Golf mk2 wg. Michała - ARL 315KM/615Nm + CLIMATRONIC i inne wodotryski.

Moderator: G0 Karcio

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » sob paź 03, 2009 08:36

A co do telepania, jeśli masz twardą deskę, to sprawdź, czy nakrętki przy podszybiu się nie poluzowały, ja muszę dokręcać co jakieś pół roku tą od strony kierowcy, bo na dziurach decha skrzypi.



Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: JABcok20 » sob paź 03, 2009 09:33

gratuluje, gratuleje.
hm ja mam na dzien dzisiejszy dwie pompy ori nie modzone z pinem agresywnym. jedna ustawie na normalna jazde :chytry:
a druga pod tlokorozdzielacz od tdi jak sie trafi.
w tej mojej nie ma mocy powyzej 3000 tys ciagnie rownomiernie do konca.
a michas 1977 grzebales cos przy timingu tzn zmieniales ilosc podkladek ew sprezyne?


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14240
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » sob paź 03, 2009 11:40

JABcok20 pisze:grzebales cos przy timingu tzn zmieniales ilosc podkladek ew sprezyne?
Nie nie grzebałem.Wszystko jest tak jak wziąłem od arwama.Zmieniłem w tej pompie tylko tłoko-rozdzielacz z falą od TDI i zaworek ciśnienia wewnętrznego od innej pompy 1,9TD.Ogólnie to timing jest zrobiony.Jeżeli potrzebujesz szczegółów,to napisz do niego.
Dzisiaj dzwoniłem do dobrego pompiarza i ten mi powiedział,że zegarem lub lampą można ustawiać kąt wtrysku wtedy,gdy dawka jest ustawione jak w serii.W przeciwnym razie nie ma takiej opcji.Nie wiem od czego to zależy,ale najwidoczniej tak jest :bigok:
Ostatnio zmieniony sob paź 03, 2009 11:43 przez Michał_1977, łącznie zmieniany 1 raz.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

Post autor: marcinas1983 » sob paź 03, 2009 11:54

Michaś_1977, no to gratuluję dojścia do ładu z pompą. To teraz już wiem, że nie muszę ustawiać kąta wtrysku na lampę po zmianie pompy bo nic mi to nie da :P . A jaką turbinką w końcu pędzisz swoje auto K14?? Tak jak kilka stron wcześniej pisałeś??


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14240
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » sob paź 03, 2009 17:08

marcinas1983 pisze:jaką turbinką w końcu pędzisz swoje auto K14?? Tak jak kilka stron wcześniej pisałeś??
Nie,jeszcze nie kupiłem K-14.Na razie K-24 suszy,ale mówię Ci marcinas1983, -podkręciłem dzisiaj jeszcze trochę dawkę i to nie to auto.Zapi*****a jak głupi,ale jest spora różnica między jazdą w dzień,a wieczorem.Ciepłe powietrze w dzień robi ciulowatą robotę :?


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

Post autor: marcinas1983 » sob paź 03, 2009 17:12

Michaś_1977, wiem coś o tym, jak jedziesz podczas opadów deszczu to też furka się o wiele lepiej zbiera :) i dodatkowo masz IC chłodzony wodą :P .
Ostatnio zmieniony sob paź 03, 2009 17:12 przez marcinas1983, łącznie zmieniany 1 raz.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

arwam

Post autor: arwam » sob paź 03, 2009 17:40

t0mal pisze:Dzisiaj dzwoniłem do dobrego pompiarza i ten mi powiedział,że zegarem lub lampą można ustawiać kąt wtrysku wtedy,gdy dawka jest ustawione jak w serii.W przeciwnym razie nie ma takiej opcji.Nie wiem od czego to zależy,ale najwidoczniej tak jest :bigok:
to akurat ni jest prawda tylko przesąd wielu pompiarzy. inna bajka jest jeśli zmienisz falę lub cały tłokorozdzielacz.



arwam

Post autor: arwam » sob paź 03, 2009 17:43

Michaś_1977 pisze:Nie,jeszcze nie kupiłem K-14.Na razie K-24 suszy,ale mówię Ci marcinas1983
Michaś_1977,

ale to tylko tymczasowo zanim ja auto uruchomię i wtedy to przyjeżdżam i zostawiam u ciebie K14 a K24 zabieram.
i wtedy to mnie możesz ganiać do wyschnięcia zbiornika :jezor:



Awatar użytkownika
abrams
VR6 Driver
VR6 Driver
Posty: 1198
Rejestracja: śr gru 27, 2006 13:46
Lokalizacja: Trzebinia/Płoki
Kontakt:

Post autor: abrams » sob paź 03, 2009 18:41

Michaś_1977 pisze:Dzisiaj dzwoniłem do dobrego pompiarza i ten mi powiedział,że zegarem lub lampą można ustawiać kąt wtrysku wtedy,gdy dawka jest ustawione jak w serii.W przeciwnym razie nie ma takiej opcji.Nie wiem od czego to zależy,ale najwidoczniej tak jest :bigok:
arwam pisze:to akurat ni jest prawda tylko przesąd wielu pompiarzy. inna bajka jest jeśli zmienisz falę lub cały tłokorozdzielacz.
michas ma tlokorozdzielacz od TDI z fala tak ?? więc w tym momencie się ustawia jak w TDI ?? czy jak ?? :)


Spawanie plastików PP/ABS/PP-EPDM
Spawanie metodą TIG ALU itp....
Naprawa i montaż dogrzewaczy/pełnych ogrzewań postojowych (webasto,ebersprecher)

arwam

Post autor: arwam » sob paź 03, 2009 18:48

abrams pisze:michas ma tlokorozdzielacz od TDI z fala tak ?? więc w tym momencie się ustawia jak w TDI ?? czy jak ?? :)
na stroboskop może sięuda ale ja ustawiam na ucho.
a powinno się ustawiać na zegar tak jak to jest opisane w książce od VW.
najpierw wkręcamy zegar , potem kręcimy wałem aż wskazówka przestanie się poruszać, ustawiamy zegar na "0" i kręcimy aż do uzyskania "OT" i odczytujemy wartość, ewentualnie luzujemy pompę i regulujemy żeby była taka wartość jaka być powinna



Awatar użytkownika
abrams
VR6 Driver
VR6 Driver
Posty: 1198
Rejestracja: śr gru 27, 2006 13:46
Lokalizacja: Trzebinia/Płoki
Kontakt:

Post autor: abrams » sob paź 03, 2009 19:28

ale chodzi mi o sam nastaw a nie jak nastawic... wartość?? przy modzonej pompie ...


Spawanie plastików PP/ABS/PP-EPDM
Spawanie metodą TIG ALU itp....
Naprawa i montaż dogrzewaczy/pełnych ogrzewań postojowych (webasto,ebersprecher)

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14240
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » sob paź 03, 2009 22:30

abrams, choroba wie czym tu się kierować :kac:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

arwam

Post autor: arwam » sob paź 03, 2009 22:52

abrams pisze:a nie jak nastawic... wartość?? przy modzonej pompie ..

wartość jak dla silnika a nie dla pompy choć przeważnie jest to wartość mieszcząca siew tolerancji opuźnionego kąta wtrysku lub nieco po za nią wychodząca



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14240
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » ndz paź 04, 2009 00:12

Zrobiłem z ciekawości nowy pomiar :satan:
[youtube][/youtube]
Wyszło jakieś 6,45s. (+/- 0,10s.),ale trzeba jeszcze wziąć pod uwagę,że pół godziny wcześniej wlałem do baku 53l paliwa,więc przybyło trochę wagi.Nie wiem ile,ale chyba coś ok.60kg.czyli jak szczupłej budowy dodatkowy pasażer,a w bagażniku jeszcze 10kg cukru :grin: .
W sumie tych filmów to się trochę okręciłem,ale jak nie spalony start,to za wcześnie zmieniony bieg itd.Wybrałem ten najlepszy :bajer:
Już więcej nie będę modził :chytry: ...tylko beturbo jeszcze i tyle :satan: .Jak się uda oczywiście :food:
Ostatnio zmieniony pn sie 02, 2010 07:13 przez Michał_1977, łącznie zmieniany 1 raz.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nasze auta - Projekty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości