VW GOLF MK2 - Artur Story
Moderator: G0 Karcio
VW GOLF MK2 - Artur Story
Nadszedł czas by sie w koncu pochwalic. Zaczęło sie parę lat temu i tak zostało.Zawsze miała być 2.
Zaczelo sie od zwylkego jednopunkta-ale to nie istotny etep.
Potem to co mialo byc -chwile to trwalo.
Poczatki jak poczatki-różne.Nie mam zdjec z pierwszych wersji jak wygladal-zaczelo sie po 1 swapie.
Seria PF=107km
wersja FIRE and ICE-kolor fiolet perła LC4V
elektryczne szyby
centralny
wspomaganie
regulowany fotel kierowcy
elektryczne ustawianie swiatel
z przebiegiem okolo 220000 km
stan jak na 91 rok bdb-jak to mówią igła
jakies wloskie alu 15' i opony Toyo 195/50 tak na rok.
To pokrotce.Zaczelo brakowac mocy to trzeba sie bylo rozgladnac za czyms mocniejszym-padlo na KR innej mozliwosci nie bylo.Byl nawet maly pozar rozdzielacza moze nie tylko rozdzielacza.
Silnik stal cos okolo2 lat ale zapalił za pierwszym razem.<Mam szczescie do silnikow Ale nie zrobilem na nim wielu km-moze z 2000.Z koncem lutego 2007 umowiony bylem na malowanie calego auta i do tamtej pory auto stało do okolo 15 stycznia 2009----PRAWIE 2 LATA ---ALE warto bylo.Mnostwo kasy i czasu spedzone przy pracy przy aucie.Zdjecia dodawał bede co jakis czas --poprostu jest ich za duzo --okolo 1000.
Na pierwszy etap poszła komora silnika i bagażnik
Następnie zmatowienie całej budy
i baranek na wszystkie ranty
i jazda z podkładem 2 warstwy
Najlepsze na koniec 4 warstwy bazy LC4V fiolet perła
Potem doszła1 warstwa bezbarwnego z brokatem Holografic Gold i na to jeszcze 4 warstwy bezbarwnego.
Licząc podkład,bazę i bezbarwny--------11 warstw. Wygląda to tak przed polerowaniem.
Najlepiej było z bezbarwnym --tylko 7-8liter sie zużyło.
W międzyczasie przychodziły różne klamoty i oczywiscie zmiana jednostki napedowej-odwieczny brak mocy.Troche to trwało ale trafiła się niepowtarzalna okazja -silnik+ skrzynia-jeden dzien i zostałem ich włascicielem.Jaki silnik-to w swoim czasie w kazdym razie i tak został rozebrany na czesci pierwsze i generalka by doprowadzic do serii.
---- zestaw na zime stal z g60 dzięki Andrzej32 Matador Nordica-195/50/15 mniejsze sie nie zmieszcza
----kubeł Bimarco który i tak poszedł do obszycia
----piasty tył
----piasty przód
----łożyska
do tego nowe przeguby zewnetrzne
---tarcza sprzegla
----docisk
zestaw letni-----
7/5"et28
-------------- rozpórka w polerce
wahacze z poliuretanem Powerflex'a przód
i tył
auto pomalutku zaczyna sie skladac nowe galki drazki
wyglada to tak
jarzma i zaciski z vr6 przed malowaniam
i po
doszły lampy czarno-czerwone
przód Clear dymiony
halogeny Clear dymione doszly tez kierunki Clear dymione z postojowka i boczne Clear diodowe
tylne tarcze
klocki
Zaczelo sie od zwylkego jednopunkta-ale to nie istotny etep.
Potem to co mialo byc -chwile to trwalo.
Poczatki jak poczatki-różne.Nie mam zdjec z pierwszych wersji jak wygladal-zaczelo sie po 1 swapie.
Seria PF=107km
wersja FIRE and ICE-kolor fiolet perła LC4V
elektryczne szyby
centralny
wspomaganie
regulowany fotel kierowcy
elektryczne ustawianie swiatel
z przebiegiem okolo 220000 km
stan jak na 91 rok bdb-jak to mówią igła
jakies wloskie alu 15' i opony Toyo 195/50 tak na rok.
To pokrotce.Zaczelo brakowac mocy to trzeba sie bylo rozgladnac za czyms mocniejszym-padlo na KR innej mozliwosci nie bylo.Byl nawet maly pozar rozdzielacza moze nie tylko rozdzielacza.
Silnik stal cos okolo2 lat ale zapalił za pierwszym razem.<Mam szczescie do silnikow Ale nie zrobilem na nim wielu km-moze z 2000.Z koncem lutego 2007 umowiony bylem na malowanie calego auta i do tamtej pory auto stało do okolo 15 stycznia 2009----PRAWIE 2 LATA ---ALE warto bylo.Mnostwo kasy i czasu spedzone przy pracy przy aucie.Zdjecia dodawał bede co jakis czas --poprostu jest ich za duzo --okolo 1000.
Na pierwszy etap poszła komora silnika i bagażnik
Następnie zmatowienie całej budy
i baranek na wszystkie ranty
i jazda z podkładem 2 warstwy
Najlepsze na koniec 4 warstwy bazy LC4V fiolet perła
Potem doszła1 warstwa bezbarwnego z brokatem Holografic Gold i na to jeszcze 4 warstwy bezbarwnego.
Licząc podkład,bazę i bezbarwny--------11 warstw. Wygląda to tak przed polerowaniem.
Najlepiej było z bezbarwnym --tylko 7-8liter sie zużyło.
W międzyczasie przychodziły różne klamoty i oczywiscie zmiana jednostki napedowej-odwieczny brak mocy.Troche to trwało ale trafiła się niepowtarzalna okazja -silnik+ skrzynia-jeden dzien i zostałem ich włascicielem.Jaki silnik-to w swoim czasie w kazdym razie i tak został rozebrany na czesci pierwsze i generalka by doprowadzic do serii.
---- zestaw na zime stal z g60 dzięki Andrzej32 Matador Nordica-195/50/15 mniejsze sie nie zmieszcza
----kubeł Bimarco który i tak poszedł do obszycia
----piasty tył
----piasty przód
----łożyska
do tego nowe przeguby zewnetrzne
---tarcza sprzegla
----docisk
zestaw letni-----
7/5"et28
-------------- rozpórka w polerce
wahacze z poliuretanem Powerflex'a przód
i tył
auto pomalutku zaczyna sie skladac nowe galki drazki
wyglada to tak
jarzma i zaciski z vr6 przed malowaniam
i po
doszły lampy czarno-czerwone
przód Clear dymiony
halogeny Clear dymione doszly tez kierunki Clear dymione z postojowka i boczne Clear diodowe
tylne tarcze
klocki
Ostatnio zmieniony pn sty 26, 2009 23:23 przez artur1979, łącznie zmieniany 2 razy.
- bialko1991
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2995
- Rejestracja: wt lip 11, 2006 13:38
- Lokalizacja: Ciechanowiec Warszawa
- Kontakt:
nie no kurde.. to już kolejne fire&ice na forum.. ile tego już jest?? chyba niedługo wszystki 7000 sztuk będzie w Pl.
ale to mi sie podoba :green_fuck:
a teraz dawaj więcej fotek bo nieźle sie zapowiada.. i śmierdzi mi tu jakimś Vr6
ale to mi sie podoba :green_fuck:
a teraz dawaj więcej fotek bo nieźle sie zapowiada.. i śmierdzi mi tu jakimś Vr6
[b]Jetta USA: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3891289#3891289
Moje exFire&Ice: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=214805[/b]
MÓJ MK2: BYŁY http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=93904
Moje exFire&Ice: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=214805[/b]
MÓJ MK2: BYŁY http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=93904
pomysł z brokate mi sie podoba
ładnie wyszedl ten kolor
kolejny projekt na bogato
ładnie wyszedl ten kolor
kolejny projekt na bogato
viewtopic.php?f=87&t=592196 NAJTAŃSZY PROJEKT W POLSCE!! 1500 PLN PROJEKT!!
https://www.facebook.com/1500plnprojekt/
viewtopic.php?f=88&t=428497 Moje kochane EX cabrio
https://www.facebook.com/1500plnprojekt/
viewtopic.php?f=88&t=428497 Moje kochane EX cabrio
e tam śmierdzidm414 pisze: a teraz dawaj więcej fotek bo nieźle sie zapowiada.. i śmierdzi mi tu jakimś Vr6
ciezko bylo z pedałami chyba ze 4 rozne sie spróbowało ale jest--- doszedł wysprzeglik
udało się
---duza pompa z ABS'em przed zamontowaniem
i po
walka z deska a raczej z nadmuchem
zaczynaja sie kabelki to co najlepsze
nowe wezyki i przewody hamulcowe
[ Dodano: Wto Sty 27, 2009 8:09 pm ]
licznik z mk3 vr6 moge sie przyznac ze deska tez mk3
--przygotowujemy sie do wsadzenia silnika
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości