sportowy wałek do rp czy sie oplaca

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

grzmot27
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: ndz cze 21, 2009 21:22
Lokalizacja: biłgoraj
Kontakt:

sportowy wałek do rp czy sie oplaca

Post autor: grzmot27 » pn mar 29, 2010 01:06

witam ile kosztuje walek od swiatka do rp i jaki jest przyrost mocy iczy sie to oplaca?
Ostatnio zmieniony czw kwie 01, 2010 11:36 przez grzmot27, łącznie zmieniany 2 razy.



bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » pn mar 29, 2010 11:57

Lepiej opylić ten silnik dolozyć tyle co chcesz wydać na walek i kupic jakies 2.0 8V z mk3 GTI i zaswapować.

Sam wałek w ogole sie nie opłaca.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

grzmot27
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: ndz cze 21, 2009 21:22
Lokalizacja: biłgoraj
Kontakt:

Post autor: grzmot27 » pn mar 29, 2010 18:51

tyle ze mi szkoda tego silnika bo jest naprawde zdrowy



bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » pn mar 29, 2010 19:20

grzmot27 pisze:tyle ze mi szkoda tego silnika bo jest naprawde zdrowy
Jak Ci go szkoda to jeździj nim spokojnie i nie kombinuj :) Wiele z tego motoru nie zrobisz, naprawde.

Możesz wrzucic do niego całą górę od PFa razem z wtryskiem. Z 10 koni dostaniesz.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
-=ren=-
Forum Master
Forum Master
Posty: 1656
Rejestracja: pn sty 02, 2006 15:24
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: -=ren=- » wt mar 30, 2010 22:29

niestety ale przedmówcy mają rację... silnik 2E kupisz już za 600 800 złotych z jakiegoś anglika zeswapujesz i masz 115 koni i chyba 140Nm momentu. A rp nie ma przed sobą wielkich możliwości podnoszenia mocy. Zresztą konstrukcja na to nie pozwala. RP nadaje się dobrze do codziennej jazdy i zgadzam się z tym że osiągi nie są zadowalające, jednak nie da się tanim kosztem podnieść jego mocy. Łatwiej doinwestować w inny mocniejszy motor, który ewentualnie da więcej opcji dla dalszego modyfikowania. Chociaż 2E nie jest może też podatny na podnoszenie mocy, ale sam w sobie jest wystarczający do Golfa w drugiej wersji - sam dokonałem tego swapa i osiągi były bardziej niż zadowalające.


vwlifestyle.pl
Obrazek

grzmot27
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: ndz cze 21, 2009 21:22
Lokalizacja: biłgoraj
Kontakt:

Post autor: grzmot27 » wt mar 30, 2010 23:20

no to oki cos pomysle na ten temat, kolega chce mi sprzedac pl-ke za 400 zl bez skrzyni do remontu nie byla jezdzona na gazie, gdzies oleju troche bral i moze by w ta 16v zainwestowac i dzieki za podpowiedz :metal:
Ostatnio zmieniony wt mar 30, 2010 23:29 przez grzmot27, łącznie zmieniany 3 razy.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 5 gości