Proszę o interpertację wyniku podpięcia po komputer.

Tutaj piszemy o problemach związanych z mechaniką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

bartezz1981
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: ndz wrz 11, 2011 15:49

Proszę o interpertację wyniku podpięcia po komputer.

Post autor: bartezz1981 » śr kwie 18, 2012 15:10

Proszę o interpretację tego co pokazał VAG. Czy Cewka zapłonowa do wymiany?
Obrazek



jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

Proszę o interpertację wyniku podpięcia po komputer.

Post autor: jeryk10 » śr kwie 18, 2012 21:37

tak na to wygląda ze cewka do wymiany z ciśnieniem doładowania może być zawór padnięty


Swap instalacji z grupy VAG .

Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32

bartezz1981
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: ndz wrz 11, 2011 15:49

Re: Proszę o interpertację wyniku podpięcia po komputer.

Post autor: bartezz1981 » śr kwie 18, 2012 22:21

Zawór nie wiem nic mechanik nie mówił o tym. Po założeniu cewki sie okaze.

Sent from my HTC Desire S using Tapatalk



Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10578
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Proszę o interpertację wyniku podpięcia po komputer.

Post autor: doggie » czw kwie 19, 2012 11:18

16687/P0303/000771 - Cylinder 3 Wykryto przerw zapłonu

Możliwe przyczyny
Układ zapłonowy
Wtryskiwacze paliwa
Ciśnienie paliwa
Kończy się paliwo
Kanister EVAP zawór purge
System emisji par
Niska kompresja
Problemy podstawowy silnik
Moduł Controle uszkodzony
Uwagi specjalne
To wyszukiwanie cechą przerw w zapłonie w konkretnym cylindrze. Większość czasu powodem do przerw w zapłonie jest brak spalania w cylindrze z powodu braku iskry, złego dozowania paliwa, lub kompresja ubogich.
17769/P1361 - Cylinder 3 obwodu zapłonu: Przerwa

Możliwe objawy
Awaria Lampka (MIL) ON
Niewypał
Brak iskry

Możliwe przyczyny
Wadliwy cewka zapłonowa (y) z etapu wyjściowego
Bezpiecznik (ów) wadliwe
Okablowanie i / lub Connector (s) z cewką (ów) ECM uszkodzony

Możliwe rozwiązania
Sprawdzić / wymienić cewki (s)
Sprawdź bezpiecznik (s)
Sprawdź okablowanie i / lub Connector (s)

Uwagi specjalne
Kiedy znajduje się w Nar VW Golf / Jetta / Bora (1J/9M) platformę wyposażoną w kontroli 2.0L # 01-08-27 lub 2010575 TSB.



jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

Proszę o interpertację wyniku podpięcia po komputer.

Post autor: jeryk10 » czw kwie 19, 2012 21:02

doggie, ross tech :-)


Swap instalacji z grupy VAG .

Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32

bartezz1981
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: ndz wrz 11, 2011 15:49

Proszę o interpertację wyniku podpięcia po komputer.

Post autor: bartezz1981 » sob kwie 21, 2012 15:57

Po przeglądzie, nowa cewka założona nie ma błędu, ale pojawił się za to nowy...Check engine na stałe i Czujnik położenia wałka rozrządu. Czujnik do
wymiany - oby to był tylko czujnik.

Błąd - czujnik położenia wałka rozrządu - tak pokazuje komputer



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Proszę o interpertację wyniku podpięcia po komputer.

Post autor: Qto » sob kwie 21, 2012 16:19

bartezz1981 pisze:Błąd - czujnik położenia wałka rozrządu - tak pokazuje komputer
a nr błędu ??

PS Nie piszemy jednego posta pod drugim, jest opcja "Edytuj"



bartezz1981
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: ndz wrz 11, 2011 15:49

Proszę o interpertację wyniku podpięcia po komputer.

Post autor: bartezz1981 » sob kwie 21, 2012 16:25

Nie mam nr błędu - podpięty pod komputer GUTMANN ale nie spisałem kodu usterki zmienię ten czujnik i się
okaże, komputer definitywnie określił że to to. Oby nic z rozrządem - 60tyś ma auto. Wiem że te silniki mają
taką wadę ze mogą się rozciągać łańcuchy ale narazie wykluczam taka możliwość.



bartezz1981
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: ndz wrz 11, 2011 15:49

Re: Proszę o interpertację wyniku podpięcia po komputer.

Post autor: bartezz1981 » śr kwie 25, 2012 23:36

Błąd P3008, czujnik jest dobry, mysle ze to coś z rozrządem, w vw wloclawek w pon mam wizyte podobno mogą więcej zdiagnnzowac, jeżeli można w to mierzyć. 150zł za to wołają. Myślą ze to moze być napinacz. Zobaczymy...

Sent from my HTC Desire S using Tapatalk



Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10578
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Re: Proszę o interpertację wyniku podpięcia po komputer.

Post autor: doggie » sob kwie 28, 2012 00:02

jeryk10 pisze:doggie, ross tech :-)

nie inaczej



bartezz1981
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: ndz wrz 11, 2011 15:49

Re: Proszę o interpertację wyniku podpięcia po komputer.

Post autor: bartezz1981 » sob kwie 28, 2012 17:19

Czyli nie warto do serwisu jechać ? Jak nie to co od razu robić ? Cały łańcuch rozrządu ?

Sent from my HTC Desire S using Tapatalk



bartezz1981
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: ndz wrz 11, 2011 15:49

Proszę o interpertację wyniku podpięcia po komputer.

Post autor: bartezz1981 » ndz kwie 29, 2012 22:31

ETKA - daję 3 możliwości - łańcuch nastawnika rozrządu tylko - ten wadliwy, napinacz łańcucha, bądź cały komplet. Czy w serwisie są
w stanie sami to stwierdzić ? skoro po podłączeniu wyskoczy im błąd : P3008 Czujnik położenia wałka rozrządu - czy może poprostu
mają inny sposób na to. Jutro mam wizytę o 11 w seriwsie.



bartezz1981
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: ndz wrz 11, 2011 15:49

Proszę o interpertację wyniku podpięcia po komputer.

Post autor: bartezz1981 » pt maja 04, 2012 15:35

Wyszło wszystko - cały łańcuch rozrządu do wymiany na nowy zestaw 1022.71 w VW plus robocizna:(



Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Proszę o interpertację wyniku podpięcia po komputer.

Post autor: jhosef » pt maja 04, 2012 17:58

bartezz1981 pisze:Wyszło wszystko - cały łańcuch rozrządu do wymiany na nowy zestaw 1022.71 w VW plus robocizna:(
Czyli miałem rację z tym co pisałem w drugim Twoim temacie odnośnie problemu:)

Dobrze, że dowiedziałeś się przed wystąpieniem kolizji. Wówczas te 1200 zł starczyłoby co najwyżej na robociznę.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechanika”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości