zawór 'blow off'

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » wt paź 03, 2006 21:06

Diesle te starsze bynajmniej nie mają przepustnic.



Awatar użytkownika
GRZANA
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5822
Rejestracja: czw maja 11, 2006 22:37
Lokalizacja: Wawa/EOP
Kontakt:

Post autor: GRZANA » wt paź 03, 2006 21:11

TAZ pisze:przepustnic
a cio to jest?? :(


[b][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2116873#2116873]MÓJ MKII ABF[/url] 149,0KM@6234,0rpm 183,6Nm@4411,0rpm :) - nowe foty, nowe mody str.23

SPRZEDAM SKRZYNIE CDA OD ABFa - 667069878[/b]

Awatar użytkownika
homsky
VW Baron
VW Baron
Posty: 3307
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:03
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: homsky » wt paź 03, 2006 23:01

BOV jest sensownie instalowac w tubodoładowanych benzyniakach , jak ktos wczesniej pisał zamkniecie przepustnicy daje niessamowity opór cisnieniu jekie wytwarza turbo przec co jest wyhamowywane i przy nastepnym depnieciu gazu znowu potrzeba chwili żeby turbo sie wkręciło i mamy tzw turbodziurę , zastosowanie BOV zmniejsza ten niepożądany efekt.
zastosowanie BOV w silniku TD gdzie nie ma przepustnic mija sie z celem bo tam ten wynalazek poprostu nie zadziała bo i jak ? Przeciez TD zasysa cały czas powietrze pełną piersią :bigok:



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » czw paź 05, 2006 10:21

grzaneczka997 pisze:
TAZ pisze:przepustnic
a cio to jest?? :(
Oj grzaneczka chyba będziesz musiał postudiować książki napraw samochodów marki VW. Przepustnica ustala ci ile ma powietrza przedostać się do kolektora ssącego, a co za tym idzie czy masz pełny cią czy tylko troche ciągu. To tak na chłopski rozum. A przepustnica to ta taka przesłona często koloru mosiądzu zamontowana w gaźniku na dole na ośce, do której jest podczepiona linka gazu.



Awatar użytkownika
GRZANA
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5822
Rejestracja: czw maja 11, 2006 22:37
Lokalizacja: Wawa/EOP
Kontakt:

Post autor: GRZANA » czw paź 05, 2006 14:07

TAZ, a to juz wiem :P tylko nie moglem skojarzyc... masz jeszcze jednego punkta :P

swoja droga to moznaby zmontowac FAQ do tego dzialu tak jak w CA :)


[b][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2116873#2116873]MÓJ MKII ABF[/url] 149,0KM@6234,0rpm 183,6Nm@4411,0rpm :) - nowe foty, nowe mody str.23

SPRZEDAM SKRZYNIE CDA OD ABFa - 667069878[/b]

Znachor
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: wt lis 30, 2004 23:03
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: Znachor » śr lis 22, 2006 12:22

olozwirski pisze:...blowoff- ma za zadanie upuscic nadmiar powietrza, zreszta bardzo efektownie czasami...
Zgadzam się z przedmówcą - miałem okazję jechać w aucie z załozonym blow-off'em. Faktycznie bardzo efektowne sobie "fuka" (przypomina trochę pneumatyczne drzwi w starych autobusach). POLECAM


Kupię:
I. fotel(e) Recaro z elektryką
II. uchylne szyby do MK2.
III. pełna lista gratów (ponad 40 pozycji) do MK2 i MK3, które chętnie kupię [UPDATE x]:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości