HAmulce w gti

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Afrodyzjusz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 123
Rejestracja: ndz mar 12, 2006 07:49
Lokalizacja: Kraków/Gliwice
Kontakt:

HAmulce w gti

Post autor: Afrodyzjusz » wt gru 11, 2007 21:26

Wiatm! Mam mk3 gti 2.0 2E i hamulce 280/22. Chciałbym je zmienić na 288/25, czy wejdą mi one pod 15 calową felge i co musiałbym do takiego swapa zakupić?? Dzięki za wszystkie odpowiedzi :pub:


afrodyzjusz

Awatar użytkownika
Bossman
Forum Master
Forum Master
Posty: 1069
Rejestracja: sob paź 16, 2004 22:30
Lokalizacja: Lublin City

Post autor: Bossman » śr gru 12, 2007 00:55

nie wiem co musialbys zakupic, ale pod 15 wejdą :)


https://www.facebook.com/BadPhotographer?ref=hl" onclick="window.open(this.href);return false;

MZiobro
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 969
Rejestracja: śr sty 17, 2007 23:16
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: HAmulce w gti

Post autor: MZiobro » śr gru 12, 2007 08:55

Afrodyzjusz pisze:Wiatm! Mam mk3 gti 2.0 2E i hamulce 280/22. Chciałbym je zmienić na 288/25, czy wejdą mi one pod 15 calową felge i co musiałbym do takiego swapa zakupić?? Dzięki za wszystkie odpowiedzi :pub:
ale po co?????280mm w zupełność daja rade z 2E...załóż poprostu porzadne tarcze+klocki oraz nowy płyn i hamulców nie poznasz....



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Re: HAmulce w gti

Post autor: Borys » śr gru 12, 2007 09:22

Afrodyzjusz pisze:Wiatm! Mam mk3 gti 2.0 2E i hamulce 280/22. Chciałbym je zmienić na 288/25, czy wejdą mi one pod 15 calową felge i co musiałbym do takiego swapa zakupić?? Dzięki za wszystkie odpowiedzi :pub:
wystarczy zmienic tarcze, jarzma, zaciski, przewody hamulcowe i klocki na takie z wersji 288, tarcza z MKIII/PASSATB4 a rezta grató moze byc np z MKIV/ skoda audi
mam u siebie zalozony taki zestaw jestem bardzo zadowolony,


www.vrservice.pl

Afrodyzjusz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 123
Rejestracja: ndz mar 12, 2006 07:49
Lokalizacja: Kraków/Gliwice
Kontakt:

Post autor: Afrodyzjusz » śr gru 12, 2007 19:00

MZiobro, U mnie na razie 2E ale w planach jest abf lun 1.8T więc zaczynam przygotowanie aua od hamulców, bo to dla mnie podstawa :grin:


afrodyzjusz

g-zone
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 246
Rejestracja: wt lis 06, 2007 02:23
Lokalizacja: z obwodnicy

Post autor: g-zone » czw gru 13, 2007 05:31

Podłącze sie pod temat, co trzeba zamienić z tarcz 256/20 na tarcze 280/22 ???

Tak jak Borys napisał :
Borys pisze:wystarczy zmienic tarcze, jarzma, zaciski, przewody hamulcowe i klocki na takie z wersji 288, tarcza z MKIII/PASSATB4 a rezta grató moze byc np z MKIV/ skoda audi

???????



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » czw gru 13, 2007 09:07

g-zone pisze:Podłącze sie pod temat, co trzeba zamienić z tarcz 256/20 na tarcze 280/22 ???

Tak jak Borys napisał :
Borys pisze:wystarczy zmienic tarcze, jarzma, zaciski, przewody hamulcowe i klocki na takie z wersji 288, tarcza z MKIII/PASSATB4 a rezta grató moze byc np z MKIV/ skoda audi

???????

w tym przypadku trzeba zmienic:
jarzma i tarcze hamulcowe

klocek hamulcowy i zacisk jest taki jak w 280


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » czw gru 13, 2007 11:01

Borys pisze:zacisk jest taki jak w 280
zacisk jest mniejszy - w sensie węższy

klocek w 280/22 jest taki jak w 256/13 i ma grubość 19mm

klocek w 256/20 ma grubość 17mm

w zacisk 256/20 nie wsadzisz klocków 19mm przy tarczy o grubości 20mm a co dopiero 22mm



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » czw gru 13, 2007 12:15

cowboy pisze:
Borys pisze:zacisk jest taki jak w 280
zacisk jest mniejszy - w sensie węższy

klocek w 280/22 jest taki jak w 256/13 i ma grubość 19mm

klocek w 256/20 ma grubość 17mm

w zacisk 256/20 nie wsadzisz klocków 19mm przy tarczy o grubości 20mm a co dopiero 22mm
molziwe ze tak jest jak napisałes,
mi ostatni wsap z 256->280 wyszedl bezproblemowo,
calkiem przypadkiem kliet do MKII 16v zakupił tarcze 280 zamias 256 i klocki pod 256, a ze był komplet jarzm na półce z vr6 i późno by odmieniac tarcze to rachu ciachu i 280 sie zrobilo


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » czw gru 13, 2007 12:35

Borys pisze:zakupił tarcze 280 zamias 256 i klocki pod 256
mogło się udać dlatego, że kupił klocki od 256 o grubości 16mm :)

nominalnie jednak zacisk z GTI 280/22 jest szerszy niż w 256/20 i 256/13

zacisk 280/20

Obrazek

porównanie

Obrazek

i po ostatniej fotce juz nie ma wątpliwości :)
Ostatnio zmieniony czw gru 13, 2007 12:35 przez cowboy, łącznie zmieniany 1 raz.



g-zone
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 246
Rejestracja: wt lis 06, 2007 02:23
Lokalizacja: z obwodnicy

Post autor: g-zone » czw gru 13, 2007 17:12

Czyli chłopami muszę zakupić to co kolega powyżej???
Borys pisze:wystarczy zmienic tarcze, jarzma, zaciski, przewody hamulcowe i klocki na takie z wersji 288, tarcza z MKIII/PASSATB4 a rezta grató moze byc np z MKIV/ skoda audi



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości