co mozna wystrugac z gti PB??

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
zajac
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2492
Rejestracja: sob sty 21, 2006 23:18
Lokalizacja: krakow,skarzysko
Kontakt:

co mozna wystrugac z gti PB??

Post autor: zajac » pn cze 16, 2008 23:19

jak w temacie interesuje mnie co mozna wykszesac z silnika 1,8 PB,


Moje mark 4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=251704&start=0

NARZĘDZIA I SPRZĘT WARSZTATOWY - SPRZEDAŻ
Pomoc prawna - ubezpieczenia
Ubezpieczenia PZU OC, AC, NNW, Pakiety - Tanio

Awatar użytkownika
olozwirski
2 SLOW 2 PLAY
2 SLOW 2 PLAY
Posty: 1628
Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
Lokalizacja: WKZ

Re: co mozna wystrugac z gti PB??

Post autor: olozwirski » pn cze 16, 2008 23:38

zajac pisze:jak w temacie interesuje mnie co mozna wykszesac z silnika 1,8 PB,
Najlepiej napisz jaka moc cie zadowoli bo z tego silnika wiele nie da sie zrobic. W gre wchodzi tuning wolnossaka (czytaj bardzo drogi) z ktorego moze ze 150KM wyjdzie a moze nie. Turbo- baza slaba.
Najlepsza opcja to swap



Awatar użytkownika
zajac
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2492
Rejestracja: sob sty 21, 2006 23:18
Lokalizacja: krakow,skarzysko
Kontakt:

Post autor: zajac » wt cze 17, 2008 19:02

olo wlasnie nad takim swapem na PB sie zastanawiam(mam RP) bo znalesc 16v w jakims stanie graniczy z cudem albo ludzie chca straszne pieniądze

co do mocy to nie mam prania na 150 koni wystarczy zeby dalo sie kolo 10-15 wykrzesac a ogolnie to w sumie o moment sie bardziej rozchodzi

chociaż wydaje mi sie ze sama zmiana na PB na poczatek bedzie satysfakcjonująca

a co bedzie jak zaloze gore PB na blok od RP'ka i np wtryski od g60

nie smiac sie pytam bo nie wiem


Moje mark 4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=251704&start=0

NARZĘDZIA I SPRZĘT WARSZTATOWY - SPRZEDAŻ
Pomoc prawna - ubezpieczenia
Ubezpieczenia PZU OC, AC, NNW, Pakiety - Tanio

Awatar użytkownika
Wojtek
VW Baron
VW Baron
Posty: 3003
Rejestracja: sob cze 17, 2006 14:06
Lokalizacja: Wieliczka
Kontakt:

Post autor: Wojtek » wt cze 17, 2008 20:43

zajac takie ulepy to przeciez berti lubi robić :)


Obrazek

Awatar użytkownika
olozwirski
2 SLOW 2 PLAY
2 SLOW 2 PLAY
Posty: 1628
Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
Lokalizacja: WKZ

Post autor: olozwirski » śr cze 18, 2008 13:58

zajac pisze:olo wlasnie nad takim swapem na PB sie zastanawiam(mam RP) bo znalesc 16v w jakims stanie graniczy z cudem albo ludzie chca straszne pieniądze

co do mocy to nie mam prania na 150 koni wystarczy zeby dalo sie kolo 10-15 wykrzesac a ogolnie to w sumie o moment sie bardziej rozchodzi

chociaż wydaje mi sie ze sama zmiana na PB na poczatek bedzie satysfakcjonująca

a co bedzie jak zaloze gore PB na blok od RP'ka i np wtryski od g60

nie smiac sie pytam bo nie wiem
A nic ciekawego nie wyjdzie, bedziesz mial odprezonego PB i na dodatek zalanego...



Awatar użytkownika
Puzon
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 125
Rejestracja: śr lis 24, 2004 21:21
Lokalizacja: Inowrocław
Kontakt:

Post autor: Puzon » wt cze 24, 2008 13:43

Czyli nie idzie nic wykrzesac z PB w "dobrej kasie" ?


Było MK2 G60....

Było A3 1.9 TDI ASV++

Będzie .....

spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Post autor: spawacz » wt cze 24, 2008 15:32

to tak blok RP 9:1 , glowica PF/PB splanowana o 1mm bedzie miec 10:1 na twoim bloku , wtryskiwacze z audi 4.2 V8 192ccm/3 wystarcza zebyc go nie zalal i bedzie dobrze jechal,lub podobne o wyplywnosci 185-205 cmm/3 regulator tak na 3,5 bar by zapasowalo zrobic, uklad zaplonowy z ABS/AAM/PF/PB/PG w kazdym badz razie zeby nie byl na podcisnienie. Jakby co to glowice z PF mam po remoncie i w dodatku po rozwiertach i polerce.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » wt cze 24, 2008 15:57

Puzon pisze:Czyli nie idzie nic wykrzesac z PB w "dobrej kasie" ?
:D :D
da rade .. jesli dobra kasa miesci sie w 4 zerach :)


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Post autor: spawacz » wt cze 24, 2008 16:08

Evo on raczej mowil tak ok max 1500. A nie >10000 :D


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

Awatar użytkownika
Puzon
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 125
Rejestracja: śr lis 24, 2004 21:21
Lokalizacja: Inowrocław
Kontakt:

Post autor: Puzon » wt cze 24, 2008 17:04

evolution pisze::D :D
da rade .. jesli dobra kasa miesci sie w 4 zerach :)
Znałem Twoja odpowiedz Evo :P
Evo on raczej mowil tak ok max 1500. A nie >10000 :D
Nie no piszac dobra kasa myslalem o wiekszej kwocie niz 1500 ale mniejszej niz "0000" z tyłu :D


Było MK2 G60....

Było A3 1.9 TDI ASV++

Będzie .....

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » wt cze 24, 2008 18:46

dorzuce Ci ta brakujaca złotowke :green_fuck: najlepiej sprzedac to kupic cos od razu mocnego


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
Puzon
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 125
Rejestracja: śr lis 24, 2004 21:21
Lokalizacja: Inowrocław
Kontakt:

Post autor: Puzon » śr cze 25, 2008 12:52

evolution pisze:najlepiej sprzedac to kupic cos od razu mocnego
Ok wiec jeszcze takie pytanie: co najlepiej podejdzie i jak to pojedzie ?
- KR, PL - mam PB wiec moznaby bylo przerzucic DigiII, na mechanicznym raczej nie chce
- ABF (seria by mi starczyla) - tylko jak to się ma do takiego KR-a na Digi i jakie koszty
- 9A


Było MK2 G60....

Było A3 1.9 TDI ASV++

Będzie .....

Awatar użytkownika
GTH
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 268
Rejestracja: ndz lip 08, 2007 21:20
Lokalizacja: Piła

Post autor: GTH » śr cze 25, 2008 16:51

Podejdzie kazdy z wyzej wymienionych, zalezne to od tego jakim budzetem dysponujesz. Osobiscie moge polecic 9a, lub tez abf. Te 2 opcje raczej bralbym pod uwage swapujac



Awatar użytkownika
Puzon
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 125
Rejestracja: śr lis 24, 2004 21:21
Lokalizacja: Inowrocław
Kontakt:

Post autor: Puzon » śr cze 25, 2008 17:31

Podejdzie kazdy z wyzej wymienionych
To wiem, rozumiem, ze 9A po przerobce na Digi pojedzie lepiej niz PL/KR?? No i ABFa nie dostanie sie chyba w takiej kasie jak reszta w/w.


Było MK2 G60....

Było A3 1.9 TDI ASV++

Będzie .....

Zablokowany

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości