montarz turbo do 1.8 lpg(sekwencja)
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
montarz turbo do 1.8 lpg(sekwencja)
czy jest sen przeprowadzac taka modyfikacjie moze ktos mi dac argumenty za lub przeciw dzieki.
to zależy, jaki to silnik - po pierwsze. po drugie - jaki ma przebieg i w jakim jest stanie. po trzecie - osiągnięcie jakiej mocy Cię interesuje?czy jest sen przeprowadzac taka modyfikacjie moze ktos mi dac argumenty za lub przeciw dzieki.
ogólnie uturbianie zapalniczki jest raczej bez sensu... poza tym silnik wtedy naprawdę dostaje po zadzie....
viewtopic.php?f=91&t=496640" onclick="window.open(this.href);return false;
VW LT VR6 RWD Salonka by m3tal SLOW progress
Wulkanizator - Psychopata
- andrew19_86
- Forum Master
- Posty: 1572
- Rejestracja: wt wrz 27, 2005 18:14
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
...,ale które 1.8 ? 90KM czy 75KM ? w sumie to bez znaczenia,bo według mnie kompletnie bez sensu...krzepa pisze:mam 1.8
Ostatnio zmieniony czw paź 18, 2007 17:30 przez andrew19_86, łącznie zmieniany 1 raz.
Nocne Mary Squad
Tata NM synka
Tata NM synka
- koonrad
- majster ulepszacz
- Posty: 1048
- Rejestracja: czw cze 22, 2006 22:26
- Lokalizacja: BełchatóVW
- Kontakt:
krzepa, uturbienie takiego silnika to w cale nie jest takie łatwe.
wg. mnie bedziesz potrzebował wydajniejszej pompli paliwa, jakis elektronicznych pierdów, kompa.
czytałem na tym forum (nie pamietam kto pisał) że silnik z turbo dobrze wystrojony na gazie, daje identyczne/albo lepsze efekty podczas jazdy niz na benzynie. i Gaz wcale go tak nie wykończy, tylko sposób w jaki sie bedzie obchodzic z takim silnikiem.
poszukaj a znajdziesz
a co do kosztów...taniej i na pewno prościej bedzie jak znajdziesz silnik PG albo 1H- sa to silniki z Kompresorem (G60)
kupisz taki ze wszywtkimi klamotami potrzebnymi do swap-a (wydaje mi sie że max 3000)
jesli "G" bedzie padniete to za jakies +- 600zł zregeneruja Ci je.
a do tego jakis walek rozrzadu schrick-a + odetkany wydech i na bank masz ok 170-180.
w innym...nie wiem, ale nawet jesli tak to sam w garazu nic takiego nie zmontujesz.\
tu potrzebne by były dokładne wyliczenia, proporcje, wystrajanie.
pozdrawiam
wg. mnie bedziesz potrzebował wydajniejszej pompli paliwa, jakis elektronicznych pierdów, kompa.
czytałem na tym forum (nie pamietam kto pisał) że silnik z turbo dobrze wystrojony na gazie, daje identyczne/albo lepsze efekty podczas jazdy niz na benzynie. i Gaz wcale go tak nie wykończy, tylko sposób w jaki sie bedzie obchodzic z takim silnikiem.
poszukaj a znajdziesz
a co do kosztów...taniej i na pewno prościej bedzie jak znajdziesz silnik PG albo 1H- sa to silniki z Kompresorem (G60)
kupisz taki ze wszywtkimi klamotami potrzebnymi do swap-a (wydaje mi sie że max 3000)
jesli "G" bedzie padniete to za jakies +- 600zł zregeneruja Ci je.
a do tego jakis walek rozrzadu schrick-a + odetkany wydech i na bank masz ok 170-180.
w tym wypadku powinieneśkrzepa pisze:5 tysiach sie zmieszcze?
w innym...nie wiem, ale nawet jesli tak to sam w garazu nic takiego nie zmontujesz.\
tu potrzebne by były dokładne wyliczenia, proporcje, wystrajanie.
pozdrawiam
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=175064][img]http://img150.imageshack.us/img150/416/clipboard01do1.jpg[/img][/url]
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
ogolnie uturbianie zapalniczki ma jak najbardziej sens...minimum 105 oktan przy mega hu****jowym gazie... a co za tym idzie wieksza odpornosc na stukanie. wieksza moc z tego samego cisnienia....m3tal pisze:to zależy, jaki to silnik - po pierwsze. po drugie - jaki ma przebieg i w jakim jest stanie. po trzecie - osiągnięcie jakiej mocy Cię interesuje?czy jest sen przeprowadzac taka modyfikacjie moze ktos mi dac argumenty za lub przeciw dzieki.
ogólnie uturbianie zapalniczki jest raczej bez sensu... poza tym silnik wtedy naprawdę dostaje po zadzie....
co do ceny...5 tysi...... spadlem z krzesla... raz wiecej i malo...
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
- olozwirski
- 2 SLOW 2 PLAY
- Posty: 1628
- Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
- Lokalizacja: WKZ
- olozwirski
- 2 SLOW 2 PLAY
- Posty: 1628
- Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
- Lokalizacja: WKZ
- andrew19_86
- Forum Master
- Posty: 1572
- Rejestracja: wt wrz 27, 2005 18:14
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=1019 a co to niby jest?krzepa pisze:jakie modyfikacje pasowało by zrobic przed wstawieniem turbo szukałem czegos na forum ale nic nie znalazłe
Nocne Mary Squad
Tata NM synka
Tata NM synka
a tego, to szczerze mówiąc, nie wiedziałem... chociaż osiągi może i da się nieźle śrubować, ale jak się wypowiadałem, to miałem na myśli raczej to, że zagazowany silnik na ogół nie jest już w najlepszej kondycji... i dlatego dodatkowe żyłowanie go suszarką nie koniecznie musi wyjść na dobre. a tak btw. - może się ktoś wypowiedzieć dokładniej na ten temat - turbo + lpg?evolution pisze:ogolnie uturbianie zapalniczki ma jak najbardziej sens...minimum 105 oktan przy mega hu****jowym gazie... a co za tym idzie wieksza odpornosc na stukanie. wieksza moc z tego samego cisnienia....
viewtopic.php?f=91&t=496640" onclick="window.open(this.href);return false;
VW LT VR6 RWD Salonka by m3tal SLOW progress
Wulkanizator - Psychopata
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości