No to sprawdź sobie kolego w etce nr. oe 038 109 119D na co się zamienia.AndrzejP4 pisze:038109119D - Kod silnika: ALH, do numeru silnika: 500000
038109119M - Kod silnika: ALH, od numeru silnika: 500001
Problem po wymianie rozrządu w ALH
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- waski1
- _
- Posty: 2808
- Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 13:02
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Passat B7
Golf II Country
Skoda 1000MB
Golf MK2
Golf IV - Silnik: CFGB
- Kontakt:
Re: Problem po wymianie rozrządu w ALH
Problem po wymianie rozrządu w ALH
zamienia się czy został wycofany i zastąpiony ? Bo to dwie różne sprawy.
Warunkiem zastosowania nowszego paska jest założenie metalowej rolki napinacza. Plastikowe rolki napinaczy zostały już praktycznie wycofane z rynku ale co jeśli akurat taką kupisz ? Założysz wzmocniony pasek ?
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=256960" onclick="window.open(this.href);return false;
Warunkiem zastosowania nowszego paska jest założenie metalowej rolki napinacza. Plastikowe rolki napinaczy zostały już praktycznie wycofane z rynku ale co jeśli akurat taką kupisz ? Założysz wzmocniony pasek ?
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=256960" onclick="window.open(this.href);return false;
Problem po wymianie rozrządu w ALH
Ja mam ten wzmocniony M, poprzednio też taki miałem i też był zakładany u tego samego gościa. Rolka nie pamiętam teraz, ale jest chyba metalowa.
- waski1
- _
- Posty: 2808
- Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 13:02
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Passat B7
Golf II Country
Skoda 1000MB
Golf MK2
Golf IV - Silnik: CFGB
- Kontakt:
Re: Problem po wymianie rozrządu w ALH
Zgadzam się z Tobą. Czyli nasuwa się pytanie jaki zestaw koleś złożył? Czy się nie walnął.AndrzejP4 pisze:zamienia się czy został wycofany i zastąpiony ? Bo to dwie różne sprawy.
Warunkiem zastosowania nowszego paska jest założenie metalowej rolki napinacza. Plastikowe rolki napinaczy zostały już praktycznie wycofane z rynku ale co jeśli akurat taką kupisz ? Założysz wzmocniony pasek ?
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=256960" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Problem po wymianie rozrządu w ALH
niestety nie mam etkiwaski1 pisze:Udowodnij to. Wklej numery oe. najlepiej z etki.dewastor pisze:do alh są dwa rodzaje pasków idzie założyć obydwa ale nie są zamienne
mam tylko doświadczenia własne i wspomnienia po octavii
- waski1
- _
- Posty: 2808
- Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 13:02
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Passat B7
Golf II Country
Skoda 1000MB
Golf MK2
Golf IV - Silnik: CFGB
- Kontakt:
Problem po wymianie rozrządu w ALH
Spoko sprawa się wyjaśniła.dewastor pisze:niestety nie mam etki
mam tylko doświadczenia własne i wspomnienia po octavii
Problem po wymianie rozrządu w ALH
Dopiszę tylko, że rolka jest oczywiście metalowa. Wygląda na to, że jednak jest lepiej, a za pierwszym razem coś źle złożyli. Obserwuję i nic złego teraz nie widzę, zrobiłem z 500 km, chyba czas osłonę założyć.
Re: Problem po wymianie rozrządu w ALH
Jak górna rolka się tak okleina guma tzn ze pasek z leżał i guma się już rozwarstwia. Do wymiany na gwarancję. Od razu wymieniają.
MOJE byłe byłe VW :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1176271#1176271
było mk1 1.5D
było mk2 1.6TD
jest mk3 1.9 TDI 1Z
jest mk6 2.0 TDI CBDC HL
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1176271#1176271
było mk1 1.5D
było mk2 1.6TD
jest mk3 1.9 TDI 1Z
jest mk6 2.0 TDI CBDC HL
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości