Skrzynia TDI 1Z do 1,6 TD SB

Tutaj piszemy o problemach związanych z mechaniką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Skrzynia TDI 1Z do 1,6 TD SB

Post autor: tomogolf2 » sob paź 09, 2010 15:48

witajcie mam pytanie, skrzynia tdi bedzie pasowac bez problemu do bloku 1,6 td?sprzegło tez? bo w td jest docisk przykrecany do wału a w tdi zamach, nie bedzie z tym problemu?a jak jest z predosciomierzem?jakis impulsator w skrzyni siedzi? wiem ze trzeba zmieniac wybieraki, pedał sprzegła, serwo, przeguby...


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

R.O.O.S.
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: śr paź 03, 2007 23:08
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Kontakt:

Re: Skrzynia TDI 1Z do 1,6 TD SB

Post autor: R.O.O.S. » sob paź 09, 2010 15:55

a ja mam w drugą stronę :P
zamiast 1.6 TD SB wsadziłem (w golfie 2) 1Z'a i skrzynie, sprzęgło mam z golfa :)
narazie jeżdżę i jest ok (za wyjątkiem problemu, który był bolączką przed SWAPem w 1Z)
myślę że powinno działać też w drugą stronę ale to powinien stwierdzić mechanik a nie laik jak ja :P
podaję tylko odwrotną sytuację :)
pozdro


wiecznie awaria :D

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14240
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Skrzynia TDI 1Z do 1,6 TD SB

Post autor: Michał_1977 » sob paź 09, 2010 17:18

tomogolf2, jeżeli przełożenia Ci pasują (zakładam,że nie są złe),to swapuj-wszystko ładnie pasuje :bigok:
Ja też mam skrzynię 02A tylko z Passata B3.Sprzęgło mam takie jak piszesz-zamach do wału itd. tylko ja zamach odchudziłem sporo.Szczegóły w temacie :dol:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Skrzynia TDI 1Z do 1,6 TD SB

Post autor: tomogolf2 » sob paź 09, 2010 17:39

głownie chodzi mmi o wieksze sprzegło 228mm z tdi powinno wytrzymac wiecej niz 210 z sb,druga sprawa przełozenia w skrzyni tdi sa dłuzsze, moze strace na przyspieszeniu do 100km/h ale za to max predkosci mi wzrosna na poszczegolnych biegach, na 4T kreci sie bez zadnych oporow do 6000 3,4,5 bieg idzie na max wiec dlatego mysle nad zmiana skrzyni na dluzsza...widzialem co nieco w twoim temacie, ale po co odchudzales? zeby sie szybciej wkrecał? ale przez odchudzone kolo Nm chyba spadly?


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14240
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Skrzynia TDI 1Z do 1,6 TD SB

Post autor: Michał_1977 » sob paź 09, 2010 21:38

tomogolf2 pisze:przez odchudzone kolo Nm chyba spadly?
Wkręca się jak wcześniej,bo po odchudzeniu ma wagę tego koła z SB...może ciut cięższe.
Miałem obawy,że jak założę ciężkie koło,to właśnie z przyśpieszeniem będzie bida...
Jest dobrze :satan:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Skrzynia TDI 1Z do 1,6 TD SB

Post autor: tomogolf2 » ndz paź 10, 2010 09:42

a co sie stanie jak wstawie ciezsze kolo? np z tdi?


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14240
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Skrzynia TDI 1Z do 1,6 TD SB

Post autor: Michał_1977 » ndz paź 10, 2010 09:46

tomogolf2 pisze:a co sie stanie jak wstawie ciezsze kolo? np z tdi?
No właśnie,może być większy problem z rozbujaniem auta... :bajer:
Z dołu będzie kiepsko szedł,a jak masz dużą suszarę,to lag może się zwiększyć...ale niutki mogą pójść wyżej :)


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Skrzynia TDI 1Z do 1,6 TD SB

Post autor: tomogolf2 » ndz paź 10, 2010 10:24

Michaś_1977 pisze:a jak masz dużą suszarę,to lag może się zwiększyć
hmm nie wiesz ile wazy kolo tdi i kolo sb? moze to nie sa jakies kolosalne wartosci?


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14240
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Skrzynia TDI 1Z do 1,6 TD SB

Post autor: Michał_1977 » ndz paź 10, 2010 10:36

tomogolf2 pisze:ile wazy kolo tdi i kolo sb? moze to nie sa jakies kolosalne wartosci?
Ja mam koło 215mm też od Passata i różnica w wadze tak "na rękę" jest spora.
Nic dziwnego,że Passaty z silnikiem SB kiepsko się wkręcają na obroty... :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Skrzynia TDI 1Z do 1,6 TD SB

Post autor: tomogolf2 » ndz paź 10, 2010 10:43

sam odcizałes kolo? a wywazałes je? rozrusznik musze miec juz od skrzyni 02A bo od 020 nie bedzie pasowal?


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14240
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Skrzynia TDI 1Z do 1,6 TD SB

Post autor: Michał_1977 » ndz paź 10, 2010 12:23

tomogolf2 pisze:sam odcizałes kolo?
Tokarz mi robił.
tomogolf2 pisze:wywazałes je?
Nie,bo tokarz zebrał surową część koła.Nawierty wyważające zostały,więc koło nie straciło wyważenia.
tomogolf2 pisze:rozrusznik musze miec juz od skrzyni 02A bo od 020 nie bedzie pasowal?
Tak,ewentualnie jego przednią część i trzeba przełożyć.
Łapa od rozrusznika do poduchy też jest inna,miej to na uwadze :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Skrzynia TDI 1Z do 1,6 TD SB

Post autor: tomogolf2 » ndz paź 10, 2010 14:15

Michaś_1977 pisze:Łapa od rozrusznika do poduchy też jest inna
mialem sie o to zapytac ;)


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Skrzynia TDI 1Z do 1,6 TD SB

Post autor: tomogolf2 » ndz paź 10, 2010 14:30

a jak wyglada sprawa z przekladka pedałow i mechanizmu sprzegła? cos trzeba wiercic? spawac? a jak w wybierakiem? swoj odkrecam i przykrecam na linki?


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Skrzynia TDI 1Z do 1,6 TD SB

Post autor: JABcok20 » ndz paź 10, 2010 14:50

ja mam wycięte kawałek tunelu z passata b3 który miał mechanizm na linki i będę spawał to do tunelu w mk1


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechanika”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości