Twardy pedał a hamulce prawie w ogóle nie hamują
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Twardy pedał a hamulce prawie w ogóle nie hamują
witam mam duży problem ze swoim golfem ostatnio dwa razy miałem taką sytuację otóż dojeżdżam do skrzyżowania chce zahamować a tu czuje że pedał robi się twardy no to odpuszczam i naciskam jeszcze raz a pedał już praktycznie całkowicie twardy i nie da się prawie w ogóle wcisnąć, a auto hamuje bardzo słabo ogólnie dzieje się to raz na jakiś czas i nie wiem od czego to zależy. Ale nie ufać swoim hamulcom to trochę strach. Wczoraj natomiast zauważyłem nowy objaw stojąc na światłach miałem normalnie nogę na hamulcu a tu czuje jak pedał twardnieje i nogę mi do góry podnosi.... Może mi ktoś poradzić gdzie mam szukać przyczyny tego?
silnik 1.9 tdi 110 km hamulce tarcze jak i klocki rok temu wymieniane na nowe, dodam także że jeżeli to się nie dzieje to pedał działa normalnie a ABS również dobrze reaguje
silnik 1.9 tdi 110 km hamulce tarcze jak i klocki rok temu wymieniane na nowe, dodam także że jeżeli to się nie dzieje to pedał działa normalnie a ABS również dobrze reaguje
Ostatnio zmieniony śr lut 04, 2015 16:02 przez Mat3usz, łącznie zmieniany 1 raz.
- waski1
- _
- Posty: 2808
- Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 13:02
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Passat B7
Golf II Country
Skoda 1000MB
Golf MK2
Golf IV - Silnik: CFGB
- Kontakt:
Twardy pedał a hamulce prawie w ogóle nie hamują
Problem może leżeć po stronie pompy vacum wytwarzającej podciśnienie. Zmierz jakie jest podciśnienie wytwarzane przez tą właśnie pompę.
Twardy pedał a hamulce prawie w ogóle nie hamują
no tak tylko to trzeba mieć jakieś specjalne coś do tego żeby to zmierzyć
- krzysiek1aa
- Ma gadane
- Posty: 166
- Rejestracja: pn maja 25, 2009 16:03
- Lokalizacja: opole
- Kontakt:
Twardy pedał a hamulce prawie w ogóle nie hamują
Miernik kosztuje 20zł ale w golfie 4 czesto z starości pęka czarny przewód(wąż) idący od pompy podciśnienia do serwa jeśli masz w TDI jeśli jest problem z pompą vacu to powinieneś też mieć problemy z przeładowaniem silnika i trybem awaryjnym, na początek posprawdzaj stan wężyków i króciec wychodzący z pompy podciśnienia do serwo też lubi się luzować.
http://allegro.pl/wakuometr-radialny-od ... 26476.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://allegro.pl/wakuometr-radialny-od ... 26476.html" onclick="window.open(this.href);return false;
1z 1.9 tdi
ALH 1.9 tdi+0,216Bosch+GT1749VB+ CHIPS
ALH 1.9 tdi+0,216Bosch+GT1749VB+ CHIPS
Twardy pedał a hamulce prawie w ogóle nie hamują
Co to jest w ogóle ten tryb awaryjny ?
Może to być też ten problem że czasami znika mi turbo a po ponownym uruchomieniu silnika już jest spowrotem ?
Może to być też ten problem że czasami znika mi turbo a po ponownym uruchomieniu silnika już jest spowrotem ?
- krzysiek1aa
- Ma gadane
- Posty: 166
- Rejestracja: pn maja 25, 2009 16:03
- Lokalizacja: opole
- Kontakt:
Twardy pedał a hamulce prawie w ogóle nie hamują
Jesli mass taki objaw czyli przeladowanie to bardzo prawdopodobnie ze masz nie szczelnosc w wezykach albo z pompa pos cisnienia cos nie tak
1z 1.9 tdi
ALH 1.9 tdi+0,216Bosch+GT1749VB+ CHIPS
ALH 1.9 tdi+0,216Bosch+GT1749VB+ CHIPS
Twardy pedał a hamulce prawie w ogóle nie hamują
kurde jeden z wężyków był nieszczelny a jeden w ogóle wisiał i nie za bardzo wiem gdzie go podłączyć ma ktoś może jakiś schemat tych czarnych weżyków od powietrza gdzie jaki ma być podłączony
- krzysiek1aa
- Ma gadane
- Posty: 166
- Rejestracja: pn maja 25, 2009 16:03
- Lokalizacja: opole
- Kontakt:
Twardy pedał a hamulce prawie w ogóle nie hamują
viewtopic.php?f=35&t=521693" onclick="window.open(this.href);return false;
1z 1.9 tdi
ALH 1.9 tdi+0,216Bosch+GT1749VB+ CHIPS
ALH 1.9 tdi+0,216Bosch+GT1749VB+ CHIPS
Twardy pedał a hamulce prawie w ogóle nie hamują
Dołączę się do tematu ponieważ zaciekawiło mnie to, że auto traci na mocy, padło mi serwo w moim aucie syczy w kabinie i pedał jest twardy prawie cały czas, dodam że jadąc powyżej 100km/h czuję szarpnięcie i auto nie ma takiej mocy jak powinno mieć, po wyłączeniu silnika wszystko jest OK auto idzie jak trzeba, ale powyżej 100km/h zawsze włącza się tryb awaryjny. Czy jest to powiązane właśnie z serwo? Byłem u dwóch mechaników i powiedzieli, że serwo padło. Dałem także temat dotyczący serwa bo szukam zamiennika, ale mniejsza z tym to jest nie ten temat.
- waski1
- _
- Posty: 2808
- Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 13:02
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Passat B7
Golf II Country
Skoda 1000MB
Golf MK2
Golf IV - Silnik: CFGB
- Kontakt:
Twardy pedał a hamulce prawie w ogóle nie hamują
Tak jest to powiązane i dlatego masz utraty mocy.Wymień serwo i wszystko powinno wrócić do normy.r0k0k01 pisze:Czy jest to powiązane właśnie z serwo?
Twardy pedał a hamulce prawie w ogóle nie hamują
Po wymianie wszystkich przewodów od podciśnienia. Pedał do polowy w ogóle flak a później twardy jak kamień. Hamulce odpowietrzyłem i nic pedal dalej taki sam co to może być ? Sprawdzałem pompe vacum to jak przykładam palec to przysysa
I czy kruciec od pompy vacum ma się obracać czy ma sztywno siedzieć w pompie ?
I czy kruciec od pompy vacum ma się obracać czy ma sztywno siedzieć w pompie ?
- waski1
- _
- Posty: 2808
- Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 13:02
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Passat B7
Golf II Country
Skoda 1000MB
Golf MK2
Golf IV - Silnik: CFGB
- Kontakt:
Twardy pedał a hamulce prawie w ogóle nie hamują
Ma siedzieć sztywno.Mat3usz pisze:I czy kruciec od pompy vacum ma się obracać czy ma sztywno siedzieć w pompie ?
Twardy pedał a hamulce prawie w ogóle nie hamują
Dobra teraz pedał zaczął normalnie działać i hamuje dobrze nie wiem czy po prostu po wymianie tych wszystkich przewodów nazbierało się w nich dużo powietrza i pompa potrzebowała czasu żeby to ogarnąć czy coś . Jeszcze nie sprawdzałem tylko czy po wyżej 3 tys się znowu tryb awaryjny nie włączy ale to się jutro sprawdzi
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości