Kącik posiadaczy MK4

Wymiana doświadczeń użytkowników poszczególnych modeli VW.

Moderator: VIP

Awatar użytkownika
sebekgolf
Forum Master
Forum Master
Posty: 1936
Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: sebekgolf » pt maja 08, 2020 15:34

Paaaanie, kto teraz za ksenonem się ogląda. Jedynie biled ;)


Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss

Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16

https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/

Awatar użytkownika
Chrzanek`
Forum Master
Forum Master
Posty: 1611
Rejestracja: pt lis 21, 2014 01:56
Lokalizacja: Ostrołęka
Kontakt:

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Chrzanek` » pt maja 08, 2020 16:31

sebekgolf pisze:
pt maja 08, 2020 15:34
Paaaanie, kto teraz za ksenonem się ogląda. Jedynie biled ;)
A zdziwiłby się Pan :) Skoro są zapytania, to jest potrzeba, stąd też i moje zapytanie.


__________________________________________
Kliknij, a zostaniesz przeniesiony do mojego tematu
Obrazek
1.8t 4motion - R32 body - 213HP - oem+

http://bit.ly/sklep-fm_world
:gora: Mój sklep internetowy :gora:

Awatar użytkownika
QQxQ
V.A.G Podlasie
V.A.G Podlasie
Posty: 1226
Rejestracja: pn cze 30, 2008 08:45
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Auto: Golf MK4
Silnik: BUB

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: QQxQ » pt maja 08, 2020 23:04

Różnie to chodzi, jak sprawne to ok. 150 do 250, ale i bywają taniej, kwestia czy gniazdo nie jest wypalone.
Starter to chyba jedyne co się psuje, przetwornice w 99% da się naprawić niskim kosztem, a tego nie bo jest zalany.


Obrazek
Sprzedam:
(Kratki Nawiewu ) Podświetlane (6 x Komplet) - Golf IV R32/Bora
(Ramiona Aero) Stan Dobry (Możliwość odświeżenia) - Golf IV/Bora
(Zderzak Przód OEM USA Z Listwą i Obrysówkami ) - Golf IV
(Klamka Pasażera USA ) - Golf IV/Bora/Jetta

lwlw
Forum Master
Forum Master
Posty: 1161
Rejestracja: ndz lis 25, 2007 13:08
Lokalizacja: ERW/WPI

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: lwlw » czw maja 14, 2020 12:54

Panowie, jak do końca podnoszę lub opuszczam szybę kierowcy to mi terkocze, domyślam się, że wyrobiły się te ząbki. Tylko teraz na silniku czy w tym mechanizmie? Jak to się zazwyczaj psuje, może ktoś to przerabiał i coś doradzi tak żeby nie pruć dwa razy drzwi :)
Wystarczy takie coś https://allegro.pl/oferta/mechanizm-pod ... 8118295573
czy może cały mechanizm https://allegro.pl/oferta/mechanizm-pod ... 8098588280 albo nawet z blachą https://allegro.pl/oferta/mechanizm-pod ... 7346661482 plus ewentualnie silniczek?



Awatar użytkownika
sebekgolf
Forum Master
Forum Master
Posty: 1936
Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: sebekgolf » pt maja 15, 2020 10:48

Mogła się wyrobić zębatka i na silniczku i na tym kółku w które wchodzi linka. Obie zębatki są plastikowe. Więc jeśli tam przeskakuje, to do wymiany całość ( obie zębatki) minimum.


Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss

Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16

https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/

lwlw
Forum Master
Forum Master
Posty: 1161
Rejestracja: ndz lis 25, 2007 13:08
Lokalizacja: ERW/WPI

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: lwlw » sob maja 16, 2020 08:10

OK, dzięki. Racja, pewnie jedno i drugie się wyrobiło.



Awatar użytkownika
sebekgolf
Forum Master
Forum Master
Posty: 1936
Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: sebekgolf » sob maja 16, 2020 09:38

Ja bym na twoim miejscu zdjął boczek i odkręcił sam silniczek. Wtedy bez zrzucania blachy z prowadnicami będziesz w stanie ocenić czy zębatki są zjechane. Jak tak to już będziesz wiedział, jak nie to wtedy dopiero zrzucisz sobie blachę. Na szczęście w MK4 silniczek jest przykręcany od zewnątrz, a nie jak w Passacie od środka drzwi.


Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss

Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16

https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/

lwlw
Forum Master
Forum Master
Posty: 1161
Rejestracja: ndz lis 25, 2007 13:08
Lokalizacja: ERW/WPI

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: lwlw » sob maja 16, 2020 20:46

Faktycznie, zapomniałem o tym! To jest cenna wskazówka :kufel:



bolo9823
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 166
Rejestracja: czw kwie 19, 2018 14:29
Auto: Volkswagen Golf 4 1.9 TDI ALH

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: bolo9823 » ndz maja 17, 2020 20:42

Kurde mam taki nie typowy problem, wskazówka od licznika pokazuje zawyzone predkosci np. jade 50km/h a na liczniku mam 80 km/h wgrałem na nowo eeprom, bo myślałem ze w tym tkwi problem, ale nic to nie dało. Nagle naszła mnie myśl, zeby zobaczyć w vagu i tu moje zdziwienie pokazywało zawyżoną prędkość, ale strasznie skakała np. 50 km/h prawdziwe pokazywało od 80-100 km/h i cały czas skakało gdy odpaliłem tempomat to czywiscie komputer głupiał i cały czas zwalniał i dodawał gazu. Zobaczyłem tez prędkość w ABS i tu wszystko w normie (tak btw. gdy połączyłem sie z ABS to komputer wyłączył predkość z impulsatora i auto oczywiscie szarpało oraz wyskoczył błąd ze przerwanie z impulsatorem) I teraz jak myślicie ze te nie poprawne wskazanie są spowodowane uszkodzonym impulsatorem czy mogło cos w skrzynie nawalić ?



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19228
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Qto » pn maja 18, 2020 09:15

awaria impulsatora zwykle ma wpływ na działanie wskaźnika paliwa...nie wiem jak to wygląda w przypadku awarii mechanicznej w samej skrzyni

Ma ktoś A6 C5 po lifcie? Walczyłem wczoraj z ustawianiem wskazówek licznika...i mam problem ze wskaźnikiem temperatury oleju. Jeżeli ustawię wskazówkę tak aby podczas testy VCDS zatrzymywała się na środku, to podczas jazdy pokazuje temperaturę sporo niższą niż widać w blokach pomiarowych...podobnie podczas testu wskazówka nie idzie do końca skali jak pozostałe wskazówki. Teraz mam ustawioną tak, że pod czas testu idzie do końca skali...ale na powrocie zatrzymuje się dużo dalej niż środek jednak podczas jazdy wydaje się, że wskazania są ok...przynajmniej jest to samo co w blokach pomiarowych. Gdyby ktoś miał dostęp do takiego auta i mógł sprawdzić VAG/VCDS test wskazówek :pub:



lwlw
Forum Master
Forum Master
Posty: 1161
Rejestracja: ndz lis 25, 2007 13:08
Lokalizacja: ERW/WPI

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: lwlw » pn maja 18, 2020 18:06

Mam znajomego z A6 C5, ale na razie stoi to auto... Jeśli temat będzie aktualny za jakiś czas to powinno się udać sprawdzić :)
A jeśli teraz Ci się zgadza to ja bym tak zostawił :)



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19228
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Qto » pn maja 18, 2020 18:50

Zostawię...jednak wierci mi to dziurę w bani. Inne wskazówki mają punkt w którym powinny się zatrzymać- zdaje się nawet że jest to element procedury kalibrowania wskazówek. Jak będziesz mógł, to sprawdź :pub:



lwlw
Forum Master
Forum Master
Posty: 1161
Rejestracja: ndz lis 25, 2007 13:08
Lokalizacja: ERW/WPI

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: lwlw » pn maja 18, 2020 22:17

W ogóle wskaźnik temp. oleju fajna sprawa, każde auto powinno go mieć.



Awatar użytkownika
jmw
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 217
Rejestracja: wt sie 18, 2015 17:40
Lokalizacja: Śląskie
Silnik: BCB

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: jmw » wt maja 19, 2020 07:30

lwlw pisze:
pn maja 18, 2020 22:17
W ogóle wskaźnik temp. oleju fajna sprawa, każde auto powinno go mieć.
Też tak uważam. Do tego chciałbym jeszcze pomiar ciśnienia powietrza doładowującego w przypadku turbosprężarki lub kompresora oraz wskaźnik napięcia ładowania aku. Było to wszystko w amerykańskich krążownikach lub muscle cars.

Jednak auta produkuje się, żeby je sprzedawać, a z moich znajomych, a i Waszych też na pewno, 99% te rzeczy kompletnie nie interesują. Teraz ma być multimedialny tablet na środku i dużo świecidełek. Mało kto wie ile Nm ma jego auto i jakie ma świece czy olej. Przemysł samochodowy to biznes jak każdy inny.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Kąciki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości