[mk2] zawieszenie GTI jak jest naprawde

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
ppoll27
Forum Master
Forum Master
Posty: 1269
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 21:17
Lokalizacja: Kraków

[mk2] zawieszenie GTI jak jest naprawde

Post autor: ppoll27 » pn cze 05, 2006 23:34

Mam pytanie - może ktoś mi wyjaśni jak to jest - zawieszenie w GTI (8V i 16V) jest obnizone fabrycznie względem zwykłego o 10 mm : w jaki sposób ?? Bo jedyne co znalazłem jeśli chodzi o dane techniczne to to że przednie sprężyny są krótsze i z grubszego drutu - tzn mają wymiary 12,5/140/335 zamiast 12/138/360. A jeśli chodzi o tylne sprężyny to wygląda na to że w GTI są zamontowane takie same sprężyny jak w zwykłym 10/108/343 (m.in. w katalogu Lesjofors). Czyli do obniżenia auta o 10mm wystarczy zmienić przednie sprężyny na GTI ??
Jakie amorki były montowane fabrycznie w modelach GTI czy były to amorki gazowe czy olejowe ?? Czy może to było tak że same amorki były jakieś specjalne, bo wg katalogów raczej nie ?? A reszta pytania jest tutaj: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=50836 Dzięki Pozdrawiam :bigok:


TDPower

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » wt cze 06, 2006 19:49

w GT podobno bylo o 10mm a w GTI o 20mm....



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości