silnik 2,0 16v 9a tuning??

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

guluwroc
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 132
Rejestracja: czw gru 02, 2004 23:35
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

silnik 2,0 16v 9a tuning??

Post autor: guluwroc » sob gru 25, 2004 23:49

robił ktoś to u siebie i co??jakie tego były efekty??Bo mam juz plan ale moze czegoś jeszcze nie wiem do końca:)Dzięki z góry i pozdrawiam:)



Awatar użytkownika
Ralfii_VR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 338
Rejestracja: wt lis 09, 2004 01:15
Lokalizacja: Rzeszow
Kontakt:

Post autor: Ralfii_VR » ndz gru 26, 2004 00:12

zamontuj turbo to bedziesz miał efekty i satysfakcje :bigok:



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » ndz gru 26, 2004 12:52

Tylko nie przesadź z czymś takim
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



guluwroc
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 132
Rejestracja: czw gru 02, 2004 23:35
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: guluwroc » ndz gru 26, 2004 13:55

Ale narazie bez turbo chce zrobic cos:)Kto z was robił i co??Moze macie jakieś małe swoje patenty któe akurat w tym silniku działaja:)Dzięki i pozdrawiam



Awatar użytkownika
MAREK 74
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 990
Rejestracja: sob wrz 11, 2004 21:34
Lokalizacja: Racibórz
Kontakt:

Post autor: MAREK 74 » wt gru 28, 2004 02:05

wymień wtrysk na elektroniczny
daj głowice z KR (było o tym na forum)


MK1 1.8GTI MK2 GTI 16V + DIGI3.2 MK2 1.8GTI + DIGI 1.75 :)

guluwroc
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 132
Rejestracja: czw gru 02, 2004 23:35
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: guluwroc » wt gru 28, 2004 21:08

ponieważ jestem nowy dajcie jakeiś linki??



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » sob sty 01, 2005 15:04

a co da glowica z kr jak walki sa te same glowica tez zawory równiez???
roznica w mocy miedzy kr a pl jest zalezna od systemu wtrysku zupelnie tak samo jak 9A a ABF pierwszy ma 136 a drugi 150 ps

zeby polepszyc moc trzeba troszke inaczej przeregulowac silnik najlepiej zmienic walki rozrzadu wypolerowac kanaly napewno pomoze


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » sob sty 01, 2005 16:43

evolution pisze:a co da glowica z kr jak walki sa te same glowica tez zawory równiez???
roznica w mocy miedzy kr a pl jest zalezna od systemu wtrysku zupelnie tak samo jak 9A a ABF pierwszy ma 136 a drugi 150 ps

zeby polepszyc moc trzeba troszke inaczej przeregulowac silnik najlepiej zmienic walki rozrzadu wypolerowac kanaly napewno pomoze
mylisz sie.

miedzy KR a PL to roznica jest w ukladzie wtryskowym to masz racje, ale i mechanika jest inna a dokładnie wałek ssący + inny początek układu wydechowego - temat przerabiany na forum wiele razy.

co do ABF i 9A to calkiem inny silnik, rozni sie wysokoscia bloku 236vs220mm i długosciami korbowodów 144vs159mm , podejrzewam ze głowica a dokładnie zawory są troche inne ale tego nie widziałem.oczywiscie cały system zasilania i sterowania jest nowej generacji w ABF.



Awatar użytkownika
MAREK 74
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 990
Rejestracja: sob wrz 11, 2004 21:34
Lokalizacja: Racibórz
Kontakt:

Post autor: MAREK 74 » sob sty 01, 2005 17:18

i co? panie "specjalisto od tuningu"


MK1 1.8GTI MK2 GTI 16V + DIGI3.2 MK2 1.8GTI + DIGI 1.75 :)

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

wiesz......

Post autor: evolution » sob sty 01, 2005 17:47

co do silnikow 9A i ABF jakbys sie przyjrzal to skok tloka i srednica sa identyczne a co do walka to moge dac tobie kilka z silnikow KR 9A PL ABF i dziwnym trafem wszystkie maja ten sam numer fabryczny roznia sie tak jak piszesz wydechem ale i kolektorem ssacym a dokladnie srednicami bo jest ich 4 i nic poza
katy otwarc i uchylenia sa te same tak sie sklada ze pare(nascie) silnikow grzebnalem i manel mi zostal do pomiaru. ps obejrzyj klip na www


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » sob sty 01, 2005 17:49

ja pisze również o wysokosci bloku i o dlugosci korby w 2.0 , a o silnikach VW to mnie nie musisz uczyć ;)

pozdrawiam


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » sob sty 01, 2005 18:00

przelicz dlaczego korba jest dluzsza o tyle samo co jest wyzszy blok powinno podpowiedziec to i owo a wysokosc bloku nie wplywa na moc niestety pozdrawiam
P.s. teoria to nie wszystko niestety


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

guluwroc
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 132
Rejestracja: czw gru 02, 2004 23:35
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: guluwroc » sob sty 01, 2005 18:06

Ludzie pogubiłem sie juz:(Wiele osób mi mówiło że głowica od KR ma inne wałki o wiekszych wzniosach niz moje w 9A a po drugie ma wieksze kolektory dolotowe tw z napisem dohc16v każdy podobno jest większy o 7mm.W sumie już nie wiem sam:(Ale do tej pory nikt z was nie powiedział konkretnie co da najwiekszy efekt prócz turbo!!Głowice sam przerobie i kolo zamachowe tez + wywazanie ale co dalej?Nie macie linków do czegoś fajnego opisanego?Dzięki z góry i pozdrawiam



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

najlepszy efekt juz opisywalem

Post autor: evolution » sob sty 01, 2005 18:16

ale prosze jeszcze raz
zamontowanie wiekszych zaworów, polerka komory spalania, powiekszenie kanałow dolotowych i wylotowych + polerowanie założenie "ostrych" wałków i w zaleznosci od zastosowanych wałków wymiana sprezyn zaworowych na twardsze, oraz oczywiscie hydropopychaczy. kolektor wydechowy zmien na 4-2-1 kolektor dolotowy w zaleznosci od oczekiwan zakladasz gruby albo cienki (cienki na gore) na sam koniec sterownik silnika lub wtrysk stroisz do zmian no i masz mocna hybryde.
p.s. w poldonie nie mam kolektora 4-2-1 bo nie mogłem go upchnac odpowiednio
acha bym zapomnial do takiego silnika koniecznie króka skrzynka biegów


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości