Do czego sluzy ten "zawor" oraz te ciegno w turbie
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Do czego sluzy ten "zawor" oraz te ciegno w turbie
Witam wszystkich - z gory dziekuje za pomoc.
Mam male pytanko:
do czego sluzy ten "zawor" oraz te ciegno w turbie.
czy zmiana dlugosci tego ciegna spowoduje pozniejsze otwieranie sie zaworu bezpieczenstwa co pozwoli mi zwiekszyc cisnienie podawane poprzez turbo.
pozdrawiam
Mam male pytanko:
do czego sluzy ten "zawor" oraz te ciegno w turbie.
czy zmiana dlugosci tego ciegna spowoduje pozniejsze otwieranie sie zaworu bezpieczenstwa co pozwoli mi zwiekszyc cisnienie podawane poprzez turbo.
pozdrawiam
Ostatnio zmieniony ndz cze 17, 2007 22:46 przez RsNeo, łącznie zmieniany 1 raz.
Worze sie Peugeotem 405 GTX Durbo_D.
Narazie tyle...
... ten niedosyt mocy ...
Narazie tyle...
... ten niedosyt mocy ...
Witam
" chce uzyskac wieksze doladowanie turbo (standardowo 1bar) "
Czyli w jakiej pozycji zablokowac to ciegno by cale spaliny szly w strone turbo ?
W pozycji takiej jak ustawia sie zawor w czesie wylaczenia silnika?
Czy moze w tym momencie jak silnik jest na pelnych obrotach czyli gdy zawor pod wplywem cisnienia sie wypchnie i popchnie te ciegno ?
pozdrawiam
" chce uzyskac wieksze doladowanie turbo (standardowo 1bar) "
Czyli w jakiej pozycji zablokowac to ciegno by cale spaliny szly w strone turbo ?
W pozycji takiej jak ustawia sie zawor w czesie wylaczenia silnika?
Czy moze w tym momencie jak silnik jest na pelnych obrotach czyli gdy zawor pod wplywem cisnienia sie wypchnie i popchnie te ciegno ?
pozdrawiam
Worze sie Peugeotem 405 GTX Durbo_D.
Narazie tyle...
... ten niedosyt mocy ...
Narazie tyle...
... ten niedosyt mocy ...
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
nie bo mbc robi overboosty a skracajac lage w turbo( akurat dokladnie tej) na kazde 1,2 obrotu to 0,1 bar wiecej od standardowego 0,75 bara.
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
Witam
I dziekuje za pomoc, jak by nie bylo specjalistom w tej dziedzinie.
Teraz juz wiem jak to zrobic by nie przeladowac silnika.
I jeszcze pytanko z innej beczki:
Czy zablokowanie tego zaworu w pozycji maksymalnego doladowania i kupno zaworu bezpieczenstwa 1.75bara jest oplacalne? Czy moze przy tym doladowaniu ten harakterystyczny (fajny) syk nie bedzie slyszalny.
Jesli tak to jaki zawor mi mozecie polecic i czy zamontowanie go intercoolerze (plastikowa obudowa) zda mi egzamin.
pozdrawiam i jeszcze raz dziekuje,
P.S.
W niedziele opisze swoje zmagania
I dziekuje za pomoc, jak by nie bylo specjalistom w tej dziedzinie.
Teraz juz wiem jak to zrobic by nie przeladowac silnika.
I jeszcze pytanko z innej beczki:
Czy zablokowanie tego zaworu w pozycji maksymalnego doladowania i kupno zaworu bezpieczenstwa 1.75bara jest oplacalne? Czy moze przy tym doladowaniu ten harakterystyczny (fajny) syk nie bedzie slyszalny.
Jesli tak to jaki zawor mi mozecie polecic i czy zamontowanie go intercoolerze (plastikowa obudowa) zda mi egzamin.
pozdrawiam i jeszcze raz dziekuje,
P.S.
W niedziele opisze swoje zmagania
Worze sie Peugeotem 405 GTX Durbo_D.
Narazie tyle...
... ten niedosyt mocy ...
Narazie tyle...
... ten niedosyt mocy ...
- souler
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2515
- Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
- Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
- Kontakt:
blokowanie w pozycji max szybko wykonczy ci turbine. dodatkowy zawor zeby bylo pss pss nic nie da, szkoda pieniedzy. w benzyniaku sie sprawdza, a ty lepiej sobie paliwa za ta kase kup.RsNeo pisze:I jeszcze pytanko z innej beczki:
Czy zablokowanie tego zaworu w pozycji maksymalnego doladowania i kupno zaworu bezpieczenstwa 1.75bara jest oplacalne?
Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
ten syk co mowisz to bedzie4 przy zalozeniu blow'a a takie zblokowanie zaworu ukreci ci wirnik...
[ Dodano: Wto Cze 19, 2007 20:02 ]
a i gdzie ty chcesz wcisnac 1,75 bara zwykly motor temu nie podola....
[ Dodano: Wto Cze 19, 2007 20:02 ]
a i gdzie ty chcesz wcisnac 1,75 bara zwykly motor temu nie podola....
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
Silnik na 1.75bara nie wytrzyma ?
hmm to mnie to troszke zblokowalo ...
Turbo daje standardowo 1bar (mam wskaznik i takze robilem pomiary), myslalem ze 1.75bar nie bedzie zbyt duzo. Lecz jesli to za wiele to ile polecacie ?
I co sie moze stac jesli przedobrze sprawe ?
pozdrawiam
hmm to mnie to troszke zblokowalo ...
Turbo daje standardowo 1bar (mam wskaznik i takze robilem pomiary), myslalem ze 1.75bar nie bedzie zbyt duzo. Lecz jesli to za wiele to ile polecacie ?
I co sie moze stac jesli przedobrze sprawe ?
pozdrawiam
Worze sie Peugeotem 405 GTX Durbo_D.
Narazie tyle...
... ten niedosyt mocy ...
Narazie tyle...
... ten niedosyt mocy ...
- souler
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2515
- Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
- Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
- Kontakt:
to zalezy jakie masz turbo teraz. jak jakas popierdolka to max z 1.3 bara. nawet przy takim dmuchnieciu moze sie cos wysrac. to juz indywidualna kwestia stanu silnika. kolego, pamietaj, ze samym powietrzem sie nie jedzi, takze samo zwiekszenie doladowanie nic nie da albo minimalny efekt nie warty zylowania turbulum.
Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości