spięcie napędu w kazdym aucie jest dobre zeby nie rozpie****** czegos przy starciecowboy pisze:dobre efekty daje też w FWD tzw. preload czyli lekkie poluzowanie na sprzęgle na heblu przed startem, żeby pupa usiadła ile ma usiąść
Golf mk3 by aw69 - Najmocniejsza Vp37 w Polsce
Moderator: G0 Karcio
- zaprzal
- VW Baron
- Posty: 3027
- Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
- Lokalizacja: Białystok / Tykocin
- Kontakt:
[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]
- B_O_N_K
- Gadatliwa bestia
- Posty: 659
- Rejestracja: pn lis 29, 2004 16:17
- Lokalizacja: Bargłów Kościelny
- Kontakt:
...a następnie stań na kresce, strzel ze sprzęgła, wysiądź z samochodu, pozbieraj z asfaltu to co posypało się z napędu i zadzwoń do kolegi aby przyjechał z linką do holowaniaArcioTDI pisze:postaraj się o jakiegoś rodzynka z Niemiec MKIII TDI 4X4 - nazywało się to chyba Synchro, zrób dwa swapy tzn zamień silnikami oraz oczywiście wyjmij wszystko co cenne z Twojej maszyny i włóż do nowego.
A tak na poważnie to myślę że syncro z mk3 bardzo szybko by się zesrało przy takim momencie.
Pozdrówka
Ostatnio zmieniony wt lip 22, 2008 23:13 przez B_O_N_K, łącznie zmieniany 1 raz.
[url]http://www.vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=12306&start=0[/url] mk2 GTI...
[url]http://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=19296&start=0[/url] Corrado G60...
[img]http://www.rzeszow.mm.pl/~dbbest/avatarki/logo_bonk.jpg[/img]
[url]http://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=19296&start=0[/url] Corrado G60...
[img]http://www.rzeszow.mm.pl/~dbbest/avatarki/logo_bonk.jpg[/img]
nie bedzie zadnego syncro ani 4 motion udowodnilem to co mialem udowodnic i to by bylo na tyle. jedynie jak juz cos to pokusze sie tylko o szpere i na tym koniec ewentualnie jakies drobne naprawy (oby bylo ich jak najmniej) Niechce juz pakowac ogromnej kasy w to auto. Chcialbym jakies wygodne V8 zeby sie szybko sprawnie i wygodnie powozićzawsze mozna 4 mottion zapodac jak juz syncro bedzie
Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......
- B_O_N_K
- Gadatliwa bestia
- Posty: 659
- Rejestracja: pn lis 29, 2004 16:17
- Lokalizacja: Bargłów Kościelny
- Kontakt:
W benzynie oczywiścieaw69 pisze:Chcialbym jakies wygodne V8 zeby sie szybko sprawnie i wygodnie powozić
[url]http://www.vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=12306&start=0[/url] mk2 GTI...
[url]http://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=19296&start=0[/url] Corrado G60...
[img]http://www.rzeszow.mm.pl/~dbbest/avatarki/logo_bonk.jpg[/img]
[url]http://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=19296&start=0[/url] Corrado G60...
[img]http://www.rzeszow.mm.pl/~dbbest/avatarki/logo_bonk.jpg[/img]
czyli S4 lub S6aw69 pisze:Chcialbym jakies wygodne V8 zeby sie szybko sprawnie i wygodnie powozić
tylko nie bierz tego 2.7 biT
a juz myslałem że się skusisz na V6 lub V10
ps. chociaż V8 to w dieslu do nowego LandCruisera pakują - też sie fajnie jeździ
evolution jeździł na synchro z mk2 i cos tam ukręciłB_O_N_K pisze:myślę że syncro z mk3 bardzo szybko by się zesrało przy takim momencie
- B_O_N_K
- Gadatliwa bestia
- Posty: 659
- Rejestracja: pn lis 29, 2004 16:17
- Lokalizacja: Bargłów Kościelny
- Kontakt:
On na wale od napędu kokardki wiązałcowboy pisze:evolution jeździł na synchro z mk2 i cos tam ukręcił
[url]http://www.vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=12306&start=0[/url] mk2 GTI...
[url]http://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=19296&start=0[/url] Corrado G60...
[img]http://www.rzeszow.mm.pl/~dbbest/avatarki/logo_bonk.jpg[/img]
[url]http://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=19296&start=0[/url] Corrado G60...
[img]http://www.rzeszow.mm.pl/~dbbest/avatarki/logo_bonk.jpg[/img]
tylko problem teraz jak to cholerstwo zamontowac bo jarzmo zintegrowane z zaciskiem zapiera sie o "uszy" do przykrecania oryginalnego jarzma na zwrotnicy i zacisk caly nie wchodzi na tarcze :/
Ostatnio zmieniony czw lip 24, 2008 11:25 przez aw69, łącznie zmieniany 1 raz.
Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......
no to kłopot będzie...aw69 pisze:tylko problem teraz jak to cholerstwo zamontowac bo jarzmo zintegrowane z zaciskiem zapiera sie o "uszy" do przykrecania oryginalnego jarzma na zwrotnicy i zacisk caly nie wchodzi na tarcze :/
jeśli dobrze zrozumiałem to jest to za głebokie... jesli byłoby odwrotnie to można zrobić adapter
generalnie ja bym nie kombinował tylko załozył sprawdzone heble z S2, moim zdaniem nie będą gorsze od tych brembo
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości