
Kącik posiadaczy MK4
Moderator: VIP
- sebekgolf
- Forum Master
- Posty: 1967
- Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
- Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
- Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie
Re: Kącik posiadaczy MK4
Paaaanie, kto teraz za ksenonem się ogląda. Jedynie biled 

Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
- Chrzanek`
- Forum Master
- Posty: 1630
- Rejestracja: pt lis 21, 2014 01:56
- Lokalizacja: Ostrołęka
- Kontakt:
Re: Kącik posiadaczy MK4
A zdziwiłby się Pan

__________________________________________
Kliknij, a zostaniesz przeniesiony do mojego tematu

1.8t 4motion - R32 body - 213HP - oem+
http://bit.ly/sklep-fm_world
Mój sklep internetowy 
Kliknij, a zostaniesz przeniesiony do mojego tematu

1.8t 4motion - R32 body - 213HP - oem+
http://bit.ly/sklep-fm_world


- QQxQ
- V.A.G Podlasie
- Posty: 1230
- Rejestracja: pn cze 30, 2008 08:45
- Lokalizacja: Bielsk Podlaski
- Auto: Golf MK4
- Silnik: BUB
Re: Kącik posiadaczy MK4
Różnie to chodzi, jak sprawne to ok. 150 do 250, ale i bywają taniej, kwestia czy gniazdo nie jest wypalone.
Starter to chyba jedyne co się psuje, przetwornice w 99% da się naprawić niskim kosztem, a tego nie bo jest zalany.
Starter to chyba jedyne co się psuje, przetwornice w 99% da się naprawić niskim kosztem, a tego nie bo jest zalany.
Re: Kącik posiadaczy MK4
Panowie, jak do końca podnoszę lub opuszczam szybę kierowcy to mi terkocze, domyślam się, że wyrobiły się te ząbki. Tylko teraz na silniku czy w tym mechanizmie? Jak to się zazwyczaj psuje, może ktoś to przerabiał i coś doradzi tak żeby nie pruć dwa razy drzwi 
Wystarczy takie coś https://allegro.pl/oferta/mechanizm-pod ... 8118295573
czy może cały mechanizm https://allegro.pl/oferta/mechanizm-pod ... 8098588280 albo nawet z blachą https://allegro.pl/oferta/mechanizm-pod ... 7346661482 plus ewentualnie silniczek?

Wystarczy takie coś https://allegro.pl/oferta/mechanizm-pod ... 8118295573
czy może cały mechanizm https://allegro.pl/oferta/mechanizm-pod ... 8098588280 albo nawet z blachą https://allegro.pl/oferta/mechanizm-pod ... 7346661482 plus ewentualnie silniczek?
- sebekgolf
- Forum Master
- Posty: 1967
- Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
- Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
- Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie
Re: Kącik posiadaczy MK4
Mogła się wyrobić zębatka i na silniczku i na tym kółku w które wchodzi linka. Obie zębatki są plastikowe. Więc jeśli tam przeskakuje, to do wymiany całość ( obie zębatki) minimum.
Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
- sebekgolf
- Forum Master
- Posty: 1967
- Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
- Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
- Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie
Re: Kącik posiadaczy MK4
Ja bym na twoim miejscu zdjął boczek i odkręcił sam silniczek. Wtedy bez zrzucania blachy z prowadnicami będziesz w stanie ocenić czy zębatki są zjechane. Jak tak to już będziesz wiedział, jak nie to wtedy dopiero zrzucisz sobie blachę. Na szczęście w MK4 silniczek jest przykręcany od zewnątrz, a nie jak w Passacie od środka drzwi.
Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
-
- Ma gadane
- Posty: 166
- Rejestracja: czw kwie 19, 2018 14:29
- Auto: Volkswagen Golf 4 1.9 TDI ALH
Re: Kącik posiadaczy MK4
Kurde mam taki nie typowy problem, wskazówka od licznika pokazuje zawyzone predkosci np. jade 50km/h a na liczniku mam 80 km/h wgrałem na nowo eeprom, bo myślałem ze w tym tkwi problem, ale nic to nie dało. Nagle naszła mnie myśl, zeby zobaczyć w vagu i tu moje zdziwienie pokazywało zawyżoną prędkość, ale strasznie skakała np. 50 km/h prawdziwe pokazywało od 80-100 km/h i cały czas skakało gdy odpaliłem tempomat to czywiscie komputer głupiał i cały czas zwalniał i dodawał gazu. Zobaczyłem tez prędkość w ABS i tu wszystko w normie (tak btw. gdy połączyłem sie z ABS to komputer wyłączył predkość z impulsatora i auto oczywiscie szarpało oraz wyskoczył błąd ze przerwanie z impulsatorem) I teraz jak myślicie ze te nie poprawne wskazanie są spowodowane uszkodzonym impulsatorem czy mogło cos w skrzynie nawalić ?
- Qto
- _
- Posty: 19249
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Re: Kącik posiadaczy MK4
awaria impulsatora zwykle ma wpływ na działanie wskaźnika paliwa...nie wiem jak to wygląda w przypadku awarii mechanicznej w samej skrzyni
Ma ktoś A6 C5 po lifcie? Walczyłem wczoraj z ustawianiem wskazówek licznika...i mam problem ze wskaźnikiem temperatury oleju. Jeżeli ustawię wskazówkę tak aby podczas testy VCDS zatrzymywała się na środku, to podczas jazdy pokazuje temperaturę sporo niższą niż widać w blokach pomiarowych...podobnie podczas testu wskazówka nie idzie do końca skali jak pozostałe wskazówki. Teraz mam ustawioną tak, że pod czas testu idzie do końca skali...ale na powrocie zatrzymuje się dużo dalej niż środek jednak podczas jazdy wydaje się, że wskazania są ok...przynajmniej jest to samo co w blokach pomiarowych. Gdyby ktoś miał dostęp do takiego auta i mógł sprawdzić VAG/VCDS test wskazówek
Ma ktoś A6 C5 po lifcie? Walczyłem wczoraj z ustawianiem wskazówek licznika...i mam problem ze wskaźnikiem temperatury oleju. Jeżeli ustawię wskazówkę tak aby podczas testy VCDS zatrzymywała się na środku, to podczas jazdy pokazuje temperaturę sporo niższą niż widać w blokach pomiarowych...podobnie podczas testu wskazówka nie idzie do końca skali jak pozostałe wskazówki. Teraz mam ustawioną tak, że pod czas testu idzie do końca skali...ale na powrocie zatrzymuje się dużo dalej niż środek jednak podczas jazdy wydaje się, że wskazania są ok...przynajmniej jest to samo co w blokach pomiarowych. Gdyby ktoś miał dostęp do takiego auta i mógł sprawdzić VAG/VCDS test wskazówek

Re: Kącik posiadaczy MK4
Mam znajomego z A6 C5, ale na razie stoi to auto... Jeśli temat będzie aktualny za jakiś czas to powinno się udać sprawdzić 
A jeśli teraz Ci się zgadza to ja bym tak zostawił

A jeśli teraz Ci się zgadza to ja bym tak zostawił

- Qto
- _
- Posty: 19249
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Re: Kącik posiadaczy MK4
Zostawię...jednak wierci mi to dziurę w bani. Inne wskazówki mają punkt w którym powinny się zatrzymać- zdaje się nawet że jest to element procedury kalibrowania wskazówek. Jak będziesz mógł, to sprawdź 

Re: Kącik posiadaczy MK4
Też tak uważam. Do tego chciałbym jeszcze pomiar ciśnienia powietrza doładowującego w przypadku turbosprężarki lub kompresora oraz wskaźnik napięcia ładowania aku. Było to wszystko w amerykańskich krążownikach lub muscle cars.
Jednak auta produkuje się, żeby je sprzedawać, a z moich znajomych, a i Waszych też na pewno, 99% te rzeczy kompletnie nie interesują. Teraz ma być multimedialny tablet na środku i dużo świecidełek. Mało kto wie ile Nm ma jego auto i jakie ma świece czy olej. Przemysł samochodowy to biznes jak każdy inny.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości