swap z 1.8 na 2.0 115ps w mk3

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

GrzesiekMk3
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 123
Rejestracja: wt wrz 19, 2006 12:53
Lokalizacja: w-wa
Kontakt:

swap z 1.8 na 2.0 115ps w mk3

Post autor: GrzesiekMk3 » pt sie 29, 2008 09:30

weitam czy duzo roboty jest przy swapie na 2.0 gti 115ps
mam wszystko tzn dwa golfy tylko przelozyc...
czy skrzynie tez trzeba przelozyc od 2.0...?


A4 1.8T 180ps

Awatar użytkownika
olafart
Corrado VR6 VSR
Corrado VR6 VSR
Posty: 586
Rejestracja: ndz sie 26, 2007 09:57
Lokalizacja: VWarszawa
Kontakt:

Post autor: olafart » pt sie 29, 2008 09:39

siema!
a oplaca Ci się wogole w cos takiego bawic? :grin:
kolezanka ma mk3 Gt (silnik ABS), ja mam GTi (2E) i diametralnej roznicy w osiagach nie ma (w odczuciach kilku osob)- zaznaczam ze oba auta sa sprawne i na pewno nie zamulone (hamownia).
pozdr :bigok:



GrzesiekMk3
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 123
Rejestracja: wt wrz 19, 2006 12:53
Lokalizacja: w-wa
Kontakt:

Post autor: GrzesiekMk3 » pt sie 29, 2008 09:50

hmmm no wiesz nie chce mi sie bawic ale.. jhak bedzie okazja... duzo z tym roboty bedzie? jeszce sie zastanowie...co do swapu heh zawsze to pare koni wiecej...

[ Dodano: 29 Sie 2008 10:07 ]
a moze przelozyc sobie tylko zawieszenie od tego gti... tam sa tez 17 wiec moze to dobry pomysl a silnik zostawic w spokoju...?


A4 1.8T 180ps

Awatar użytkownika
olafart
Corrado VR6 VSR
Corrado VR6 VSR
Posty: 586
Rejestracja: ndz sie 26, 2007 09:57
Lokalizacja: VWarszawa
Kontakt:

Post autor: olafart » pt sie 29, 2008 10:24

Zawias zajebiście ważny, więc jesli w GTi masz jakis dobry, firmowy zawias (typu Bilstein B6 czy gwinta dobrego) to go wkladaj bezapelacyjnie :grin: juz bedziesz mial na wyjsciu z zakretów +kilkanaście km/h
jesli w GTi masz seryjny, to roznica bedzie zadna (Gt z racji wersji tez jest obnizony w stosunku do CLa/Gla i troche utwardzony)

a co do tych KM- wiadomo ze rozncia bedzie, ale czy to gra warta swieczki? :chytry:
chyba jak juz bawic sie w swap to raz a dobrze, czyli ABFa...

z drugiej strony jesli wszystko masz (drugi golf na placu + wiedza + czas) to mozesz sprobowac, bo bedziesz mial kilka KM wiecej a spalanie praktycznei niezmienione...
ale mowie- jesli po prostu chce Ci sie w to bawić i masz mozliwosci- inaczej ja bym opchcnal oba te silniki i poszukal ABfa :hmm:
Ostatnio zmieniony pt sie 29, 2008 10:28 przez olafart, łącznie zmieniany 2 razy.



GrzesiekMk3
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 123
Rejestracja: wt wrz 19, 2006 12:53
Lokalizacja: w-wa
Kontakt:

Post autor: GrzesiekMk3 » pt sie 29, 2008 10:28

to chyba najproscierj bedzie przelozyc zawieche czyli tylna belke i przednie zawieszenie... czyz nie..?


A4 1.8T 180ps

Awatar użytkownika
olafart
Corrado VR6 VSR
Corrado VR6 VSR
Posty: 586
Rejestracja: ndz sie 26, 2007 09:57
Lokalizacja: VWarszawa
Kontakt:

Post autor: olafart » pt sie 29, 2008 10:30

GrzesiekMk3 pisze:to chyba najproscierj bedzie przelozyc zawieche czyli tylna belke i przednie zawieszenie... czyz nie..?
ale po co?
Masz wersje GT, czyli masz tarcze z tyłu... tak jak napisalem powzyej- jesli w Gti masz seryjny zawias to nei ma sensu nic zminaic, bo zmienisz praktycznei na to samo...



GrzesiekMk3
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 123
Rejestracja: wt wrz 19, 2006 12:53
Lokalizacja: w-wa
Kontakt:

Post autor: GrzesiekMk3 » pt sie 29, 2008 10:32

u siebie nie mam tarcz z tylu... a w tamtym gti jest sportowy zawias a poza tym chce zalozy 17 ktore w nim sa wiec rozstaw srob sie nie zgadza wiec dlatego mowie o przekladce calego zawieszenie...


A4 1.8T 180ps

Awatar użytkownika
olafart
Corrado VR6 VSR
Corrado VR6 VSR
Posty: 586
Rejestracja: ndz sie 26, 2007 09:57
Lokalizacja: VWarszawa
Kontakt:

Post autor: olafart » pt sie 29, 2008 10:56

GrzesiekMk3 pisze:u siebie nie mam tarcz z tylu... a w tamtym gti jest sportowy zawias a poza tym chce zalozy 17 ktore w nim sa wiec rozstaw srob sie nie zgadza wiec dlatego mowie o przekladce calego zawieszenie...
no to chyba jakaś żebą była w Gt, jeśli nie masz tarcz- m.in one były wyznacznikiem wersji GT...
O felgach nic nie pisałes, ale skoro tak sprawa wyglada, no to faktycznie- zaczyna nabierać to sensu- dla sportowego zawiasu i felg warto się pomęczyćz przekładką :grin:



GrzesiekMk3
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 123
Rejestracja: wt wrz 19, 2006 12:53
Lokalizacja: w-wa
Kontakt:

Post autor: GrzesiekMk3 » pt sie 29, 2008 10:59

masz moze kogos kto by to zrobil w miare tanio... ? z jakiej dzielnicy jestes?


A4 1.8T 180ps

Awatar użytkownika
olafart
Corrado VR6 VSR
Corrado VR6 VSR
Posty: 586
Rejestracja: ndz sie 26, 2007 09:57
Lokalizacja: VWarszawa
Kontakt:

Post autor: olafart » pt sie 29, 2008 11:14

jestem z Ursynowa, a swoj zawias wkładałem w Raszynie. Niestety nie polecam juz tego zakładu bo odszedł najlepszy mechanik...
popytam jeszcze u innych
Wiesz do przekładki zawiasu to jakis strasznych umiejętności nie potrzeba- każdy mechanior to ogarnie :grin: tylko póxniej trzeba robić zbieżność- pamiętaj :bajer:
Ostatnio zmieniony pt sie 29, 2008 11:15 przez olafart, łącznie zmieniany 1 raz.



GrzesiekMk3
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 123
Rejestracja: wt wrz 19, 2006 12:53
Lokalizacja: w-wa
Kontakt:

Post autor: GrzesiekMk3 » pt sie 29, 2008 11:19

ok dzieki to moze podjade do swojego mechaniora... mam nadzieje ze da rade...


A4 1.8T 180ps

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości