 
   
Moderator: G0 Karcio

 
  obecnie jest 3,7bar co widać na fotkach
 obecnie jest 3,7bar co widać na fotkach   
  
  
  
  
  
  
  
  )
)


Zagięcia rury to nie kolanka!!! To łuki utworzone przez wycinanie serków w rurce!! Łuki nie mają wiekszych kątów niż kąt na kolektorze!!! (wszystko mierzyłem) I tym samym jest zachowana odpowiednia drożność rury!!!ml2210 pisze:Ale czy te zakręty rury nie są zbyt ostre?
Wygladają prawie jak 90' kolanka a nie gładkie łuki.
Co to jest ta bulwa na początku?

no a co ma wspolnego droznosc wydechu dla danej pojemnosci z droznoscia wydechu do danej mocy ??Apsik pisze:Zagięcia rury to nie kolanka!!! To łuki utworzone przez wycinanie serków w rurce!! Łuki nie mają wiekszych kątów niż kąt na kolektorze!!! (wszystko mierzyłem) I tym samym jest zachowana odpowiednia drożność rury!!!ml2210 pisze:Ale czy te zakręty rury nie są zbyt ostre?
Wygladają prawie jak 90' kolanka a nie gładkie łuki.
Co to jest ta bulwa na początku?
Ta bulwa to metalowy KAT Lindo Gadex!! do silników powyżej 2.0l czyli drożność zachowana :] po raz drugi.
PS. Średnica wydechu 60mm (standardowo 54mm)

KAT ma na wejściu i wyjściu 59mm średnicy w środku (na zewnątrz 61 (mierzone suwmiarka) a puszka ma ok. 14cm średnicy i 20cm tego wkładu (a przez kata widać jakby był pusty :]) [oryginalny mial średnice na wejściu 58mm wewnętrzny otwór, ale 53-54mm na wyjściuGTO pisze:no a co ma wspolnego droznosc wydechu dla danej pojemnosci z droznoscia wydechu do danej mocy ??Apsik pisze:Zagięcia rury to nie kolanka!!! To łuki utworzone przez wycinanie serków w rurce!! Łuki nie mają wiekszych kątów niż kąt na kolektorze!!! (wszystko mierzyłem) I tym samym jest zachowana odpowiednia drożność rury!!!ml2210 pisze:Ale czy te zakręty rury nie są zbyt ostre?
Wygladają prawie jak 90' kolanka a nie gładkie łuki.
Co to jest ta bulwa na początku?
Ta bulwa to metalowy KAT Lindo Gadex!! do silników powyżej 2.0l czyli drożność zachowana :] po raz drugi.
PS. Średnica wydechu 60mm (standardowo 54mm)
to calkiem co innego 2 litrowy silnik (115km) potrzebuje droznosc wiele mniejszą jak 200 konne 1.8 g60.
no ale wszystko wyjdzie "w praniu".. jaka jest srednica tego katalizatora (wejscia/wyjscia i puszki) ??
 i wkład z 30cm, ale puszka też była większa ok. 22cm]
 i wkład z 30cm, ale puszka też była większa ok. 22cm]Apsik pisze:PS. Średnica wydechu 60mm (standardowo 54mm)

To pomierz se rurki 'łączące' te które z KATa wychodzą i ta która wchodzi do "walizki" (mają 54-55mm) te łączniki są węższe. A u mnie bez łączników jest - po sam tłumnik końcowy. Jedynie co zawęża to ta rura od tłumnika, ale zwężenie jest zrobione po stożku.okoG60 pisze:Apsik pisze:PS. Średnica wydechu 60mm (standardowo 54mm)
przecież orginalnie w G60 jest średnica 60mm. 54mm jest w 16V
 . a myslałem że 60mm bo jak kupowałem obejmy to w tych książkach z wydechami jest napisane 60mm ale nałączeniach ja mam to grubsze na 60mm a nie węższe. jutro pogadamy na zlocie
 . a myslałem że 60mm bo jak kupowałem obejmy to w tych książkach z wydechami jest napisane 60mm ale nałączeniach ja mam to grubsze na 60mm a nie węższe. jutro pogadamy na zlocie 
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości