Wspomaganie chodzi lżej w jedną stronę

Tutaj piszemy tylko o problemach związanych z podwoziem i zawieszeniem

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
sebool12
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 694
Rejestracja: ndz wrz 17, 2006 20:37
Lokalizacja: Szczerców
Kontakt:

Wspomaganie chodzi lżej w jedną stronę

Post autor: sebool12 » czw paź 13, 2011 00:06

Witam

Czego to może być wina, że skręcając w lewo wspomaganie chodzi lekko, a w prawo dość ciężko ?


Golf III 3D 1.9 TDI 1Z '95 ROLLING STONES
italiano_83 pisze:Podstawa to gnój nie ma gnoju nie ma mocy :bajer:
:los2:

Awatar użytkownika
marcin7x5
_
_
Posty: 8885
Rejestracja: śr lut 23, 2011 13:14

Wspomaganie chodzi lżej w jedną stronę

Post autor: marcin7x5 » pt paź 14, 2011 13:55

Np. zatartego sworznia w wachaczu lub luszkodzonej maglownicy. Powodów może byc kilka. Opisz temat bardziej. czy dochodzą jakies dźwieki niepokojące?



Awatar użytkownika
sebool12
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 694
Rejestracja: ndz wrz 17, 2006 20:37
Lokalizacja: Szczerców
Kontakt:

Wspomaganie chodzi lżej w jedną stronę

Post autor: sebool12 » pt paź 14, 2011 22:26

Autko prowadzi się dobrze, żadnych dziwnych odgłosów itd Po prostu podczas skręcania czuć, że w lewą stronę lżej kreci się kierownica


Golf III 3D 1.9 TDI 1Z '95 ROLLING STONES
italiano_83 pisze:Podstawa to gnój nie ma gnoju nie ma mocy :bajer:
:los2:

Awatar użytkownika
Johnatan
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2555
Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
Kontakt:

Wspomaganie chodzi lżej w jedną stronę

Post autor: Johnatan » czw paź 20, 2011 22:14

ale kiedy sie kręci lekko/ciezko ? podczas jazdy czy na postoju. Jak jest różnica podczas jazdy to masz walniętą zbieznosć. Jak na postoju jest tak samo jak podczas jazdy to walniete jest coś w zawieszeniu. W zawieszeniu za ruch kierownicą odpowiada kilka elementów
Łożysko mcperson
końcówki drążka
sworznie
maglownica
może i też jest coś nie tak z przegubami a moze z pompą wspomagania a może z kolumną kierownicza :)

PS najpierw ryjemy w zawieszeniu a później jedziemy na zbiezność.


http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Wspomaganie chodzi lżej w jedną stronę

Post autor: Paweł Marek » pt paź 21, 2011 21:11

sebool12, wymieniaj maglownice na sprawną używkę i tyle jeśli ci to przeszkadza, kto by się w tym grzebał przy takie podaży częsci. Zregenerowana kosztuje ze 350- 400, a używka pół tego


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Podwozie i zawieszenie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości