ktory ewoluuje do dnia dzisiejszego. w chwili obecnej silnik 1,8 16v symbol bazowy KR:obrobiona glowica, wydechowe kanaly rozwiercone wyciete prowadnice zaworowe i wypolerowane,
Sterowanie BOSCH DF1 wtrsyki 880 cc @ 3 bar
turbo...PEWIEN TIR.. i na tym informacje zakoncze.. i niech tak zostanie
kolo zamachowe odelzone 5kg i wywazone

tloki korby i wal z mocnych odpowiednikow, tloki zmniejszajace stopien sprezania do okolo 7,4:1 wszystkie elementy dowazone do 0,1 grama i wypolerowane...
obecnie silnik docierany na cisnieniu 0,6 do 0,7 bara... Z KILKOMA AWARIAMI PO DRODZE... oczywiscie samego osprzetu...
na chwile obecna po testach mozna oczekiwac niskich 13 na 400
wynik koncowy ma wygladac tak:
stopniowo zwiekszam cisnienie do poziomu ktory mnie bedzie satysfakcjonowal, w miedzy czasie montaz natrysku CO2 na cooler. z zewnatrz wyglada w tej chwili paskudnie, chociaz przez chwilke byl zamontowany CORRADO front
Ś.P. niestety juz:)
ostatnia wersja: 
, jak wszystko bedzie oki i dozyje na koniec sezonu na bemowie... 1,6 bara plus N2O na starcie











