Problem z rozrzadem ?? silnik 1.8 AAM

Tutaj piszemy o problemach związanych z mechaniką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Przybek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 563
Rejestracja: czw lis 23, 2006 00:36
Lokalizacja: wloclawek
Kontakt:

Problem z rozrzadem ?? silnik 1.8 AAM

Post autor: Przybek » ndz sty 13, 2013 20:05

Witam
do mokego golfika kupilem i wymienlem silnik z 1.8 ABS na silnik 1,8 B AAM .
Problem jest twgo typu ze nie moge go odpalic , rozrzad ustawialem tak samo jak w silniku ABS ale za cholere nie odpala
Sprawdzalem juz kilkakrotnie rozrzad i bez skutku. Moze w tym modelu inaczej sie go ustawia ,np. do krawedzi glowicy ?
Na kole od aparatu mam dwa oznaczenia : kropka i dalej OT ale te to chyba nie maja zbytnio znaczenia bo jak cos mozna doregulowac punkt aparatem...
Mimo wszystko ustawialem na kropce i na OT .
Znak OT na walku rozrzadu ustawilem w oznaczenie OT na tej plastikowej oslonie na glowicy..
A moze problem jest w czyms innym ?
Dodam ze strzela w rure w wtryskiwacz i wali ogniem , podczas odpalanie reguluje aparatem zaplonowym i nic.
W ABS wymienialem kilkakrotnie pasek i bylo OK wiec nie robie tego pierwszy raz..
Pozdrawiam


[img]http://www.robtex.com/ipinfo.gif[/img]

posiadam VAG jak cos sloze pomoca

muszkatobiasz
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2733
Rejestracja: pn lis 05, 2012 00:35
Lokalizacja: Oborniki wlkp.

Problem z rozrzadem ?? silnik 1.8 AAM

Post autor: muszkatobiasz » ndz sty 13, 2013 22:02

Ustaw pierwszy tłok na górze i zobacz w kopułce na który garnek masz ustawiony palec bo to coś masz z zapłonem!



Awatar użytkownika
Przybek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 563
Rejestracja: czw lis 23, 2006 00:36
Lokalizacja: wloclawek
Kontakt:

Problem z rozrzadem ?? silnik 1.8 AAM

Post autor: Przybek » ndz sty 13, 2013 23:06

tak wlasnie zrobilem , ustawilem na znakach . 1 tlok od strony rozrzadu u gory a palec na pierwszym , doregolowalem aparat " palec - kreska na krawedzi aparatu"
robilem to juz nie raz ale nigdy na tym silniku , przegladalem opisy ustawienia i spotkalem sie jeszcze z ustawieniem znaku na krawedzi glowicy...
A moze to cos innego choc watpie...
Dodam ze ten silnik kupilem i nie byl jeszcze odpalany u mnie


[img]http://www.robtex.com/ipinfo.gif[/img]

posiadam VAG jak cos sloze pomoca

muszkatobiasz
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2733
Rejestracja: pn lis 05, 2012 00:35
Lokalizacja: Oborniki wlkp.

Problem z rozrzadem ?? silnik 1.8 AAM

Post autor: muszkatobiasz » ndz sty 13, 2013 23:15

A zamien na aparacie kable z pierwszego cylindra z czwartym i drugi z trzecim



Awatar użytkownika
Przybek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 563
Rejestracja: czw lis 23, 2006 00:36
Lokalizacja: wloclawek
Kontakt:

Re: Problem z rozrzadem ?? silnik 1.8 AAM

Post autor: Przybek » pn sty 14, 2013 12:12

muszkatobiasz pisze:A zamien na aparacie kable z pierwszego cylindra z czwartym i drugi z trzecim
a jesli zamienie i odpali co to oznacza ?


[img]http://www.robtex.com/ipinfo.gif[/img]

posiadam VAG jak cos sloze pomoca

muszkatobiasz
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2733
Rejestracja: pn lis 05, 2012 00:35
Lokalizacja: Oborniki wlkp.

Problem z rozrzadem ?? silnik 1.8 AAM

Post autor: muszkatobiasz » pn sty 14, 2013 19:13

Że zle zapłon podaje np że zapłon na pierwszty a praca tłoka wystepuje na 4 tylko niewiem czy jest to mozliewe a kable masz dobrze w kopułce kolejność



Awatar użytkownika
Przybek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 563
Rejestracja: czw lis 23, 2006 00:36
Lokalizacja: wloclawek
Kontakt:

Problem z rozrzadem ?? silnik 1.8 AAM

Post autor: Przybek » pn sty 14, 2013 20:42

1-3-4-2 . Tlok u gory 1cylinder od rozrzadu . Palec na godzinie 1 patryac przodem pod palcem znak na obudowie apaqatu, nad palcem przewod 1go cylindra od aparatu..


[img]http://www.robtex.com/ipinfo.gif[/img]

posiadam VAG jak cos sloze pomoca

muszkatobiasz
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2733
Rejestracja: pn lis 05, 2012 00:35
Lokalizacja: Oborniki wlkp.

Problem z rozrzadem ?? silnik 1.8 AAM

Post autor: muszkatobiasz » pn sty 14, 2013 20:55

No ok ale czy pierwszy cylinder jest na pracy czy 4 czy te kólko wałka ma klin może jest obrucone i wtedy praca jest na 4 cylindrze



ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechanika”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości