Golf mk2 wg. Michała - ARL 315KM/615Nm + CLIMATRONIC i inne wodotryski.

Moderator: G0 Karcio

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
abrams
VR6 Driver
VR6 Driver
Posty: 1198
Rejestracja: śr gru 27, 2006 13:46
Lokalizacja: Trzebinia/Płoki
Kontakt:

Post autor: abrams » śr mar 31, 2010 21:15

[url=http://images48.fotosik.pl/278/89599544eeb6654dm.jpg]Obrazek[/URL] [url=http://images37.fotosik.pl/273/b97f9f03ca9339b5m.jpg]Obrazek[/URL]

Kurrr.. mam to samo :-( michale prosiłbym o szczególowe fotki walki z rudym :-( musze to samo zrobić ...


Spawanie plastików PP/ABS/PP-EPDM
Spawanie metodą TIG ALU itp....
Naprawa i montaż dogrzewaczy/pełnych ogrzewań postojowych (webasto,ebersprecher)

Awatar użytkownika
majekMK2
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4415
Rejestracja: ndz cze 10, 2007 14:10
Lokalizacja: Meszna
Kontakt:

Post autor: majekMK2 » śr mar 31, 2010 21:30

widze ze pieknie prace ruszyły walki z rudym bedzie pewnie lepiej zrobione niz fabrycznie :hmm: niestety to miejsce przy wlewie to najgorszy problem i udreka przy prawie kazdym mk2 tez tak miałem ale juz tez zrobione


Były golfik:/
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=111197
Obrazek

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14240
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » śr mar 31, 2010 21:48

marcinas1983 pisze:tak jak większość blacharzy czy jednak będzie to porządniej zrobione
:goof: ...no wiesz co??? :bajer:
Toshiba pisze:Lepiej niż fabrycznie
I to jest odpowiedź na Twoje pytanie marcinas1983, :bigok:
abrams pisze:Kurrr.. mam to samo
Zazwyczaj w dieslach jest to spotykane...ropa zawiera siarę i to ona robi robotę... :grrr:
abrams pisze:michale prosiłbym o szczególowe fotki walki z rudym
Kilka fotem mam,ale aparat został w warsztacie :?
majekMK2 pisze:niestety to miejsce przy wlewie to najgorszy problem i udreka
Nom...na tych :gora: fotkach nie widać jeszcze jednej jamy...jest ona od środka zaraz nad wlewem...kurrrr...na chata :grrr: ...tam ciężko jest cokolwiek zrobić...pół dnia męczyłem się,żeby wyciąć rudzielca i wspawać nową blachę,ale pokonałem to :food: ...


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
abrams
VR6 Driver
VR6 Driver
Posty: 1198
Rejestracja: śr gru 27, 2006 13:46
Lokalizacja: Trzebinia/Płoki
Kontakt:

Post autor: abrams » śr mar 31, 2010 21:53

połatałeś już to koło wlewu paliwa ??


Spawanie plastików PP/ABS/PP-EPDM
Spawanie metodą TIG ALU itp....
Naprawa i montaż dogrzewaczy/pełnych ogrzewań postojowych (webasto,ebersprecher)

Awatar użytkownika
majekMK2
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4415
Rejestracja: ndz cze 10, 2007 14:10
Lokalizacja: Meszna
Kontakt:

Post autor: majekMK2 » śr mar 31, 2010 22:01

Michaś_1977 pisze: Nom...na tych :gora: fotkach nie widać jeszcze jednej jamy...jest ona od środka zaraz nad wlewem...kurrrr...na chata :grrr:
no dokladnie miałem to samo od srodka u góry wygniło i robiłem z tym 5 dni nonstop po 5 godzin wiec dość długo ciężko sie tam jest dostać właśnie dobrze ze już opanowałeś to :bigok: będziesz miał spokój


Były golfik:/
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=111197
Obrazek

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14240
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » śr mar 31, 2010 22:01

połatałeś już to koło wlewu paliwa ??
Połatałem,ale przy okazji sąsiedzi mieli darmową lekcję Łaciny :satan: ...


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

Post autor: marcinas1983 » czw kwie 01, 2010 00:47

Michaś_1977, nie no mnie tylko ciekawi to czy będziesz spawał punktowo czy przelecisz spawem ciągłym... bo każdy robi punktowo... mnie ciekawi jaką to ma wytrzymałość później... kiedyś widziałem artykuł o renowacji starych samochodów i tam właśnie takie wycinki spawali spawem ciągłym... dlatego jestem ciekaw jak to Ty zrobisz... :helm: .


P.S.
Spawem ciągłym, ale nie ciągle bo się blacha zdeformuje... no mieli jakiś sposób na to :) .


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14240
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » czw kwie 01, 2010 07:37

marcinas1983 pisze:Spawem ciągłym
Punktowo,ale raz koło razu robię blachy zewnętrzne,żeby jak najmniej pracowały.Zmniejsza to prawdopodobieństwo pękania szpachli i lakieru...
marcinas1983 pisze:punktowo... mnie ciekawi jaką to ma wytrzymałość później...
Punktowo (co 2cm) robię blachy wewnętrzne nadkola itd...
Nie widzę potrzeby gęstego spawania...przecież cała konstrukcja auta jest zgrzewana co 5cm i trzyma się.Poza tym,takie łatanie nadkola,to nie jest naruszenie blach nośnych,więc spokojnie wytrzyma,a co do szczelności,to wszystko później jest pociągnięte masą głusząco-uszczelniającą i siła wody tego nie pokona :bajer: ...


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
MetfaN
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: pn sty 10, 2005 15:02
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: MetfaN » pt kwie 02, 2010 21:41

Temat tylnych pukli też przerabiałem ale u mnie już było bardzo skorodowane, po opukaniu młotkiem rdzy było oponę widać(mam w swoim temacie zdjęcia).


Mój VW Golf
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=22862
[url=http://www.vaglodz.pl/][img]http://img59.imageshack.us/img59/497/bannerbqkopia.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

Post autor: marcinas1983 » pt kwie 02, 2010 22:29

Michaś_1977, mnie chodziło tylko o zewnętrzne poszycie nadwozia czy będziesz spawał raz przy razie, coś ala spawem ciągłym czy co 2 cm jak to czasem widziałem :) , a później jest tak jak piszesz...
Michaś_1977 pisze:Punktowo,ale raz koło razu robię blachy zewnętrzne,żeby jak najmniej pracowały.Zmniejsza to prawdopodobieństwo pękania szpachli i lakieru...
no i to ma sens :)


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14240
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » sob kwie 03, 2010 08:02

MetfaN pisze:po opukaniu młotkiem rdzy było oponę widać(mam w swoim temacie zdjęcia)
Znalazłem...tez diesel,też lewe nadkole...siara w ropie :grrr:
Moim zdaniem,źle jest rozwiązany temat odpływu z tej gumy przy wlewie...nie ma tam wężyka aż do gleby tylko leje się w nadkole i cholera wie gdzie jeszcze :P ...


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

arwam

Post autor: arwam » sob kwie 03, 2010 08:45

Michaś_1977 pisze:Znalazłem...tez diesel,też lewe nadkole...siara w ropie :grrr:
chciałeś powiedzieć prawe nadkole



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14240
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » sob kwie 03, 2010 10:23

arwam pisze:chciałeś powiedzieć prawe nadkole
Upssss :blush: ....zgadza się...prawe nadkole :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

arwam

Post autor: arwam » sob kwie 03, 2010 10:27

Michaś_1977, a ja myślałem że analfabetyzm wyginął w XIXw. :D



ODPOWIEDZ

Wróć do „Nasze auta - Projekty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości