dokręcanie panewek wału korbowego
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
dokręcanie panewek wału korbowego
Mam zamiar wymieniać pierścienie, tylko jaką wartością dokręcić panewkę wału korbowego.
Jak ustawić pierścienie tłokowe.
Jak ustawić pierścienie tłokowe.
- Borys
- V.I.P.
- Posty: 3319
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
- Lokalizacja: KOLONIA
- Auto: VR6T
- Kontakt:
Re: dokręcanie panewek wału korbowego
kali1209 pisze:Mam zamiar wymieniać pierścienie, tylko jaką wartością dokręcić panewkę wału korbowego.
Jak ustawić pierścienie tłokowe.
przy wymianie pierścieni nie potrzbea odkrecac panewek walku korbowego, trzeba odkrecic stopkę korbowodu moment dokrecania korbowodu to 30Nm + 90 st, a co do ustawienia pierscienia to na opakowaniu pierścieni miasz rozpiske, która stronądo góry i jak ustawic pierscienie wg siebie
dokręcanie panewek wału korbowego
chodziło mi o dokręcanie obudowy panewek wału korbowego, muszę odkręcić żeby cały tłok z korbowodem wyjąć.
Wiesz o co m i chodzi. dodaje zdjęcie przykładowe
Wiesz o co m i chodzi. dodaje zdjęcie przykładowe
- Borys
- V.I.P.
- Posty: 3319
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
- Lokalizacja: KOLONIA
- Auto: VR6T
- Kontakt:
Re: dokręcanie panewek wału korbowego
własnie to co na zdjeciu zaznaczyłes to jest korbowód a z jaką siła się to dokręca napisałem ci post wyzej.
dokręcanie panewek wału korbowego
pozakładałem tłoki i teraz moje pytanie czy powinien być jakiś luz między podstawą korbowodu a wałem, jak będę dokręcał panewki korbowodu żeby nie obcierały o wał, czy tylko po dokręcać i już
Tdi afnkolejność dokręcania podpór wału
Witam. Czy kolejność taka sama jak w wałku rozrządu czyli 2 i 4 a potem 1,3,5.?
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
- Michał_1977
- _
- Posty: 14240
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Tdi afnkolejność dokręcania podpór wału
3,2,4,1,5
Tak mnie w szkole uczyli,ale czy to ma aż takie znaczenie?...
Tak mnie w szkole uczyli,ale czy to ma aż takie znaczenie?...
dokręcanie panewek wału korbowego
nie ma znaczenia. Zamki pierscieni ustawiasz tak by byly po w mare przeciwnleglych stronach. Pierscien smarujacy niewazny bo ma inna konstrukcje i zadanie. Wazne by oba pierscienie uszczelniajace byly ustawione przeciwnie lub prawie przeciwnie ale najlepiej na boki. Zamki przy wejsciu sworznia tloka. Do wkladania tlokow tez musisz miec jakiś przyrząd do scisniecia pierscieni. Ja uzywalem ostatnio jakiegos cybantu do rur itp. Odpowiednia srednica dobrana i pieknie wchodza. Uwazaj by nie zarysowac gladzi cylindrów oraz nie wykryszyc pierscieni.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
- Michał_1977
- _
- Posty: 14240
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
dokręcanie panewek wału korbowego
Dokładnie.To nie jest uszczelka p. głowicą,że trzeba zaczynać od środkowych i przesuwać się równomiernie na boki
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości