Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
Tutaj piszemy o problemach związanych z mechaniką
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
barto125
- Powered by MTDI

- Posty: 1493
- Rejestracja: śr kwie 27, 2011 14:12
Post
autor: barto125 » śr paź 10, 2012 21:47
Może chodzi o ten od wału korbowego

Sonda nie potrzebna, bo będzie wskakiwał SB

-
waski1
- _

- Posty: 2808
- Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 13:02
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Passat B7
Golf II Country
Skoda 1000MB
Golf MK2
Golf IV
- Silnik: CFGB
-
Kontakt:
Post
autor: waski1 » śr paź 10, 2012 23:42
XV2 pisze:A gdzie to w golfie II ??
To żart?
-
waski1
- _

- Posty: 2808
- Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 13:02
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Passat B7
Golf II Country
Skoda 1000MB
Golf MK2
Golf IV
- Silnik: CFGB
-
Kontakt:
Post
autor: waski1 » śr paź 10, 2012 23:44
barto125 pisze:Może chodzi o ten od wału korbowego
O ten właśnie mi chodzi nie od strony rozrządu tylko od strony sprzęgła.
-
barto125
- Powered by MTDI

- Posty: 1493
- Rejestracja: śr kwie 27, 2011 14:12
Post
autor: barto125 » czw paź 11, 2012 17:02
a jak poduchy silnika przy swapie 1.6b na 1.6td, pasuja i jak je sprawdzic, czy sie nadaja do uzytku?
-
XV2
- Forumowy spamer :)

- Posty: 2363
- Rejestracja: śr mar 28, 2007 12:10
- Lokalizacja: B-wo
-
Kontakt:
Post
autor: XV2 » czw paź 11, 2012 21:01
waski1 pisze:XV2 pisze:A gdzie to w golfie II ??
To żart?
waski1 pisze:
Simering tył silnika wymiana,
Tak żart bo z tyłu nic nie ma

. Bo tył to nie strona sprzęgła.
waski1 pisze:barto125 pisze:Może chodzi o ten od wału korbowego
O ten właśnie mi chodzi nie od strony rozrządu tylko od strony sprzęgła.
To już rozumiem.
MK2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=451131
MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=546133
Montaż ESP http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=590914
-
barto125
- Powered by MTDI

- Posty: 1493
- Rejestracja: śr kwie 27, 2011 14:12
Post
autor: barto125 » czw paź 11, 2012 21:19
XV2 pisze:Tak żart bo z tyłu nic nie ma

. Bo tył to nie strona sprzęgła.
Biorąc pod uwagę, że silnik jest ustawiony poprzecznie, bo przy ustawieniu wzdłużnym z tyłu właśnie znajduje się sprzęgło, a dalej skrzynia

-
waski1
- _

- Posty: 2808
- Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 13:02
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Passat B7
Golf II Country
Skoda 1000MB
Golf MK2
Golf IV
- Silnik: CFGB
-
Kontakt:
Post
autor: waski1 » czw paź 11, 2012 22:38
XV2 pisze:Tak żart bo z tyłu nic nie ma . Bo tył to nie strona sprzęgła.
No fakt czyli trzeba kupić simering na lewą stronę silnika. Teraz dobrze ?
-
XV2
- Forumowy spamer :)

- Posty: 2363
- Rejestracja: śr mar 28, 2007 12:10
- Lokalizacja: B-wo
-
Kontakt:
Post
autor: XV2 » pt paź 12, 2012 05:57
Dlatego nie pisz czy to żart bo moje pytanie było prawidłowe do twojej odpowiedzi.
Tak teraz jest dobrze

MK2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=451131
MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=546133
Montaż ESP http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=590914
-
waski1
- _

- Posty: 2808
- Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 13:02
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Passat B7
Golf II Country
Skoda 1000MB
Golf MK2
Golf IV
- Silnik: CFGB
-
Kontakt:
Post
autor: waski1 » pt paź 12, 2012 09:17
XV2 pisze:Dlatego nie pisz czy to żart bo moje pytanie było prawidłowe do twojej odpowiedzi.
Pytanie raczej idiotyczne ! Czy silnik zamontowany wzdłużnie /poprzecznie nie zmienia jego przodu czy też tyłu i przód jest tam gdzie jest koło pasowe na wale z reguły przeważnie jest tam rozrząd.Możesz nawet o tym fakcie przekonać się czytając instrukcję serwisową silnika który jest montowany np. w golfie (poprzecznie) a np.w passacie wzdłużnie gdzie nie jest opisane uszczelniacze rozrządu przód/prawe i dotyczy golfa.Jest to przyjęta ogólna zasada przodu silnika gdzie z reguły też liczymy kolejność cylindrów od przodu silnika od rozrządu (nie zawsze reno liczy od koła zamachowego).
Proponuje ci iść do sklepu i poprosić o lewy simering silnika

-
c-master
- Użytkownik

- Posty: 310
- Rejestracja: pn sty 11, 2010 17:30
- Lokalizacja: Lublin / Jabłonna
Post
autor: c-master » pt paź 12, 2012 21:55
no i ja całe życie byłem w przekonaniu że przedni uszczelniacz jest przedni a tylny to ... tylny !
Teraz już wiem że będę musiał prosić o części do lewej lub prawej strony silnika, śliski olej i pasek rozrządu z zębami od wewnątrz

było już ich trochę ....

-
XV2
- Forumowy spamer :)

- Posty: 2363
- Rejestracja: śr mar 28, 2007 12:10
- Lokalizacja: B-wo
-
Kontakt:
Post
autor: XV2 » pt paź 12, 2012 21:57
waski1 pisze:
Pytanie raczej idiotyczne ! Czy silnik zamontowany wzdłużnie /poprzecznie nie zmienia jego przodu czy też tyłu i przód jest tam gdzie jest koło pasowe na wale z reguły przeważnie jest tam rozrząd.Możesz nawet o tym fakcie przekonać się czytając instrukcję serwisową silnika który jest montowany np. w golfie (poprzecznie) a np.w passacie wzdłużnie gdzie nie jest opisane uszczelniacze rozrządu przód/prawe i dotyczy golfa.Jest to przyjęta ogólna zasada przodu silnika gdzie z reguły też liczymy kolejność cylindrów od przodu silnika od rozrządu (nie zawsze reno liczy od koła zamachowego).
Proponuje ci iść do sklepu i poprosić o lewy simering silnika

Dużo kolego napisałeś bez sensu.Widzę chcesz się wykazać ale bez potrzeby ja po prostu zaznaczyłem źle sformułowane zdanie i tyle.
Nie masz co się spinać bo to do niczego nie prowadzi.

MK2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=451131
MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=546133
Montaż ESP http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=590914
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości