Odprezanie silnika uszczelka

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
olozwirski
2 SLOW 2 PLAY
2 SLOW 2 PLAY
Posty: 1628
Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
Lokalizacja: WKZ

Odprezanie silnika uszczelka

Post autor: olozwirski » sob wrz 23, 2006 18:43

Wpadlem na taki szatanski pomysl :chytry: jak by tu odprezyc konkretnie silnik. A jak by tak zastosowac pewnego rodzaju podkladke w miejsce uszczelki pod glowice? Np. dorobic/dociac z jakiegos wytrzymalego metalu? Albo idac jeszcze dalej uciac kawalek z takiego samego bloku silnika grubosci 1 czy 2 cm (oczywiscie wszystko rowniutko) i dac to pomiedzy dwie uszczelki pod glowice? To taki domororosly pomysl, nie mam pojecia czy to ma sens. Co o tym sadzice? Co z innymi elementami silnika, np paskiem rozrzadu?



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » sob wrz 23, 2006 19:22

pomysl dobry
tylko grubosc 2 cm bylaby z lekka za duza:D a reszta... katalogi:P


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Re: Odprezanie silnika uszczelka

Post autor: GTO » ndz wrz 24, 2006 09:42

olozwirski pisze:Wpadlem na taki szatanski pomysl :chytry: jak by tu odprezyc konkretnie silnik. A jak by tak zastosowac pewnego rodzaju podkladke w miejsce uszczelki pod glowice? Np. dorobic/dociac z jakiegos wytrzymalego metalu? Albo idac jeszcze dalej uciac kawalek z takiego samego bloku silnika grubosci 1 czy 2 cm (oczywiscie wszystko rowniutko) i dac to pomiedzy dwie uszczelki pod glowice? To taki domororosly pomysl, nie mam pojecia czy to ma sens. Co o tym sadzice? Co z innymi elementami silnika, np paskiem rozrzadu?
OLO jaki silnik chcesz odprężyć ?
są gotowe przekładki do tego , a i można troche inaczej ale to zależy od silnika.


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » ndz wrz 24, 2006 10:01

Skoro są gotowe przekładki to może jakieś adresy lub strony ??



Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » ndz wrz 24, 2006 10:30

ebay.de


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

Awatar użytkownika
olozwirski
2 SLOW 2 PLAY
2 SLOW 2 PLAY
Posty: 1628
Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
Lokalizacja: WKZ

Post autor: olozwirski » ndz wrz 24, 2006 10:34

GTO pisze:OLO jaki silnik chcesz odprężyć ?
są gotowe przekładki do tego , a i można troche inaczej ale to zależy od silnika.
Nie chodzi o jakis konkretny silnik tylko generalnie czy to jest technicznie wykonalne i o ile dobrze zrobione/spasowane bedzie jezdzic. Bo chyba sie zgodzisz ze to napewno tansze rozwiazanie niz kombinacje z tlokami, korbami i Bog wie czym. No i nie chodzi o jakies hardkorowe doladowanie potem...



Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » ndz wrz 24, 2006 10:36

bedzie chodzić, ale jak chcesz to zrobic lepiej to troche inaczej bym proponował, ale to zalezy juz od silnika w jakim ma byc przeprowadzony ten zabieg.


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

Awatar użytkownika
szymonrs
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 174
Rejestracja: czw gru 30, 2004 13:25
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: szymonrs » wt wrz 26, 2006 11:34

evolution pisze:pomysl dobry
tylko grubosc 2 cm bylaby z lekka za duza:D a reszta... katalogi:P
wystarczy 2mm przekładki + plus druga uszczelka i jest git. napisz o jaki silnik Ci chodzi jaki ma CR fabrycznie i średnica i wymiar tłoka, wtedy będzie może oszacować o ile trzeba podnieść głowice aby osiągnąć zadany stopień kompresji

Katalog MFT idz do strony 35



Awatar użytkownika
wojti
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 344
Rejestracja: śr lis 16, 2005 23:15
Lokalizacja: pomorze
Kontakt:

Post autor: wojti » wt wrz 26, 2006 18:03

podkładka ma być miedziana miedzy uszczelkami i zdaje egzamin jest w jednym aucie mojego kolegi z dużą mocą



Awatar użytkownika
szymonrs
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 174
Rejestracja: czw gru 30, 2004 13:25
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: szymonrs » śr wrz 27, 2006 09:56

wojti pisze:podkładka ma być miedziana miedzy uszczelkami i zdaje egzamin jest w jednym aucie mojego kolegi z dużą mocą
miedz może być zbyt miekką, u naszych zachodnich sąsiadów przekładkę robią ze stali kwasoodponej, też jest w miare elastyczna i odporna nawysokie temoperatury.
BTW jaką grubość ma zastosowaną??



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości