SLS

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
olozwirski
2 SLOW 2 PLAY
2 SLOW 2 PLAY
Posty: 1628
Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
Lokalizacja: WKZ

SLS

Post autor: olozwirski » pn sie 15, 2005 23:28

Mam pytanko. Do ilu obrotow powinien sie krecic G60 na stage1 i na stage2? Jest jakas roznica?



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Re: SLS

Post autor: Borys » wt sie 16, 2005 08:23

olozwirski pisze:Mam pytanko. Do ilu obrotow powinien sie krecic G60 na stage1 i na stage2? Jest jakas roznica?
wg slsa juz stage 1 ma odciecie na 6800,
stage 2 i 3 na 7000 rpm


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » wt sie 16, 2005 17:34

niektore sa na zamowienie i maja limiter na ile chcesz, ale ogolnie ten SLS to kupa moim zdaniem ;)


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

Awatar użytkownika
olozwirski
2 SLOW 2 PLAY
2 SLOW 2 PLAY
Posty: 1628
Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
Lokalizacja: WKZ

Post autor: olozwirski » wt sie 16, 2005 23:10

GTO pisze:SLS to kupa moim zdaniem
A co polecasz?



Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » sob sie 20, 2005 15:09

a co chcesz sam chip ? czy jakis zestaw?
SLS'a s. II mam nawet i odcina przy 7000 tak jak juz pisal Borys, s. III też będzie lada dzień
moge cos na zamowienie zrobic wg. potrzeb.

co do wczesniejszej mojej wypowiedzi to SLS ma troszke zamało paliwa - a to dlatego, że za granicą przestrzegane są surowo normy spalin i dlatego te kości nie są takie "hardcorowe". AFR w okolicach 14.


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

Awatar użytkownika
ml2210
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 576
Rejestracja: wt lut 01, 2005 10:50
Lokalizacja: Koniec Polski
Kontakt:

Post autor: ml2210 » sob sie 20, 2005 17:45

Za mało paliwa?
A czy przypadkiem wtedy nie robi sie zbyt gorąco.


www.mlautobroker.pl
-----Profesjonalny Broker Samochodowy-----

Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » sob sie 20, 2005 17:47

tzn. paliwa jest dość, pod turbo byłoby zamało ale pod kompresor jest OK.


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

Awatar użytkownika
olozwirski
2 SLOW 2 PLAY
2 SLOW 2 PLAY
Posty: 1628
Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
Lokalizacja: WKZ

Post autor: olozwirski » sob sie 20, 2005 18:55

No dobra, u mnie to chyba kompresor kupa, mam SLSa, odcina mi zaplon przy 7000 a wrazenia z jazdy co najmniej kiepskie. Na codzien jezdze mkII/PL, zona ma passata 1.8T i powiem ze to G60 jest porownywalne. Z przewaga G, ale minimalna. A chyba powinno byc wyraznie lepiej. Ma ktos namiar na hamownie 4x4?



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » sob sie 20, 2005 19:55

namiar na hamownie 4x4 :
JETRONIK wrocław ul opolska hamownia MACHA


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
okoG60
Powered by G60
Powered by G60
Posty: 593
Rejestracja: wt sty 04, 2005 13:00
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: okoG60 » sob sie 20, 2005 23:18

olozwirski pisze:No dobra, u mnie to chyba kompresor kupa, mam SLSa, odcina mi zaplon przy 7000 a wrazenia z jazdy co najmniej kiepskie. Na codzien jezdze mkII/PL, zona ma passata 1.8T i powiem ze to G60 jest porownywalne. Z przewaga G, ale minimalna. A chyba powinno byc wyraznie lepiej. Ma ktos namiar na hamownie 4x4?
a sprężarke masz dobrą może poprostu trzeba ją zregenerować podaj jakie masz dane na MFA w trybie serwisowym (ile ci pompuje) i zobaczymy wtedy w jakim ona jest stanie



Awatar użytkownika
ml2210
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 576
Rejestracja: wt lut 01, 2005 10:50
Lokalizacja: Koniec Polski
Kontakt:

Post autor: ml2210 » ndz sie 21, 2005 11:08

evolution pisze:namiar na hamownie 4x4 :
JETRONIK wrocław ul opolska hamownia MACHA
No i VTG oczywiście.
Ostatnio u nich hamowałem i jest spoko, chociaż wynik wyszedł "bardzo!!!" niezadawalajacy. :grrr:


www.mlautobroker.pl
-----Profesjonalny Broker Samochodowy-----

Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » ndz sie 21, 2005 16:49

evolution pisze:namiar na hamownie 4x4 :
JETRONIK wrocław ul opolska hamownia MACHA

jak już to MAHA :bajer:


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

Zablokowany

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości