

Moderator: G0 Karcio
tak, mój golf waży 1120kg z suchym bakiemPonior pisze:A czy bedą jeszcze jakieś mody pod maska (jak na lekkiego golfa III to i tak duzo ale moze)???
taka ibiza to lata jak mk4 o mocy 210-220KM bo jest z 250kg lżejszaPonior pisze:Wczoraj widziałem ibizke gt tdi i miała 180 ps, podobno daje rade nawet golfowi III VR6.
ja za 50 pln balbym sie na geometrie pojechac. moze zbierznosc za 50 ale geometrie jak za tyle robilem to golym okiem widzialem ze katow kola nie trzymaja i jechalem tam gdzie placilem 100-150 i mialem dobrze zrobione.Matijas pisze:ehhh, u mnie też jak na letnie sie teraz przezucilem to wyszlo tylko, ze bicie na kierownicu tak przy 80-100 powyżej przestaje..... hmmm może geometria wystarczycowboy pisze:z bieżących spraw po założeniu letnich kapci nasiliły się stuki![]()
za geometrie?? na Bemowie można za 50zł zrobićcowboy pisze: i znowu geometria i 100 PLN
A tak swoja droga ile mozna jeszcze uzyskac zakladajac 230 wtryski w porownaniu do 216 z pompa 10 AFN ??cowboy pisze:tak, mój golf waży 1120kg z suchym bakiemPonior pisze:A czy bedą jeszcze jakieś mody pod maska (jak na lekkiego golfa III to i tak duzo ale moze)???
i to co jest wystarcza
choć czasem kusi mnie pompa 11mm bo byłoby pewnie ze 180KM ale to juz dość mocno dostaje po dupie silnik i pewnie wzrasta spalanie
obecnie po trasie mam około 5,3 a w cyklu mieszanym mieszcze sie w 6 L - pali mniej niz seria
taka ibiza to lata jak mk4 o mocy 210-220KM bo jest z 250kg lżejszaPonior pisze:Wczoraj widziałem ibizke gt tdi i miała 180 ps, podobno daje rade nawet golfowi III VR6.
[ Dodano: Pią Kwi 04, 2008 11:12 ]
tak naprawde założyłem sobie 160 KM docelowo i sie tego trzymam
jakbym założył pompe 11 to pewnie poleciałoby juz sprzęgło... do tego MAP sensor trzeba by większy bo to trzeba by dmuchnąć z 1,6 Bara (turbina da rade - wirnik z ARL)
a mnie jest potrzebne auto do jazdy... jak kupie drugie a zdecyduje sie zostawić tego to moze go jeszcze lekko zmodze
dlatego zapytałem na jakim sprzęcieRobeQ pisze:Swoja droga jak slysze ze ktos geometrie robi za 50 pln czyli wjezdza samochodem na podnosik rozkreca koncowki rozkreca amorki bawi sie sworzniem w wahaczu poswieca godzine albo lepiej na to tzn ze albo ktos nad nim z batem stoji zeby to robil albo robi to na sile tak czy owak ani w jednym ani w 2gim wypadku nie przyklada sie do roboty tylko robi na odwal sie czyli niedokladnie czyli ja dziekuje
myślę że nie juz na 216stkach ori pompa wystarczająco dostaje po dupieRobeQ pisze:A tak swoja droga ile mozna jeszcze uzyskac zakladajac 230 wtryski w porownaniu do 216 z pompa 10 AFN ??
Co do geometio/zbierznosci to czynnik ludzki nawet jak ma wszystko na ekranie kompa czarno na bialym jest w stanie spieprzyc duzo...cowboy pisze:dlatego zapytałem na jakim sprzęcieRobeQ pisze:Swoja droga jak slysze ze ktos geometrie robi za 50 pln czyli wjezdza samochodem na podnosik rozkreca koncowki rozkreca amorki bawi sie sworzniem w wahaczu poswieca godzine albo lepiej na to tzn ze albo ktos nad nim z batem stoji zeby to robil albo robi to na sile tak czy owak ani w jednym ani w 2gim wypadku nie przyklada sie do roboty tylko robi na odwal sie czyli niedokladnie czyli ja dziekuje
ja ustawiałem w 2 warsztatach na sprzecie Eisbarth czy jakoś tak - nie laserowy tylko z linkami... operacja trwa co najmniej godzine z ustawianiem wszytskiego po kolei..zwłaszcza z kątami jest zabawa bo zbieżność to pikuś
i płaciłem raz 100 PLN raz 120 PLN
myślę że nie juz na 216stkach ori pompa wystarczająco dostaje po dupieRobeQ pisze:A tak swoja droga ile mozna jeszcze uzyskac zakladajac 230 wtryski w porownaniu do 216 z pompa 10 AFN ??
pisało pre osób na OCP ze klękają mocno wysilone pompy..RobeQ pisze:A tym ze pompa dostaje po dupie skad wiesz ze sie tak zapytam, bo tak z mojej logiki pokretnej acz prostejwydajemisie ze pompa caly czas podaje takie samo cisnienie
Jestes w błędzieA tym ze pompa dostaje po dupie skad wiesz ze sie tak zapytam, bo tak z mojej logiki pokretnej acz prostej wydajemisie ze pompa caly czas podaje takie samo cisnienie czy beda wtryski 200/216/230/260 to daje takie cisnienie jakie jest w programie a od wtrysku tez zalezy ile sie przez niego przeleje ale nie dotykajac cisnienia paliwa i zmieniajac z 216 na 230 pompa sama z siebie nie zacznie wiecej dawac paliwa conajwyzej wtryski wiecej beda przepuszczac/rozpylac - czy jestem w bledzie ??
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości