Golf mk2 wg. Michała - ARL 315KM/615Nm + CLIMATRONIC i inne wodotryski.
Moderator: G0 Karcio
- abrams
- VR6 Driver
- Posty: 1198
- Rejestracja: śr gru 27, 2006 13:46
- Lokalizacja: Trzebinia/Płoki
- Kontakt:
[url=http://images48.fotosik.pl/278/89599544eeb6654dm.jpg]Obrazek[/URL] [url=http://images37.fotosik.pl/273/b97f9f03ca9339b5m.jpg]Obrazek[/URL]
Kurrr.. mam to samo michale prosiłbym o szczególowe fotki walki z rudym musze to samo zrobić ...
Kurrr.. mam to samo michale prosiłbym o szczególowe fotki walki z rudym musze to samo zrobić ...
Spawanie plastików PP/ABS/PP-EPDM
Spawanie metodą TIG ALU itp....
Naprawa i montaż dogrzewaczy/pełnych ogrzewań postojowych (webasto,ebersprecher)
Spawanie metodą TIG ALU itp....
Naprawa i montaż dogrzewaczy/pełnych ogrzewań postojowych (webasto,ebersprecher)
- Michał_1977
- _
- Posty: 14240
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
...no wiesz co???marcinas1983 pisze:tak jak większość blacharzy czy jednak będzie to porządniej zrobione
I to jest odpowiedź na Twoje pytanie marcinas1983,Toshiba pisze:Lepiej niż fabrycznie
Zazwyczaj w dieslach jest to spotykane...ropa zawiera siarę i to ona robi robotę...abrams pisze:Kurrr.. mam to samo
Kilka fotem mam,ale aparat został w warsztacieabrams pisze:michale prosiłbym o szczególowe fotki walki z rudym
Nom...na tych fotkach nie widać jeszcze jednej jamy...jest ona od środka zaraz nad wlewem...kurrrr...na chata ...tam ciężko jest cokolwiek zrobić...pół dnia męczyłem się,żeby wyciąć rudzielca i wspawać nową blachę,ale pokonałem to ...majekMK2 pisze:niestety to miejsce przy wlewie to najgorszy problem i udreka
- majekMK2
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4415
- Rejestracja: ndz cze 10, 2007 14:10
- Lokalizacja: Meszna
- Kontakt:
no dokladnie miałem to samo od srodka u góry wygniło i robiłem z tym 5 dni nonstop po 5 godzin wiec dość długo ciężko sie tam jest dostać właśnie dobrze ze już opanowałeś to będziesz miał spokójMichaś_1977 pisze: Nom...na tych fotkach nie widać jeszcze jednej jamy...jest ona od środka zaraz nad wlewem...kurrrr...na chata
Były golfik:/
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=111197
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=111197
- Michał_1977
- _
- Posty: 14240
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
- marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
Michaś_1977, nie no mnie tylko ciekawi to czy będziesz spawał punktowo czy przelecisz spawem ciągłym... bo każdy robi punktowo... mnie ciekawi jaką to ma wytrzymałość później... kiedyś widziałem artykuł o renowacji starych samochodów i tam właśnie takie wycinki spawali spawem ciągłym... dlatego jestem ciekaw jak to Ty zrobisz... .
P.S.
Spawem ciągłym, ale nie ciągle bo się blacha zdeformuje... no mieli jakiś sposób na to .
P.S.
Spawem ciągłym, ale nie ciągle bo się blacha zdeformuje... no mieli jakiś sposób na to .
- Michał_1977
- _
- Posty: 14240
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Punktowo,ale raz koło razu robię blachy zewnętrzne,żeby jak najmniej pracowały.Zmniejsza to prawdopodobieństwo pękania szpachli i lakieru...marcinas1983 pisze:Spawem ciągłym
Punktowo (co 2cm) robię blachy wewnętrzne nadkola itd...marcinas1983 pisze:punktowo... mnie ciekawi jaką to ma wytrzymałość później...
Nie widzę potrzeby gęstego spawania...przecież cała konstrukcja auta jest zgrzewana co 5cm i trzyma się.Poza tym,takie łatanie nadkola,to nie jest naruszenie blach nośnych,więc spokojnie wytrzyma,a co do szczelności,to wszystko później jest pociągnięte masą głusząco-uszczelniającą i siła wody tego nie pokona ...
Temat tylnych pukli też przerabiałem ale u mnie już było bardzo skorodowane, po opukaniu młotkiem rdzy było oponę widać(mam w swoim temacie zdjęcia).
Mój VW Golf
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=22862
[url=http://www.vaglodz.pl/][img]http://img59.imageshack.us/img59/497/bannerbqkopia.jpg[/img][/url]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=22862
[url=http://www.vaglodz.pl/][img]http://img59.imageshack.us/img59/497/bannerbqkopia.jpg[/img][/url]
- marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
Michaś_1977, mnie chodziło tylko o zewnętrzne poszycie nadwozia czy będziesz spawał raz przy razie, coś ala spawem ciągłym czy co 2 cm jak to czasem widziałem , a później jest tak jak piszesz...
no i to ma sensMichaś_1977 pisze:Punktowo,ale raz koło razu robię blachy zewnętrzne,żeby jak najmniej pracowały.Zmniejsza to prawdopodobieństwo pękania szpachli i lakieru...
- Michał_1977
- _
- Posty: 14240
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
- Michał_1977
- _
- Posty: 14240
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości