwoma równoległymi przewodami (nie przez karoserie).daniel1d pisze:słaba masa przy silniku
Gdyby średnica przewodów była za mała to by wzmacniacz nie miał mocy. Nic to nie ma do przygasania świateł a jedynie do jakości zasilania wzmacniacza.daniel1d pisze:średnica przewodów za mała..
Proszę wytłumacz mi.k0nr4d pisze:Otóż ma i to dużo...
Łamiesz prawa fizyki kolego.k0nr4d pisze:Właśnie na odwrót
I wciąż czekam na rozwinięcie tej wypowiedzi. Co ma i dlaczego. Jak narazie to kolego piszesz krótkie zdania nic nie wnoszące do tematu. Włącz się do dyskusji. Popisz się wiedzą.k0nr4d pisze:Otóż ma i to dużo...D1_PITER pisze:Gdyby średnica przewodów była za mała to by wzmacniacz nie miał mocy. Nic to nie ma do przygasania świateł a jedynie do jakości zasilania wzmacniacza.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości