Golf III 1.8 92r, pisk przy maksymalnie skręconej kierownicy

Tutaj piszemy o problemach związanych z mechaniką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

AdiGolf
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: pt cze 10, 2016 18:33

Golf III 1.8 92r, pisk przy maksymalnie skręconej kierownicy

Post autor: AdiGolf » wt cze 21, 2016 21:48

Jak w temacie występuje pisk przy maksymalnie skręconej kierownicy? Co to jest i od czego i co trzeba wymienić?



bioly05011
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2831
Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
Lokalizacja: Rzepin

Golf III 1.8 92r, pisk przy maksymalnie skręconej kierownicy

Post autor: bioly05011 » wt cze 21, 2016 23:03

Pewnie wspomaganie,sprawdź pasek lub wymień...


Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11

ridernr
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 135
Rejestracja: sob lut 12, 2011 01:41
Lokalizacja: Nowa Ruda

Golf III 1.8 92r, pisk przy maksymalnie skręconej kierownicy

Post autor: ridernr » wt cze 21, 2016 23:21

ewentualnie sprawdz poziom plynu od wspomagania i w jakim stanie jest pasek , byc moze wystarczy go tylko bardziej naciagnac



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14240
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Golf III 1.8 92r, pisk przy maksymalnie skręconej kierownicy

Post autor: Michał_1977 » śr cze 22, 2016 06:55

Przecież to jest normalne zjawisko. Jak się na maxa ciągnie kierę to pasek piszczy i naprężanie go lub wymiana wcale nic nie poprawi.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

bioly05011
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2831
Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
Lokalizacja: Rzepin

Golf III 1.8 92r, pisk przy maksymalnie skręconej kierownicy

Post autor: bioly05011 » śr cze 22, 2016 10:25

ogólnie nie powinno być takiego zjawiska,bo przecież ciśnienie idzie na zawór i wraca do zbiornika a z chwilą jak pasek jest luźny bądź pracuje nie bokami a już dołem będzie opuszczał...


Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11

AdiGolf
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: pt cze 10, 2016 18:33

Golf III 1.8 92r, pisk przy maksymalnie skręconej kierownicy

Post autor: AdiGolf » śr cze 22, 2016 10:59

Tzn. że od nowości piszczało i ma tak piszczeć?



bioly05011
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2831
Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
Lokalizacja: Rzepin

Golf III 1.8 92r, pisk przy maksymalnie skręconej kierownicy

Post autor: bioly05011 » śr cze 22, 2016 12:21

nie ,moim zdaniem naciąg pasek ,1cm ugięcia ,pasek ma pracować bokami klinowy,jeżeli spód paska jest wyślizgany i koło dołem pasek należy wymienić...
Ostatnio zmieniony śr cze 22, 2016 19:09 przez bioly05011, łącznie zmieniany 1 raz.


Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11

ridernr
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 135
Rejestracja: sob lut 12, 2011 01:41
Lokalizacja: Nowa Ruda

Golf III 1.8 92r, pisk przy maksymalnie skręconej kierownicy

Post autor: ridernr » śr cze 22, 2016 16:55

Hahaha normalne zjawisko :) :bigok: , Wymien pasek napnij go i bd ok . Widziales zeby w jakims aucie nowym pasek piszczal :D



ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechanika”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości